Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8006)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Vappu woke pimiä jatkaa tässä ohjelmassa maailman tappiin asti? Eikö löydä muita töitä?
Iäkkäät tuomarit, iäkäs juontaja, sama bändi, samat tanssinopettajat vuodesta toiseen. TTKn motto: koskaan et muuttua saa.
Vappu on nelikymppinen, sinne mitään teinejä palkata.
Vappu on hyvä ja sopii ohjelmaan.
Kyllä. Vappu sopii tähän ohjelmaan erittäin hyvin.
Mua vaan ärsyttää Vapun juonnoissa se, että vaikka yleisö on just taputtamassa esim edelliselle esitykselle, Vappu alkaa jo esittelemään seuraavaa paria ja heidän esitystään.
Eikö muita muka häiritse tuo? Itsekin joudun kotonakin pinnistelemään kuuloa, että kuulen noissa kohdissa, mitä Vappu puhuu.
Tiia Elg ei vakuuttanut tanssinopettajana, kuten ei ole vakuuttanut näyttelijänäkään. Kuitenkin ennakko-oletuksiin ja naisesta muodostuneeseen kuvaan nähden käyttäytyi yllättävänkin hillitysti ja asiallisesti ohjelmassa mukana ollessaan. Paljon Kastanjan yläpuolella kaiken suhteen oli.
Haapalainen tanssii hyvin vaikka on jo melkoisen vanha mies. Eilen oli kyllä unohtanut, että on kamerassa.
Vierailija kirjoitti:
Rumba on ehdottomasti kaikista kaunein tanssin laji. Sydän rumballe.
Kaikista upein tanssi on kylläkin hidas valssi.
Tiia Elg ei ollut minusta taidoiltaan niin hyvä kuin muut opet.
Vierailija kirjoitti:
Tiia Elg ei ollut minusta taidoiltaan niin hyvä kuin muut opet.
Nyt ei ollutkaan kyse opettajan taidoista opettajana, vaan ulkoisesta olemuksesta, käytöksestä, esiintymisestä, ulkoisten avujen hyväksikäyttämisestä tanssissa, keikistelystä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Vain Suomi-filmeissä ehkä rantakoivun alla, mutta ei esiintymislavoilla. Rumbassa on sielu. Alma, mi alma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Vain Suomi-filmeissä ehkä rantakoivun alla, mutta ei esiintymislavoilla. Rumbassa on sielu. Alma, mi alma.
Mielipiteitä on monia. Haluan itse nähdä hillittyjä ja pelkistettyjäkin tanssiesityksiä säädyllisissä asuissa, joissa pääosassa on itse tanssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä on monia. Haluan itse nähdä hillittyjä ja pelkistettyjäkin tanssiesityksiä säädyllisissä asuissa, joissa pääosassa on itse tanssi.
Mene sitten humppalavoille ja pane telkku kiinni. Siellä souvarit veivaa ja vekkihame hipoo lattialankkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs rumbassa on pääosassa jos ei tanssi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan kaikki lattaritanssit ovat liian sensuelleja tansseja. Nämä tekijät näissä tansseissa korostuvat.
Miksi joku nälvii Kastanjaa täällä? Minusta Kastanja on erinomainen työssään ja kaunis nuori nainen. Rohkea mekko sillä oli ja minäkin hiukan mietin että onko jo liian rohkea mutta ne on niin hyvin tehty ettei taatusti mitään sellaista näy mitä ei pidä näkyä. Tanssin luonne on usein eroottinen.
Sitä tanhua kansallispuvun tapaisissa asuissa ei ole ohjelmassa vielä osallistujilta nähty. Jotain tällaista toivon mukaan. Tietenkään mitään oikeita kansallispukuja tähän ei saada, mutta varmasti jotain vastaavaa tätä tyyppiä olevaa vaatetusta varmasti olisi varmasti mahdollista hankkia tai valmistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan kaikki lattaritanssit ovat liian sensuelleja tansseja. Nämä tekijät näissä tansseissa korostuvat. <
Niin, kun suomalainen on tottunut vain tönkkösuolattuun muikkuun. Sielua ei saisi olla. Eikä lantiota, eikä tunnetta eikä katseen paloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Vappu woke pimiä jatkaa tässä ohjelmassa maailman tappiin asti? Eikö löydä muita töitä?
Iäkkäät tuomarit, iäkäs juontaja, sama bändi, samat tanssinopettajat vuodesta toiseen. TTKn motto: koskaan et muuttua saa.
Vappu on nelikymppinen, sinne mitään teinejä palkata.
Vappu on hyvä ja sopii ohjelmaan.
Ei oo Vappu kyllä mikään nelikymppinen, lähempänä viittäkymppiä.
NYT tulee tuotannolle ehdotus: Ottakaa KIZOMBA-tanssilaji ohjelmistoon mukaan. Daniel Santacruz antaa tuubissa näytteen (Lento) siihen sopivasta musiikista. Siinä on tunnetta.
Tanhuryhmä täällä alapeukuttaa Kizombaa.
Linnean ja Anssin eilinen rumba oli oiva esimerkki siitä, että ilman ällöä ja kiusallista seksin turkuttamista voi luoda ja esittää tunteikkaan lattarin. Tykkäsin! Kiitos!
Anssi ja kizomba olis kyllä huh huh!
Onnistunut koreografia kertoo älykkyydestä.