Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehelläsi olisi sairaus, jonka takia ei voi käydä töissä, niin elättäisitkö teidät?

Vierailija
30.06.2024 |

miten on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryhtyisi edes suhteeseen sellaisen miehen kanssa.

Vierailija
2/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän saisi sairauspäivärahaa, työttömyyskorvausta tai työkyvyttömyyseläkettä, joten hän pystyisi kyllä maksamaan oman osuutensa yhteisistä kuluista.

4/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma palkka menee kokonaan itseni elättämiseen, ei riitä rahat muiden elättämiseen.

Mä olen siinä käsityksessä, että ne työkyvyttömyyseläkkeet ovat aika hyviä? Ja kun ajattelee, ettei välttämättä tarvitse autoakaan enää omistaa kun ei käy töissä.

Vierailija
5/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti

Vierailija
6/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ottaisin suuremman vastuun ja mies osallistuisi sairauspäivärahallaan/eläkkeellään vähän pienemmällä osuudella.

Vierailija
7/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa hän kait eläkkeen, tai sairauspäivärahaa, ..työkyttömyyseläkettä jne. niihin ei kumppanin tulot vaikuta. mutaa jos sullakaan ei työtuloja juurikaan,saatte erimoisia tukia.

eikös se rakkaus kestäkään myötä ja vastoinkäymiset

Vierailija
8/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän saisi sairauspäivärahaa, työttömyyskorvausta tai työkyvyttömyyseläkettä, joten hän pystyisi kyllä maksamaan oman osuutensa yhteisistä kuluista.

Riittääkö jos on ihan peruspäivärahalla eikä ole hakenut mitään eläkepäätöstä kun sellaista on vaikea saada?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi