Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8006)
Vierailija kirjoitti:
Vapulla on nyt peittävämpi asu kuin viime viikolla. Ihme kangasriekale Bessillä on asuna. Bessin saaminen ohjelmaan oli ilmeisesti vaikeaa ja nyt on kaksi kertaa nöyryytetty Bessiä liian niukoilla ja tiukoilla asuilla.
Rumbassa on aina joku tuollainen asu
Vierailija kirjoitti:
Muina vuosina olen saanut ilmaisen äänestys viestin, tänä vuonna en. Minulla on edelleen maksettu katsomo plus. ( lahja katsomosta).
Eikö ohjelman alussa sanottu, että ilmaisen äänen saa tänään kaikki TTK-sovelluksen käyttäjät. Minulla ei ole mitään erillistä TTK-sovellusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss Suomihan näyttää anteeksi nyt vaan transnaiselta.
Kuka Miss Suomi tässä ohjelmassa on mukana?
Missikolmikko se siellä katsomossa istui. Miss suomi sekä perintöprinsessat 1 ja 2.
Jaa. Eipä tule missikisoja seurattua niin en tunnistanut. Luulin, että joku sekoilee Selviytyjät ketjun kanssa ja puhuu siellä olevasta Viivistä.
Miksi Jorma antaa nyt jatkuvasti pisteitä nihkeästi? Varmaan saanut palautetta lepsuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oi miksi tää kestää 2,5h???
Koska pitää saada mukaan mainoksia 40min, turhaa lätinää 30min ja tanssien kertauksia 20min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muina vuosina olen saanut ilmaisen äänestys viestin, tänä vuonna en. Minulla on edelleen maksettu katsomo plus. ( lahja katsomosta).
Eikö ohjelman alussa sanottu, että ilmaisen äänen saa tänään kaikki TTK-sovelluksen käyttäjät. Minulla ei ole mitään erillistä TTK-sovellusta.
Ei minullakaan, mutta sain tekstiviestin, että kiitokseksi viime kauden äänestämisestäni saan ilmaisen äänen.
Saako MTV-sovelluksessa enää ohjelmia pienempään ruutuun puhelinta käyttäessä? Kuten Ruudun ja Areenan saa. Eli samalla voi selata muita sivuja ja vaikka palstailla, ohjelma on auki siinä näytön nurkassa. Nyt minulla MTV-sovellus vain sulkeutuu kun avaan selaimen. Eli ei voi palstailla samaan aikaan, höh. No "onneksi" on lukuisia mainostaukoja, jotain hyötyä niistäkin... Uusi MTV-sovellus on kyllä surkea vrt. CMore ja entinen MTV Katsomo.
Vaikea näitäkin kahta on verrata kun olivat esityksenä ihan erilaiset. En tiedä oikeaoppisuudesta, mutta pidän tästä toisesta esityksestä ensimmäistä enemmän kun ei ollut niin sensuelli,vaan rento ja viihdyttävä ja naisellakin oli säädyllinen asu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä maasta tuo Gogi on?
Ihan Suomesta on.
Onk bessil silarit, ku noin iso etumus..