Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenassa ja Arjassa on samaa. Sellaista säälittävää nuoruudenkaipuuta ja luullaan olevan muka hyvännäköisiä. Vanhoja ja poljettuja.
No, vanha se sinustakin tulee, jos sinulle elon päiviä suodaan! Harmi vain että joudut noin karkeakäytöksisenä oloasi jatkamaan. Et ole ollut fortunan suosikki 😒.
On eri asia vanheta arvokkaasti kuin olla irvokas vanha ä*mä joka epätoivoisesti roikkuu nuoruudessa kiinni. Helena ja Arja on samanlainen kuin Eini. Sarkastisesti tykätään ja he eivät itse sitä ymmärrä. Ovat vain vitsejä.
Taidat olla pikkuisen kateellinen.
Aivan turha täällä yrittää mistään keskustella, kun haukkujat ja ilkeämieliset vallanneet koko palstan. Trolleja ei kannata ruokkia.
Tänne ilkeästi kirjoittavat ovat todennäköisesti itse lihavia ja rumia, ja tällä hetkellä pieruverkkareissa kotona kaljan äärellä, koska huomenna ei ole töitä, mihin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jess! Parhaimmat pääsi jatkoon.
Kyllä Gogi ja Kia olisivat kuuluneet finaaliin.
Gogin ja Kian olisi kuulunut voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan turha täällä yrittää mistään keskustella, kun haukkujat ja ilkeämieliset vallanneet koko palstan. Trolleja ei kannata ruokkia.
Älä sitten ruoki. Juuri tuollainen parkuminen saa trollit vain yltymään.
Hienoa että Arja Koriseva putosi. Ei tarvitse ensi kerralla katsoa räkättäviä siskoksia.
Vierailija kirjoitti:
Luettelo tunnetuista suomalaisista homo- ja biseksuaaleista Wikipedia
Isaac Senes. 1997muusikko
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_suomalaisista_homo-_…Se siitä Kastanja/Iisakki -muka suhteesta.
Niin? Isaacille kelpaa naiset ja miehet. Ei ole homo.
Vierailija kirjoitti:
Tänne ilkeästi kirjoittavat ovat todennäköisesti itse lihavia ja rumia, ja tällä hetkellä pieruverkkareissa kotona kaljan äärellä, koska huomenna ei ole töitä, mihin mennä.
Noinko huonosti sinulla on asiat? Voi että.
Kyllä 60-vuotias on vanha muumio, ei se täällä palstalla puolustelemalla parane 😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, en edes huomannut aiemmin kuinka lihava ja iso vappu on ennenkuin bess meni viereen. Kyllä tytöille ruoka maistuu :D
No ei kai se lihavuus pelkästä ruuasta johdu. Onhan Vappukin synnyttänyt yms.
Eikä Vappu edes ole mikään lihava. Ja vaikka olisikin, niin eikö teillä ole mitään muuta mietittävää kuin naisten paino ja ulkonäkö?
Vappu ei ole lihava, hän on vain tanakkarakenteinen ja muodokas.
Vappu on lihava. Todella vankkarakenteinen naiseksi.
Lihava on eri asia kuin vankkarakenteinen. Opettele nyt edes suomea ennen kuin haukut kateellisena muita.
Kiirettä pitää Linnean finaalikimppaan kutsumalla Niki Rauténilla, jolla on tiistai-iltana Turun kaupunginteatterin näytelmässä yksi päärooleista. On ollut musikaalirooleissaan aivan loistava myös tanssijana, joten fiksu veto Linnealta, kunhan Niki ei vaan varastaisi koko showta...
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa olla mummelin näköinen 55-65 vuotiaana. Hoikkuus on vanhalla naisella rumaa ja nuorekas tyyli näyttää naurettavalta.
Vanha nainen saa arvostusta osakseen olemalla oma itsensä.
Lihavuus on kaikenikäisille rumaa. Myös vanhoilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 60-vuotias on vanha muumio, ei se täällä palstalla puolustelemalla parane 😘😘😘😘
Pöksyissäsi on vanha muumio.
Vierailija kirjoitti:
Kiirettä pitää Linnean finaalikimppaan kutsumalla Niki Rauténilla, jolla on tiistai-iltana Turun kaupunginteatterin näytelmässä yksi päärooleista. On ollut musikaalirooleissaan aivan loistava myös tanssijana, joten fiksu veto Linnealta, kunhan Niki ei vaan varastaisi koko showta...
Kiirettä? Tiistain ja sunnuntain välillä on aika monta päivää.
Tuo Vappua lihavaksi haukkuva on varmasti mun anoppi. Itse olen ruumiinrakenteeltani täsmälleen kuin vappu. Anoppi aina hehkuttaa kaikkia siroja ja kevytrakenteisia naisia, joilta puuttuu kaikki lihaksetkin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuo Vappua lihavaksi haukkuva on varmasti mun anoppi. Itse olen ruumiinrakenteeltani täsmälleen kuin vappu. Anoppi aina hehkuttaa kaikkia siroja ja kevytrakenteisia naisia, joilta puuttuu kaikki lihaksetkin. 😂
Ihminen ei pysy kasassa, jos häneltä puuttuu kaikki lihakset. Mars peruskouluun siitä!
Vierailija kirjoitti:
Karmea anoppi! Mikä tuollaisia ihmisiä vaivaa jotka jatkuvasti kyttäävät muiden ulkonäköä? Eikö heillä ole mitään järkevämpää mietittävää? vai ovatko kateellisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmea anoppi! Mikä tuollaisia ihmisiä vaivaa jotka jatkuvasti kyttäävät muiden ulkonäköä? Eikö heillä ole mitään järkevämpää mietittävää? vai ovatko kateellisia?
Samanlainen näyttää olevan miniä. Haukkuu hoikkia naisia lihaksettomiksi, kun ei tajua, että läski on eri asia kuin lihas.
Johtavat av-mammat eivät suinkaan ole lihavia, vaan kehopositiivisia.