Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eturauhas vibra

Vierailija
30.06.2024 |

Mikäs se olisi oikeasti hinta/laatisuhteltaan hyvä eturauhas vibra? Nyt tyydytäny itseä g-piste dildolla, mutta hieman on työllästä. Seksikauppojen arvosteluja yrittäny lukea mutta ei niistä eikein ota sit selvää. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käyttänyt ihan perus Aneros tappia. Eturauhasen kanssa työskentely on herkkää hommaa. Vibrat ovat liian kovakouraista. Tapin käytti vaati paljon harjoittelua ja se vaatii rentoutumista.

Itselläni käänteentekevä kokemus oli se, kun laitoin tapin paikoilleen ja menin päivätorkuille. Tavallaan tietoisesti unohdin tapin sisälle. Peppu rentoutui siinä torkkuessa ja tappi asettui jotenkin eturauhasta vasten. Heräsin sitten aivan jäätävään ja pitkään orgasmiin.

Tämä on herkkyyslaji. Jos jolla kulla on kysymyksiä tai haluaa kysyä neuvoja, niin jaan toki mielelläni kokemuksiani.

Ilmeisesti anerosta pitää jollain tapaa puristella ja aika on asiassa merkittävä tekijä. 

Vierailija
22/27 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin paria erikokoista anustappia, en saanut mitään hyviä tuntemuksia eturauhasesta enkä muutenkaan. Olen varmaan sitten hetero.

M

Heteroillako ei ole eturauhasta? Vai menikö vain huti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin paria erikokoista anustappia, en saanut mitään hyviä tuntemuksia eturauhasesta enkä muutenkaan. Olen varmaan sitten hetero.

M

Eiköhän eturauhan löydy kaikilta mies oletetuilta. Ei taida oma seksuaalinen suuntaituminen tähän fysiologiseen asiaan vaikuttaa. 

Vierailija
24/27 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.huippukiva.fi/collections/peppulelut-eturauhaskiihottimet/p…

onko kokemuksia. Aika saman näköinen kuin kuuluisa aneros?

Vierailija
25/27 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko tarpeeksi iso blugi/tappi eturauhasen stimulointiin samoin kuin aneros?

Vierailija
26/27 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko tarpeeksi iso blugi/tappi eturauhasen stimulointiin samoin kuin aneros?

Ei minusta toimi. Mulla ainakin tuntuu et rauhanen on aika syvällä ja sinne ei tahdo perus tappi yltää. Naiselle tarkoitettu g-piste sauva jossa pallo pääsä toimii parhaiten. Sillä saa stinuloitua kunnolla. 

Vierailija
27/27 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä