Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te selviätte jolla ei ole ketään rakasta ja tunnette ehkä että olette joku pelkkä arvoton roska (näin tunnen nyt)?

Vierailija
30.06.2024 |

Miten te selviätte jolla ei ole ketään rakasta ja tunnette ehkä että olette joku pelkkä arvoton roska (näin tunnen nyt)?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tunnet olevasi arvoton roska?

Vierailija
2/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin, siellä on ainoa ihminen jonka rakkautta tarvitset ja jota kannattaa opetella rakastamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä jotain pieniä onnistumisia, siitä se itsetunto lähtee nousemaan

Vierailija
4/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemielessä tunnen olevani arvotonta jätettä, kuten nykyään näkyy jotkut asian ilmaisevan. Ajan myötä siihen on tottunut ja turtunut. Ei vain enää jaksa stressata asioista, joita ei pysty muuttamaan. Keskittyy elämässä muihin asioihin, joista saa jotain iloakin irti.

Vierailija
5/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas, kaksi kolmasosaa parisuhteessa olevista vihaa toisiaan, muttei uskalla olla yksinkään. Somessa esitellään kuinka upeeta kaikki on. Ei oikeasti ole.

Vierailija
6/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä parisuhteen puuttuminen tekisi sinusta arvottoman roskan?

Todella moni elää kammottavassa parisuhteessa.

Vierailija
7/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä parisuhteen puuttuminen tekisi sinusta arvottoman roskan?

Todella moni elää kammottavassa parisuhteessa.

No jos haluis parisuhteen mutta kukaan ei huoli sellaiseen 

Vierailija
8/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole arvoton! Jeesus rakastaa sinua! <3

Vierailija
9/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas, kaksi kolmasosaa parisuhteessa olevista vihaa toisiaan, muttei uskalla olla yksinkään. Somessa esitellään kuinka upeeta kaikki on. Ei oikeasti ole.

Onko sulla joku tilasto? Ei mulla oikeasti ole mitään ongelmia esim itseni rakastamisessa ja muussa mutta olen rypenyt kaiken maailman jutuissa elämäni varrelta jotka lytättiin juuri että ne on pelkkiä traumoja ja elämänhallinta puuttuu. Otin itseeni koska mun mielestä on kyse aivan muista asioista. ja tulikin aivan hirveä olo.  

Vierailija
10/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karmeeta kun todella tuntee pettyneensä kaikkiin ihmisiin ja miettii että mikä on 'ihminen' loppujen lopuksi?

Miksi ihmiset haluavat vahingoittaa toisiaan? Kusetusta, valehtelua, pettämistä, fyysistä ja henkistä väkivaltaa yms. Just nyt tuntuu todella inhottavalta.

Vierailija
11/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä heikosti. Ottaa aivoon kun minun jälkeeni eronneet löytäneet jo toisen tai kolmannenkin kumppanin. Ja minä en kelpaa kellekkään.

Kateudesta vihreä. Sit pitää kuitenkin näytellä iloista, "ai ku ihanaa, onneks olkoon!" Tosi jees, kuulostaa hyvältä" "ihanaa reissua teille" blaablaablaa... meen kotiin ja tekisi mieli vollottaa.

Vierailija
12/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on välillä aikamoista kompromissia. Tiedän, ettei tämä lohduta, mutta en tiedä, sujuuko se keneltäkään helposti.

Vierailija
13/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään rakasta mutta en tunne itseäni arvottomaksi roskaksi. Minun eikä sinun arvo riipu siitä montako rakasta lähipiirissä on vai onko yhtään.

Vierailija
14/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki ollaan arvottomia roskia tällä pallolla.

Vierailija
15/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karmeeta kun todella tuntee pettyneensä kaikkiin ihmisiin ja miettii että mikä on 'ihminen' loppujen lopuksi?

Miksi ihmiset haluavat vahingoittaa toisiaan? Kusetusta, valehtelua, pettämistä, fyysistä ja henkistä väkivaltaa yms. Just nyt tuntuu todella inhottavalta.

Noiden asioiden kanssa joutuu välillä kamppailemaan. 

Vierailija
16/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... roskia ollaan kaikki paitsi jos on joku Jumala, joka voi pitää meitä arvokkaina.

On se hassua kun jotkut onnistuvat vahingoittamaan ja sit vahingoitettuna saa just tuntea itsensä ihan roskaksi.

Vierailija
17/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tottuu elämään ilman parisuhdetta ja rakkautta kun on monta kertaa tullut torjutuksi. Elämästä voi yrittää löytää muita asioita joista nauttia, minulla se on työ, johon panostan kaiken.

Vierailija
18/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin alkoholismiin. Nyt jo vuosia raittiina, mutta yksin ja kyllä katkeruus toisinaan yrittää nostaa päätään. On onneksi parempiakin päiviä.

Vierailija
19/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tottuu elämään ilman parisuhdetta ja rakkautta kun on monta kertaa tullut torjutuksi. Elämästä voi yrittää löytää muita asioita joista nauttia, minulla se on työ, johon panostan kaiken.

Näin se on. On muita asioita. Sitä vaan pohtii elämäänsä että näinkö se nyt sitten menikin. Monta kertaa tullut hylätyksi tai torjutuksi. Se on vaan jotenkin niin käsittämätöntä että miten se on voinut tapahtua. Ymmärrän kyllä että ihmiselle riittää yksi suhde jossa menee jo ihan pilalle - siihen ei enempää tartteta. Jos siihen päälle etsii tositarkoituksella puolisoa ja sit tulee vaan näitä vääriä niin kamalaa jälkeä kyllä tulee. Täysin turhia suhteita. Onneks ei sentään mitään yhdenillan juttuja mulla ole läjäpäin - en kestäisi, ei sovi mulle.

Vierailija
20/20 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos ei ole oikeasti KETÄÄN? Ei siis puutu pelkästään kumppani vaan ei ole rakasta ystävää, perheen jäsentä tai ketään muutakaan?