Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8006)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea on se klassinen naapurintyttö mistä miehet haaveilee 👍
Just. Erittäin kaunis ja näyttävä nainen on teille "naapurin tyttö".
Lol.
Aika tavis tuo on. Nätti, muttei mitenkään poikkeuksellisen kaunis.
N40
https://www.nayttelijaliitto.fi/nayttelijahaku/linnea-leino/
Niin? Ei Linnea poikkeuksellisen kauniiksi muutu, vaikka laittaisit mitä linkkejä.
Minusta Niina Lahtinen on nätti!
Suomen kansaa tyhmennetään taas joutavalla hömpällä!!
Vierailija kirjoitti:
Mika voittoon!
Minä ainakin äänestän. Mika tarjoaa viihdettä.
Ei naapurintyttö oo mikään loukkaus. Ja se on enemmänkin luonteenpiirre kuin ulkonäköpiirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol.
N40
Niin? Ei Linnea poikkeuksellisen kauniiksi muutu, vaikka laittaisit mitä linkkejä.
Älä jankuta.
Huono lohduttamaan..
Se riittää usein,kun kuuntelee. Ja vaikka halaa.
Vinkkinä kaikille,etenkin äideille.
Ennemmin mä Saukkosen hassutteluja katson kun näitä "byää yhyy uliuli" vinkumisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei naapurintyttö oo mikään loukkaus. Ja se on enemmänkin luonteenpiirre kuin ulkonäköpiirre.
Tämä. Naapurintyttö viittaa sellaiseen herttaiseen kilttiin tyttöön, josta kaikki tykkäävät,
Eikö kellään ole mitään positiivista? Surullisia tarinoita. Nyt alkaa olla mitta täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Mika on kuin tanssilattian Michael Myers! Saattaa tietää urheilusta paljon mutta tanssin syvimmästä olemuksesta ei mitään. Jäykkä kuin kangen nielaissut.🤭
Kuinka notkea itse olet 58 vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol.
N40
Älä jankuta.
Ei yksi viesti ole jankuttamista. Älä riehu siitä, että kaikki eivät ole samaa mieltä kuin sinä.
Yritin katsoa ohjelmaa, mutta ei pysty, kun Vappu pilaa sen kokonaan.
Ja olen parikin kertaa ottanut yhteyttä MTVhen, mutta ei yhdellä katsojalla ole mitään voimaa. Olen siis ehdottanut Vapun poistamista ohjelmasta.
Alan pitää Niinasta. Ja tanssiikin hyvin.
Mielettömän hieno tunnelma tässä Niinan ja Samin tanssissa. Kaunis koreografia ja hienosti tanssittu. Äänestän heitä.
Siis niin ärsyttävä teennäinen ja yököttävä ohjelma, täynnä tekopirteyttä. En ole katsonut mokomaa paskaa moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin mä Saukkosen hassutteluja katson kun näitä "byää yhyy uliuli" vinkumisia.
Eikö se ollut tän viikon aihe?
Kertoi masennuksen harmaudesta.