Onko kunnollisia eronneita 40+ miehiä olemassa?
Onko kunnollisia eronneita 40+ miehiä olemassa jotka haluaa vielä parisuhteen? Joilla olisi lapset tehty yms...
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
He ovat eronneita vain pienen hetken, koska menevät nopeasti uudelleen naimisiin. Kunnollisilla on kova kysyntä.
Huomasin tämän pari kymmentä vuotta sitten kun ex jätti, kunnon miehet olivat naimisissa tai vaihto tapahtui vartissa. Hitaana hämäläisenä en mukaan ehtinyt. Niitä kilttimiehiä olisi kyllä ollut tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla eronnut ja lapsia? Miksei lapseton sinkku käy?
Saisi olla kyllä aika helvetin tyhmä mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen löytää aina hyvästäkin miehestä jonkun vian. Lapset on tehty ja tällä hetkellä tärkein asia maailmassa. Aikani menee heitä harrastuksiin kuskatessa harvasen päivä. Voisin haluta parisuhteen mutta ongelmana tuntuu olevan naisen tarve muuttaa heti yhteen.
T.M39
Onpa miehet muuttuneet 20v jolloin olisin vielä ollut kiinnostunut eron jälkeen kunnon miehestä, nämä kun aina halusivat yhteistä kotia, enkä todella halunnut teini-ikäisten lasten elämään, kotiin, heille vierasta ihmistä.
Mummo 60v
Erosin kun olin 38v, siitä pari kk aloin tapailemaan kunnollista 40+v miestä, suhde päättyi yhteisymmärryksessä vuoden päästä koska tulevaisuuden toiveet oli erit. Mutta antoi uskoa siihen, että kyllä noita on. Noh, siitä parin viikon päästä aloin tapailla toista kunnollista 40+v miestä ja nyt oltu yhdessä 2,5 vuotta ja tämä on parempaa kuin olisin osannut koskaan edes toivoa. Eli kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on. - Itse noin 40 vuotiaana pidempää parisuhdetta kokemattomana olen kyllä saanut osakseni iksinkkuudestani niin paljon ennakkoluuloja ja suoranaista halveksintaa (, joist alievimpänä oelnko kaappi homo, joka etsii kulissia vai olenko tai olenko ollut uskovainen hihuli) mutta onneksi myös ihan viileän rauhallsiaia ja asiasta toiseen luontevasti eteneviä treffikumppaneita.
Sen verran nämä ennakkoluulot ja asenteet kokrmattomuudestani ovat kirpaisseet, että jossain vaiheessa jopa aattelin, että pääsisinkkö vähemmällä jos vastaisuudessa valehtelisin kokemattomuuteni tosieksi, jos joku siis vielä jsoksu kysyisi parisuhdehistoriaani. - En sitä itse tapaa mainostaa tai tuoda sen paremmin julki oma-aloitteisesti
Kunnes sitten oivalsin; Miski minä haluaisin parisuhteeseen kumppanin kanssa, joka ei voisi hyväksyä histtoriaani, jonka kanssa olen itse kuitenkin sinut.
Ja vaikka seuraamalla toimintaani muiden tuttujen naisten
Miksi paljastat ettet ole ollut parisuhteessa? Keksi sellainen ja pysy tarinassa jos joku kysyy. Älä nyt ainakaan itse kerro ikisinkkuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen löytää aina hyvästäkin miehestä jonkun vian. Lapset on tehty ja tällä hetkellä tärkein asia maailmassa. Aikani menee heitä harrastuksiin kuskatessa harvasen päivä. Voisin haluta parisuhteen mutta ongelmana tuntuu olevan naisen tarve muuttaa heti yhteen.
T.M39
Miksi se on ongelma? Niin no paitsi tietty lasten takia jos ovat pieniä. Omani on jo lentänyt pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla eronnut ja lapsia? Miksei lapseton sinkku käy?
Noh kun yli 40v lapseton on usein niin tottunut olemaan yksin ja ajattelemaan vain itseään, se näkyy kyllä sitten parisuhteessa ja etenkin jos toisella on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
He ovat eronneita vain pienen hetken, koska menevät nopeasti uudelleen naimisiin. Kunnollisilla on kova kysyntä.
Tämä. Valtaosa naisista haluaa jonkun tekemään tarpeensa jalkoväliinsä. Nainen ei ole vapaaehtoisesti yksin eikä onnellinen ilman miestä.
Minä löysin mieheni 45-vuotiaana. Mies oli silloin 46 v. Kaikki miehen eronneet kaveritkin ovat suht nopeasti vakiintuneet uudelleen. Heitä yhdistää se, että ovat parisuhdetyyppejä. Samalla lailla kuin meissä naisissakin osa on sinkkutyyppejä ja osa vaimomatskua. Inha sana, mutta tiedätte varmaan, mitä tarkoitan.
AP haluaa että hänelle sanotaan, että kunnollisia miehiä ei ole olemassa.
AP, "ei niitä ole olemassa". No niin, voit nyt hyvin mielin luovuttaa, ja lopettaa näiden paskojen ketjujen tekemisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jostain syystähän mies on eronnut mies. Vaimo lempannut pihalla. Koska miehessä on vikaa. Haluatko siis viallisen miehen ?
Vaimo on se joka on halunnut eroa. Mies hyvin harvoin.
No ei kyllä ole näin. Ei ne kaikki naisetkaan ole kunnollisia. Ja usein eron syy on se että on menty nuorena yhteen tuntematta edes itseä ja sitten huomataan ettei sovita yhteen ollenkaan. Siitä huolimatta että molemmat on kunnollisia.
Mä löysin nelikymppisenä 40+ miehen josta vieläkin vuosien jälkeen äimistyn kun hänessä ei ole mitään huonoja puolia.
Minulla on mies, joka on eronnut kahdesti. Alussa olin tosi varovainen, mitä luurankoja kaapista mahtaa kolistella, mutta eipä ole kymmeneen vuoteen näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin mieheni 45-vuotiaana. Mies oli silloin 46 v. Kaikki miehen eronneet kaveritkin ovat suht nopeasti vakiintuneet uudelleen. Heitä yhdistää se, että ovat parisuhdetyyppejä. Samalla lailla kuin meissä naisissakin osa on sinkkutyyppejä ja osa vaimomatskua. Inha sana, mutta tiedätte varmaan, mitä tarkoitan.
Mistä ja miten kaikki löytää toisensa?
Vierailija kirjoitti:
AP haluaa että hänelle sanotaan, että kunnollisia miehiä ei ole olemassa.
AP, "ei niitä ole olemassa". No niin, voit nyt hyvin mielin luovuttaa, ja lopettaa näiden paskojen ketjujen tekemisen.
Kiitos :) Tämä tosin oli eka ketju aiheesta, mutta kuitennii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jostain syystähän mies on eronnut mies. Vaimo lempannut pihalla. Koska miehessä on vikaa. Haluatko siis viallisen miehen ?
No ei kyllä ole näin. Ei ne kaikki naisetkaan ole kunnollisia. Ja usein eron syy on se että on menty nuorena yhteen tuntematta edes itseä ja sitten huomataan ettei sovita yhteen ollenkaan. Siitä huolimatta että molemmat on kunnollisia.
Mä löysin nelikymppisenä 40+ miehen josta vieläkin vuosien jälkeen äimistyn kun hänessä ei ole mitään huonoja puolia.
Kunnollinen tuntee itsensä ja vastapuolen ennen kuin sitoutuu. Vastakohtana kevytkenkäinen eli ei edes kysy nimeä kun painaa menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnollinen tuntee itsensä ja vastapuolen ennen kuin sitoutuu. Vastakohtana kevytkenkäinen eli ei edes kysy nimeä kun painaa menemään.
Harva nuori on niin kunnollinen, eikä nuoruuteen edes kuulu olla kunnollinen. Tai sitten keski-ikä iskee oikein rekyylillä takaisin.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ja miten kaikki löytää toisensa?
Aika moni työkuvioiden kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, hakevat vakip. -suhdetta. Eivät sitä tosin paljasta, vaan valehtelevat etsivänsä parisuhdetta. Välttelevät viimeiseen asti määrittelemästä suhdetta. Se taas johtaa siihen että nainen lopettaa tapailun.
Ok, femcel
Olen naimisissa miehen kanssa. Ollut jo 19 vuotta.
Puhut siis miehestäsi. Ok.
Silloisesta kyllä. Olen ollut muidenkin miesten kanssa kuin tämän yhden.
Tämä yksi ei ollut kunnollinen?
Tämä nykyinen oli ja on ainoa kunnollinen.
En ole vielä haukkunut ketään. Voisin pitää vaikka kolmea miestä, jos se ei olisi niin paheksuttavaa.
Taitaa olla yhtä harvinainen luontokappale kuin samat kriteerit täyttävä nainen?
Ei naiset halua kunnollista miestä. Meitä on vaikka kuinka paljon mutta ei naiset ole koskaan kunnon miehistä kiinnostuneet.
T: kunnollinen mies 48