Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Helena ei pidä yllä tissinäyttelyä tällä kertaa. Jos haluan nähdä mahtiutareita, menen Renkoon sukulaisen lehmätilalle.
Ei Helenan tai Vapun tarvitse, kun esitykset on hyvin tissikkäitä. Kuten vaikka Kastanja nyt.
Nuoremmissa tisseissä ei ole mitään vikaa, mutta imetyt riipparit 🤮
Kyllä niitä nuoriakin tissejä on varmaan imetty.
Kyllä oli kaunista Isaac ja Kastanja.
Joku täällä vain väitti aikaisemmin, että Vappu olisi kertonut somessa saaneensa kutsun. Ehkä tämä tuon kirjoittanut keksi jutun sitten itse.
ketäköhän on järkätty voittajaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Helena ei pidä yllä tissinäyttelyä tällä kertaa. Jos haluan nähdä mahtiutareita, menen Renkoon sukulaisen lehmätilalle.
Ei Helenan tai Vapun tarvitse, kun esitykset on hyvin tissikkäitä. Kuten vaikka Kastanja nyt.
Nuoremmissa tisseissä ei ole mitään vikaa, mutta imetyt riipparit 🤮
Et vissiin itse ole äitisi tissistä syönyt koskaan? Tämmöisiä kommentteja kun lukee, niin miksi naisia kiinnostaisi mitkään synnytystalkoot?
Mitäh!? Jorkka ei antanut kymppiä Iisakille.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä vain väitti aikaisemmin, että Vappu olisi kertonut somessa saaneensa kutsun. Ehkä tämä tuon kirjoittanut keksi jutun sitten itse.
Kyllä on saanut kutsun. Mikset usko?
Vierailija kirjoitti:
???
Kvg
Vierailija kirjoitti:
Isaak ja Kastanja - epätoivoinen rakkaus.
Heillä on kyllä mahtava kemia, siitä ei ole epäilystäkään💞
Hyvännäköiset pääsee aina helpommalla🤬🤬
Miksiköhän tuomaristo ja juontajat ovat pukeutuneet tummiin? Näyttää surupukeutumiselta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli kaunista Isaac ja Kastanja.
Tanssia pitäisi arvostella, ei ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Peitteli näin ihastumistaan
Kyllä oli hyvä rumba Kastanja ja Isaac.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vappu-pimia-sai-kutsun-linnan-juhli…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta millä meriiteillä???
Vierailija kirjoitti:
No ei kävelystä kehtaa antaa. Ysikin oli liikaa.
Tuo biisi taisi olla Ranskan euroviisu viime vuonna?