Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aviomies ei tee enää alotetta seksiin

Vierailija
01.07.2024 |

Myönnetään, että seksitouhut on vähentyny paljon siitä mitä se on ollu, mutta nykyään mies ei enää edes ehdottele mitään. Hetken katotaan netflixiä ja sitte se vaan toteaa että hän menee nukkumaan. Ketään muuta naista miehellä ei ole, sillä se on ajallisesti mahdotonta...

Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihjaiseppas, että oliskohan jossain mies , joka tekis joskus aloitteen. Kyllä se sitten selviää , missä on vika ja syy , jos ei se sitten ole jokin vaikeampi ongelma.

Onhan niitä aloitteen tekijöitä. Eri juttu sitten, kenelle aloitteensa tekevät.

Vierailija
22/31 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl käsittämätöntä kuinka onnettomia jotku naiset on miestensä kans. Minä haluan miestäni 24/7 ja mies minua! Seksiä on niin paljon ku vaan ehtii harrastamaan! Ei tulis pienee mieleenkää alata kylkee kääntämään tai olemaan joku sohvalla makaava vässykkä. Mun mies ku esim harjaa hampaansa niin aika äkkiä mun käsi livahtaa kylpytakin alle vähä kokeelemaan mitä sieltä löytyy ja mies on aivan pähkinöissä! Siitä onki kiva sanoa, että lapset vaan nukkumaan ja eväät seuraavaks työpäiväks valmiiksi niin sitä kiihkon määrää ei voi edes käsittää. Mies vastavuorosesti hiplii pitkin päivää ja koskettelee ja nuuhkuttelee niin tunnen olevani haluttu ja se tuntuu tosi hyvältä! Miehen kaveri joskus oli kysyny mieheltä että eikö sitä vaivaa jos lähen bilettämään niin oli vaan todennu että jos se muualla käy niin hän on epäonnistunu jossain! Ja jos mun mies harvoin käy missään kylillä niin kotiin tulee aina vaikka sitte pyörätuolissa. Yhes vaihees teki reissuhommia ja teki tosi pitkää päivää että pääsi jo puolessa välissä viikkoo takasi omaan sänkyyn ja voin sanoa että mies oli kerran niin paineissa että jäi autokin yöksi pihalle käyntiin ja aamulla vasta tajus auton olevan vieläki pihalla käynnis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihjaiseppas, että oliskohan jossain mies , joka tekis joskus aloitteen. Kyllä se sitten selviää , missä on vika ja syy , jos ei se sitten ole jokin vaikeampi ongelma.

Pointti on minulla tässä siinä, että tämän kuullessaan uskoisin miehen jopa raivokkaasti avautuvan ja sanovan mikä mättää. Varsinkin, jos mies on saanut toistuvasti pakkeja, niin uskoisin , että täydeltä laidalta tulee . Mutta jos syy on vaikka hormoonien vaje, miin sitten vain vaikenee ja kertoo ettei ole tehnyt seksiä mieli 

Vierailija
24/31 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy huorissa. 

Vierailija
25/31 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos puhuisitte asiasta aikuiset ihmiset :D vieläkö se niin ujostuttaa ettei saa parisuhdetta hoidettua

Vierailija
26/31 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on minulla tässä siinä, että tämän kuullessaan uskoisin miehen jopa raivokkaasti avautuvan ja sanovan mikä mättää. Varsinkin, jos mies on saanut toistuvasti pakkeja, niin uskoisin , että täydeltä laidalta tulee . Mutta jos syy on vaikka hormoonien vaje, miin sitten vain vaikenee ja kertoo ettei ole tehnyt seksiä mieli 

Annappa miehelle ne muutamat tuhat pakkia ja sano noin niin löydät ittes hangesta vaikka kesä onki

Vierailija
27/31 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri katseltiin elokuvaa vierekkäin kun mieheni alkoi hivelee pyllyäni ja siitä se äkkiä meni seksin harrastamiseksi. Mieheni tekee kyllä alotteita.

Vierailija
28/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tossa kun on saanut vaimolta pakit muutama sata kertaa, niin mieluummin runkkaa.

Se! Miehillä saattaa vähä mennä tunteisiin jos 90% varmuudella tulee kieltävä vastaus. Itsellä meni tunteet kylmäksi kun jatkuvasti tuli nou nou vastaus. Ei auttanut liehittely, halailu yms vaan aina se iltaa kohti kääntyi vain nukkumiseksi. Itse lähdin pois seksittömästä liitosta ja lähdön jälkeen vinguttiin perään. Luonnollisesti en haksahtanut eksän kaipuuseen vaan aloitin uuden elämän. Tässä on aloittajalla kaksi vaihtoehtoa: A) Aloitat itse aloitteen teon jos et sitä muuten tee TAI B) Päästät miehen kärsimyksistä ja erotkaa. On todella kuormittavaa olla parisuhteessa jos ei seksiä ole ja varsinkin jos toinen haluaisi toista koko ajan, mutta vastapuoli mielummin vahtaa töllöä! 

Tässä on todella paljon asiaa. Itsekin olen viimeiset 8 vuotta saanut melkein aina pakit jos on ehdottanut seksiä. Ja kun kaikki halailutkin tulkitaan seksin ehdottamiseksi niin kyllä ei kiinnosta enää tehdä paljoakaan toisen hyväksi. Tässä vain odotan hyvää hetkeä lyödä homman jäihin.

Vierailija
29/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi tehdä aloite? 

Tee itse villi aloite, josta mies ei voi kieltäytyä ;)

Vierailija
30/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ymmärrä että alkoholi on miehellä 'joka vaivaan'?

1) Ahdistaa - jaa niin mikä? Maailmantuska?

2) Tai ryyppää itseltä halut pois koska halukkaana ilman saamista on kidutusta

3) Tai ryyppää koska ei muuten saa naista(an)???

Omituista! En ymmärrä - entä te?

Vierailija
31/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei olekaan ihan niin tyhmiä, kun joskus väitetään. Siinä pisteessä, kun mies ei enää kysele seksiä, seksi haetaan jo muualta.

Hyvä tietää. Taidanpa sitten ottaa eron vihdoin ja alkaa minäkin hakea seksiä muilta.

T. Haluttoman miehen vaimo 50+