Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko narsistille tyypillistä yli korostunut kyky ennustaa toisten ajatuksia ja aikomuksia?

Vierailija
30.06.2024 |

Narsistinen exä tuntui jopa, joskus lukevani ajatuksia. Erityisen hyvin hän huomasi kaikki negatiiviset aikeeni ja olin välillä ihan ymmälläni, kun hän laukoi ne ulos suustaan ja osui vielä aivan oikeaan. Minä tietysti kiellin kaiken, mutta hän ei uskonut. Onneksi pääsin tyypistä eroon.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistit kyttää muita ihmisiä todella paljon. He hakemalla hakevat muista negatiiviset asiat, heikkoudet ja viat. Ei normaali ihminen sellaista tee, ei tervettä ihmistä kiinnostaa. Narsisti taas tarvitsee kaiken tämän materiaalin toisesta ihmisestä, että voi varmistella omia asemiaan, alistaa ja hyökätä.

Narsisteille ei kannata avautua. 

Ei missään nimessä! Ne tallettaa pääkoppaansa kaiken ja käyttää hyödyksi myöhemmin, negatiivisella tavalla.

Vierailija
22/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavan tutulta kuulostaa. Olen pitkän elämäni aikana ensimmäistä kertaa kohdannut aidosti narsistisen ihmisen. Tuntuu, että hän on jatkuvasti yhden askeleen edellä ja tietää, miten aioin seruaavaksi toimia. Se mitä olen ajatellut, että voisi huonoimmillaan tapahtua, niin juuri hän on tullut toimimaan.

Taidat vaan olla hieman yksikertainen ihminen, sellaiten liikkeet jokainen voi ennustaa helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi