Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen käynyt kaikissa maissa - kysy!

Vierailija
30.06.2024 |

Eli, olen 32-vuotias nainen ja käynyt lähes kaikissa maissa, en otsikosta huolimatta ihan jokaisessa mutta lähes. Voit kysyä minulta jotain mitä haluat tietää esimerkiksi jostain maasta tai kaupungista. Olen siis viettänyt ttällä reissulla 8 vuotta maailmalla ja ollut aina 1 viikon per kaupunki ja käynyt suurimmat kaupungit läpi per maa. Asun aina hostelleissa eli hotellisuositulset joudut itse googlaamaan. Ja ei, en ole rikas. Ihan vaan säästänyt rahaa ennen kuin irtisanouduin töistä ja jäin ansiosidonnaisille ja sittemmin työkkärin hoiviin. Mutta niihin lomakkeisiin täyttäminen vie aikaa 2min kuukaudessa ja sen voi tehdä puhelimella mistä päin maailmaa tahansa.

Kommentit (289)

Vierailija
21/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää ihmiseltä, joka ensin sanoo toista ja sitten toista.

Ärsyttävää epätarkkuutta.

Osoittaa sen, ettei vastauksiinkaan voi luottaa jos ollaan ympäripyöreitä.

Vierailija
22/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on aliarvostetuin salaatinkastike?

Ap: hyvä kysymys. Pyydän kastikkeen aina erikseen, koska en halua että salaatti lilluu öljyssä tai majoneesissa. Tykkään ihan öljystä ja balsamicosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon vesilasillinen maksaa tavanomaisessa kahvilassa Kuala Lumpurissa?

Vierailija
24/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain reppureissaamista ja yöpymistä epämääräisissä, epäsiisteissä paikoissa...

Juu, ei🤮🤮🤮🤮

Vierailija
25/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulitko oikeasti saavasi täällä asiallisia kysymyksiä?

Ap: Luulin. Mutta ehkä suomalaiset ovat sitten kateellista kansaa, että heitä ärsyttää jos joku muu pystyy matkustamaan mutta he eivät :). Itse keksisin ehkä sata kysymystä eri kulttuureista ja kokemuksista, mutta moni ei ehkä sitten :)

Vierailija
26/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska esitetty otsikko ei ole totta, niin siitä herää lähinnä yksi kysymys: miksi valehtelet?

Vierailija
27/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö Oulusta busseja Kuusamoon? Jos menee niin milloin?

Ap: Oulussa olen käynyt vain autolla ja lentokoneella. En tiedä bussiaikatauluja.

Miksi sitten kehotat kysymään kun et tiedä vastauksia?

Tuollaisen voi jokainen itse guuglata. Kannattaisi mieluummin kysyä, mikä on jäänyt Oulusta mieleen

Vierailija
28/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, että ihan kateellisia...

On nämä hassuja🤦

Näkee kyllä varmaan monenlaisia paikkoja, mutta maailmassa on kyllä paikkoja jotka jättää ihan vapaaehtoisesti väliinkin.

Sellaisia, joihin ei menisi vaikka maksettaisiin.

Vierailija
29/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen oli Port Moresby?

Vierailija
30/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa näit isoimpia hämähäkkejä?

Vierailija
31/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että guuglata😆

Vierailija
32/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko oikeasti saavasi täällä asiallisia kysymyksiä?

Ap: Luulin. Mutta ehkä suomalaiset ovat sitten kateellista kansaa, että heitä ärsyttää jos joku muu pystyy matkustamaan mutta he eivät :). Itse keksisin ehkä sata kysymystä eri kulttuureista ja kokemuksista, mutta moni ei ehkä sitten :)

Oleellistahan tässä on se, ettet vastaa kysymyksiin.

Mitä Jakartan nähtävyyksiä suosittelisit ensikertalaiselle?

Vierailija
33/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on suosikkisi Bahamasaarista?

Vierailija
34/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen p korea oli

Tapasin Singaporessa liikemiehen, joka oli P-Koreasta. Kävin hänen kutsumanaan perheensä kodissa vieraana. Oli aika maalaismeininkiä mutta ihmiset ihan ystävällisiä. En ollut missään sotatantereella.

Pohjoiskorealainen liikemies. 🤣🤣🤣🤣

Ap: no jotain uutta auto-ideaa kehitteli :D Kävin myös hänen aveccinaan Singaporessa illallisella kun tapasi jotain muita liikemiehiä :D Köyhänä työttömänä sain ilmaiset ruoat ja juomat, mutta tätä tapahtuu toki muissakin maissa. Mutta erityisesti Singaporessa länsimaalainen nainen saa ilmaiseksi miehiltä kaiken mitä haluaa.

Vierailija
35/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa näit isoimpia hämähäkkejä?

Itse muuten olen samonnut Väli-Amerikan viidakoissa näkemättä yhtä ainoata isoa hämähäkkiä. Useimmathan lymyävät koko elämänsä maakoloissaan. Olen lievästi pettynyt.

Vierailija
36/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon vesilasillinen maksaa tavanomaisessa kahvilassa Kuala Lumpurissa?

Ap: riippuu mitä vettä. Monesti saa ilmaiseksi, pullotettu vesi maksaa saman verran kuin limu tai olut. Toki voit guuglata minkä vain ravintolan kaula Lumpurosta ja katsoa niiden menu:sta myös itse

Vierailija
37/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen p korea oli

Tapasin Singaporessa liikemiehen, joka oli P-Koreasta. Kävin hänen kutsumanaan perheensä kodissa vieraana. Oli aika maalaismeininkiä mutta ihmiset ihan ystävällisiä. En ollut missään sotatantereella.

Pohjoiskorealainen liikemies. 🤣🤣🤣🤣

Ap: no jotain uutta auto-ideaa kehitteli :D Kävin myös hänen aveccinaan Singaporessa illallisella kun tapasi jotain muita liikemiehiä :D Köyhänä työttömänä sain ilmaiset ruoat ja juomat, mutta tätä tapahtuu toki muissakin maissa. Mutta erityisesti Singaporessa länsimaalainen nainen saa ilmaiseksi miehiltä kaiken mitä haluaa.

Oliko liikemies ihan peräti Suuri Seuraaja? Ei kai kukaan muu P-Koreassa keksintöjä tee.

Vierailija
38/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen p korea oli

Eli et ole ollut P-koreassa lainkaan.

Vierailija
39/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Luxemburgissa suhtaudutaan portugalilaisiin, joita on maan väestöstä yli 10 prosenttia?

Vierailija
40/289 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista ruokaa oli nigeriassa?