Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Vierailija kirjoitti:
Sami ja Claudia tanssi hyvin. Ehkäpä jo vähän parempia pojoja tulee!
Ei tule. Tanssi ei ollut kovin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen Vapulla kainalopussi(t).
Tärkeä huomio.
Törkeä huomio.
Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat nauttivat sunnuntain tanssiohjelmasta:
Nön nön nöö, valivali, kitinää, natinaa, vappu sitä ja vappu tätä, försti pois, ihan hirveetä kuraa, kukaan ei osaa mitään...
Pakottaako joku teidät katsomaan tätä?
Oletpa seurannut ketjua valikoivasti. Täällä on kehuttu Gogin ja Kiian tanssia, Arjan kauneutta, Susanin kaunetta, Helenan peittävämpää asua, Vapun housupukua, Pitkämön laulua, jne. Otapa ne vihalasit pois silmiltäsi 🤓
Vierailija kirjoitti:
Voisko näistä tulla pari?
Keistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gogi on kreikkalainen alunperin.
Ei ole mitenkään alunperin kreikkalainen. Isänsä on kyllä. Gogi on syntynyt Suomessa.
Eli hän on puoleksi kreikkalainen, puoliksi suomalainen(?)
Ihan kokonaan on suomalainen. Isänsä vain on kreikkalainen. Ei tämä nyt niin vaikeaa voi olla.
Hä? Onko Gogi muka sanonut ettei ole mielestään yhtään kreikkalainen, vaikka puolet geeneistä on kreikkalaiselta isältä? Mitä vikaa kreikkalaisuudessa on?
Opettele suomea niin saatata joku päivä ymmärtää jotain. Ja lopeta epäolennaisuuksista jankkaaminen.
Sinullahan tässä päreet palaa. Miksi kieltää toisen kreikkalaisuus, ihme touhua! Gogi saattaa olla hyvinkin ylpeä kreikkalaisuudestaan, kuten Susanikin intialaisista juuristaan. Samoin hän on puoliksi intialainen ja puoliksi suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään alunperin kreikkalainen. Isänsä on kyllä. Gogi on syntynyt Suomessa.
Ihan kokonaan on suomalainen. Isänsä vain on kreikkalainen. Ei tämä nyt niin vaikeaa voi olla.
Hä? Onko Gogi muka sanonut ettei ole mielestään yhtään kreikkalainen, vaikka puolet geeneistä on kreikkalaiselta isältä? Mitä vikaa kreikkalaisuudessa on?
Opettele suomea niin saatata joku päivä ymmärtää jotain. Ja lopeta e
Gogi on ihan itse sanonut olevansa suomalainen, joten voit lopettaa hänen identiteettinsä vääristelyn.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kylästä/kaupungistä tämä Olli muutti 19-vuotiaana Helsinkiin? Meni ohi. Jostain maaseudulta? Puhe kuulostaa savolaiselta.
Onko hän Olli Lindholmin reinkarnaatio?
Vierailija kirjoitti:
Ovatpa nämä tanssiesitykset lyhyitä. Pidemmät tanssiesitykset ja vähemmän kaikkea turhaa höpinää ja ohjelman täytettä niin tämä paranee huomattavasti.
Kilpatanssissa biisi kesto on noin 1minuutti. Lavatansseissa biisin keston mukaan, jopa 3minuuttia.
Olipa hieno tunnelma Samin ja Claudian tanssissa.
Aika surkeat pisteet sai Sami ja Claudia. En ymmärrä miksi tuomarit antaa toisille hövelisti hyviä pisteitä ja toisille ne on tiukassa.
Sano jotain, minä luovutan sinusta
Say something, I'm giving up on you
Minä olen se, jos haluat
I'll be the one, if you want me to
Minne tahansa, olisin seurannut sinua
Anywhere, I would've followed you
Ja tunnen itseni niin pieneksi
And I am feeling so small
Se oli pääni päällä
It was over my head
En tiedä yhtään mitään
I know nothing at all
Ja minä kompastelen ja kaadun
And I will stumble and fall
Opettelen edelleen rakastamaan
I'm still learning to love
Alkaa vain ryömimään
Just starting to crawl
Olen pahoillani, etten päässyt luoksesi
I'm sorry that I couldn't get to you
Minne tahansa, olisin seurannut sinua
Anywhere, I would've followed you
Ja nielen ylpeyteni
And I will swallow my pride
Sinä olet se jota rakastan
You're the one that I love
Ja sanon hyvästit
And I'm saying goodbye
Ja olen pahoillani, etten päässyt luoksesi
And I'm sorry that I couldn't get to you
Ja missä tahansa, olisin seurannut sinua, oh-oh
And anywhere, I would've followed you, oh-oh
Sano jotain
Say something
Vierailija kirjoitti:
Aika surkeat pisteet sai Sami ja Claudia. En ymmärrä miksi tuomarit antaa toisille hövelisti hyviä pisteitä ja toisille ne on tiukassa.
Tason mukaan. Sami ei onnistunut tänään. Piste.
Annimarilla ei ole kyllä rytmiä ollenkaan
Apua nyt on kyllä niin kankeaa menoa Korteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gogi on ihan itse sanonut olevansa suomalainen, joten voit lopettaa hänen identiteettinsä vääristelyn.
No voi jeesus, tottakai on suomalainen mutta on myös kreikkalainen. Ei pitäisi olla niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Annimarilla ei ole kyllä rytmiä ollenkaan
Illan huonoin kolmisia
Ajatelkaapa, jos av-mamma esiintyisi tuollaisessa nippa nappa pyllyn peittävässä hapsumekossa kuin Annimari :D
Annimari Kortehan vaikuttaa vähän leuhkalta.
Sami ja Claudia tanssi hyvin. Ehkäpä jo vähän parempia pojoja tulee!