Jos miehelläsi olisi sairaus, jonka takia ei voi käydä töissä, niin elättäisitkö teidät?
Kommentit (8)
Mieshän saisi sairauspäivärahaa, työttömyyskorvausta tai työkyvyttömyyseläkettä, joten hän pystyisi kyllä maksamaan oman osuutensa yhteisistä kuluista.
Mun oma palkka menee kokonaan itseni elättämiseen, ei riitä rahat muiden elättämiseen.
Mä olen siinä käsityksessä, että ne työkyvyttömyyseläkkeet ovat aika hyviä? Ja kun ajattelee, ettei välttämättä tarvitse autoakaan enää omistaa kun ei käy töissä.
Tietysti ottaisin suuremman vastuun ja mies osallistuisi sairauspäivärahallaan/eläkkeellään vähän pienemmällä osuudella.
saa hän kait eläkkeen, tai sairauspäivärahaa, ..työkyttömyyseläkettä jne. niihin ei kumppanin tulot vaikuta. mutaa jos sullakaan ei työtuloja juurikaan,saatte erimoisia tukia.
eikös se rakkaus kestäkään myötä ja vastoinkäymiset
Vierailija kirjoitti:
Mieshän saisi sairauspäivärahaa, työttömyyskorvausta tai työkyvyttömyyseläkettä, joten hän pystyisi kyllä maksamaan oman osuutensa yhteisistä kuluista.
Riittääkö jos on ihan peruspäivärahalla eikä ole hakenut mitään eläkepäätöstä kun sellaista on vaikea saada?
En ryhtyisi edes suhteeseen sellaisen miehen kanssa.