Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Miksi Arjalla piti jättää takki/paita tuolla tavalla auki? Olisi voitu kunnioittaa Arjan ikää ja sitä, että on sairastanut rintasyövän.
Vau Arja! 🔥Tää oli mun illan lemppari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Helenius on palkittu, oikein! Onnea!
Sami on symppis!
Sami on kuuma!
Tänään eivät tanssiesitykset vakuuttaneet. En pidä sambastadion tanssina, mutta Gogin ja Kian esitys on kuitenkin ollut tänään nähdyistä paras.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Arjalla piti jättää takki/paita tuolla tavalla auki? Olisi voitu kunnioittaa Arjan ikää ja sitä, että on sairastanut rintasyövän.
Kunnioittaa? :D Eiköhän nuo saa ihan itse sanoa, jos eivät halua esiintyä takki auki. Miten muuten rintasyöpä liittyy siihen, että ihmisen vatsa näkyy?
Todella huono tanssi Arjalta. Ja biisi ei sopinut foxtrotiin ollenkaan.
Upea laulaja tuo Jepa. Siitä ei ole paljon kuultu.
Tää oli tosi cool esitys! Meni kyl Bessin ohi
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes muistanut Arjan sairastamaa rintasyöpää kun katselin, miten upealta Arja näyttää olipa pukeutunut miten tahansa. Arjahan valittiin aikoinaan useampaan otteeseen parhaiten pukeutuneeksi julkkikseksi. Hän on kyllä ikääntynyt kauniisti ja pysynyt kropaltaan kaksikymppisen näköisenä.
Arja sanoi että tähtioppilaat (naiset) eivät saa pukeutua tuolla mustaan. Miksiköhän??
Vierailija kirjoitti:
Koska Arja on ihan itse halunnut tuollaisen asun Madonnan inspiroimana. Ei tuolla ketään pakoteta pukemaan asua, jota ei halua laittaa päälleen.
Ei nyt Arjan puku onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Arja sanoi että tähtioppilaat (naiset) eivät saa pukeutua tuolla mustaan. Miksiköhän??
Oisko jotain kuvausteknisiä syitä?
Vierailija kirjoitti:
Arjan ja Valtterin esitys tosi huono ja laulajan ääni kamala.
Ei se esitys huono ollut, mutta kappalevalinta oli huono.
Oho Jukka arvosteli Arjaa.