Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eturauhas vibra

Vierailija
30.06.2024 |

Mikäs se olisi oikeasti hinta/laatisuhteltaan hyvä eturauhas vibra? Nyt tyydytäny itseä g-piste dildolla, mutta hieman on työllästä. Seksikauppojen arvosteluja yrittäny lukea mutta ei niistä eikein ota sit selvää. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vibra ole hyvä. Perus aneros toimiin paljon paremmin

Vierailija
2/27 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia naisten tupla vibroista jotka on tarkoitettu g-pisteeelle ja klitorikselle?

Vierailija
4/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin paria erikokoista anustappia, en saanut mitään hyviä tuntemuksia eturauhasesta enkä muutenkaan. Olen varmaan sitten hetero.

M

Vierailija
5/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä tappi ei tunnu juuri missään. Korkeintaan kiihottaa ja hyvää lämmittelyä. 

Vierailija
6/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin paria erikokoista anustappia, en saanut mitään hyviä tuntemuksia eturauhasesta enkä muutenkaan. Olen varmaan sitten hetero.

M

Sama, ostin semmoisen värähtelevän perseensuristimen, ajatuksena kiihotti ja kuli seisoi kun sain vehkeen paikoilleen lerpahti nopeasti ja 5min päästä oli kuin avannosta noussut katkarapu.

Vierailija
7/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko linkkejä persepäristimistä jotka toimii. Perus dildo ihan kiva mutta eturauhaseen ei tahodo osua. 

m42

Vierailija
8/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
9/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy aiheeseen miten?

Vierailija
10/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vertailu kokemusta. Eikös aneros ole ns neutraali tappi. 

Vierailija
11/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi toimii? Pitääkö sitä jotenkin puristells?

Vierailija
12/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vasta aloittanut tutkimaan omaa eturauhasta kun siitä jotain juttuja lukenut. Omat kokemukset ovat lähinnä sormella liukkarin kanssa. Ihan ei taida oma sormi riittää tarpeeksi syvälle. Mielenkiinnosta eri seksiväline sivustoja selannut  ja valikoimaa apuvälineistä näköjään löytyy. Pitääpä seurata tätä ketjua jos vaikka jonkun apuvälineen ostaisi. 

utelias hetero

Vierailija
13/27 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilu pitis olla juuri oikeaan kohtaan yltävä, vibra erittäin voimakas ja kärkeen sijoitetty

Vierailija
14/27 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muotoilu pitis olla juuri oikeaan kohtaan yltävä, vibra erittäin voimakas ja kärkeen sijoitetty

Tämmöiselle voisi olla käyttöä. Onkohan kellään hyvistä välineistä kokemuksia. 

Vierailija
15/27 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan. Mielelläni hieron runkatessa välilihaa mutta se anna tarpeeksi kiksejä

Vierailija
16/27 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainoa suristin on ollut mikä toimi loppuun asti. Ja montaa on testattu, värinällä ja ilman. Ja monta oon heittänyt roskiin. SVAKOM Iker, löytyy ainakin Kaalimadosta. Tuo kärki on aika iso mut mahtuu kyllä. Hetken kuluttua kun oli ollut käytössä, alkoi kihelmöidä, sitten lantionpohjan lihaksilla pumppausta ja silloin laukesin. Pitää olla valmiiksi kiihottunut, tuskin kylmiltään onnistuu. Orgasmi oli erilainen kuin perus runkussa ja jatkui huomattavasti pidempään. Mulla tuolla onnistui, se on ihmisestä kiinni mikä tuntuu hyvältä.

Vierailija
17/27 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän sellaista sähkövatkainta, jolla vatkataan esim kerma. Otan vain toisen niistä metallisista vatkaimista pois ja jätän toisen, jonka sitten tunken perseeseen. Sitten rupean vaan vatkaamaan ja vaihtelen nopeuksia.

Vierailija
18/27 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumaliste mitä kaikkea hölmöä ihmiset kyselee ja harkitsee ja tekee!

Eturauhas vibra??? Siis mitä H?

miksi ja mihin?

Käy kusella ja nauti siitä hölmö

Vierailija
19/27 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt ihan perus Aneros tappia. Eturauhasen kanssa työskentely on herkkää hommaa. Vibrat ovat liian kovakouraista. Tapin käytti vaati paljon harjoittelua ja se vaatii rentoutumista.

Itselläni käänteentekevä kokemus oli se, kun laitoin tapin paikoilleen ja menin päivätorkuille. Tavallaan tietoisesti unohdin tapin sisälle. Peppu rentoutui siinä torkkuessa ja tappi asettui jotenkin eturauhasta vasten. Heräsin sitten aivan jäätävään ja pitkään orgasmiin.

Tämä on herkkyyslaji. Jos jolla kulla on kysymyksiä tai haluaa kysyä neuvoja, niin jaan toki mielelläni kokemuksiani.

Vierailija
20/27 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.sinful.fi/p/lelo-loki-wave-2-eturauhashieroja/1028295 mä oon tätä käyttänyt, on kyllä kallis vehje (näyttää olevan Lelon omassa verkkokaupassa tarjouksessa tällä hetkellä). Tää värisee ja viel liikkuu sillee "sormea koukistaen" eturauhasta vasten. Tällä päässyt lähimmäksi orgasmia, joskaan en ole sellaista vielä onnistunut saamaan. Tuntuu, että eturauhanen jotenkin puutuu, tai aluksi tuntuu todella hyvältä, mut sit pitäis vaan lisätä ja lisätä painetta jotta saa lisää tuntemuksia. Toki voi olla, että olen vaan liian hätäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme