Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8006)
Hassu kappalevalinta naiselle, jota juuri kosittiin.
Bess ja Marko voittaa! Aivan ihana tanssi !
Kylläpä ihmisiä jaksaa kiinnostaa muiden elämä. Itse keskityn mielummin omaan elämään ja muut tehköön mitä lystää, ei kuulu mulle.
Jso tanssina olisi makuuhuoneen masurkka niin bess veisi sen ylivoimaisesti ;)
Kauhee läpinäkyvä puku lihavalla.
Maria Ylipää vakkarilaulajaksi, kiitos!
Toivon, että Isaac ja Kastanja voittavat. <3
helsingin kaupunginteatterissaon niki näytellyt priscilla aavikon kuningatar ja rakas evan hanseenissa
Vierailija kirjoitti:
Toi Danny saa harkitsemaan ikärajan nostoa Tinderissä
N33
Sama juttu, mutta grindr:ssä
M22
Olipa ihana laulu Maria Ylipää. Hän on oikea laulaja huutaja Förstiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää tai nolottaa K:n puolesta. Ehkä ei välitä asiasta omalta kohdaltaan, mutta voisi ihan yleisesti miettiä käytöstään ja sitä, millaisia epäkohtia Suomessakin naiset joutuvat kokemaan. Tuollainen käytös on provosoivaa. Paljon on ihan tavallisia naisia, jotka haluavat vain olla rauhassa ja näkymättömissä, eivätkä välttämättä haluaisi edes olla miesten kanssa missään tekemisissä. Tämä ei kuitenkaan läheskään aina onnistu, vaikka mitenkään ei provosoi. Sitten joku provosoi tahallaan ja vie naisen asemaa paljon taaksepäin ja vähät välittää kaikesta tuskasta ja ahdingosta, jota naisille on aiheutettu.
Kastanja ei ole vastuussa sun ahdingostasi. Sen kun edesautat itse omaa asemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun muita ihmisiä ei voi kunnioittaa, ja kaikkia valintoja pitää kritisoida. Ei noita ihmisiä tunne henkilökohtaisesti ja heidän tilannettaan.
Aivan. Voi olla vaikka traumoja lapsuudesta ja niiden vuoksi hengailee vanhusten kanssa oman ikäistensä sijaan. Tai ehkä lapsi oli vedonlyönninkohteena taai myytiin torilla? Kukapa tietää?
Sun mielestä siis jokaiselle ihmiselle löytyy se ihanne kumppani kun vaan jaksaa etsiä?
Pakko ottaa joku? Vaikka 60 ja kuoleman väliltä, jos ei muuta löydy???
Voihan se olla parempi kuin yksinolo. :)
Ei varmana ole. Joku epänormaali juttu tuossa on takana.
Mun voittajapari on jo I&K, se on selvä.
Upeat Marko ja Bess! 💖 Taikaa ja Taitavuutta🤗 Kiitos 💖
Voi, hurmaavan kaunis tanssiesitys Bessiltä ja Markolta! Illan ihanin. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että Isaac ja Kastanja voittavat. <3
Eivät voita.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihmisiä jaksaa kiinnostaa muiden elämä. Itse keskityn mielummin omaan elämään ja muut tehköön mitä lystää, ei kuulu mulle.
ohjetta orjallisesti noudattamalla lehdet menisi konkkaan, televisiokanavat ja kirjankustantamot myös.
Vierailija kirjoitti:
Kummaa, jos tuotanto ei ole kauden aikana puuttunut K:n käytökseen. Toisaalta eipä ole käytöstään kauden aikana paremmaksi muuttanut. Ei siis ole sopiva tanssinopettaja tähän ohjelmaan ja jos tämä vielä jatkuu uudella kaudella niin toivottavasti ei enää ole opettamassa.
Mitä kaikkea se on tehnyt? Mulla jäänyt tosi monta jaksoa välistä, mutta sen vähän perusteella ei jäänyt hyvä kuva tuosta henkilöstä.
Bess on ollut tänään parhaimillaan