Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entäs jos on niin niin pahoin läpensä loukattu ja vaurioitettu mies - ja kukaan ei oikeasti välitä? Ei enää haukkuja lisää, kiitos!

Vierailija
30.06.2024 |

Ei ole avioerosta kyse mutta kauhulla ajattelen kuinka palstalla laitetaan aina vain tekstiä: jätä se sika sun muuta vastaavaa kun on jonkunlaisesta ongelmamiehestä kyse. Koskaan ei yritetä kysyä miksi Jeppe sitä sun tätä ja yritetä tukea, ratkaista ongelmia ja auttaa? Miksi näin? Eikö sitä rakkautta kuitenkaan ole?

Ja minun ongelmamieheni teki kaiken paskan minkä mies ikinä saattoi eli petti, sitten tuli pahoinpitelemään mut (eihän se kolmannen pyörän kanssa hääräämään lähteminen mitenkään voi olla mun vika vai onko - joku sanoi että ajoit miehen toisen naisen syliin...) ja sitten vielä hirveä mykkäkoulu eli hyvä uusi sana tämä stone-wallaaminen... Tietysti oli jo sanonut minulle että hänellä on toinen nainen ja että sinusta en tule koskaan välittämään... Kaikki vaan paskapuhetta. Oksennus tulee siitä miten toista halutaan loukata. Mutta lopulta ne iskee jotenkin itseään omaan nilkkaansa ja saavat sitten mitä tilasivat. Turha tulla itkemään - paluuta ei voi olla vaikka tulisi kuinka monen sormuksen kanssa jättitimantilla. Ainakaan minä en ole ostettavissa. 

Ammattiauttaja vain sanoo petturisuhteesta suoraan että paska pitää ihmiset yhdessä ja jos yrittää miettiä väkivaltaan ryhtyneen miehen tilannetta suhteessa omaan niin vastaus on aina vain että mies joka lyö kerran lyö aina. Ja mykkäkoulu on sitten vielä henkistäkin väkivaltaa. Entäs jos on niin niin pahoin läpensä loukattu ja vaurioitettu mies - ja kukaan ei oikeasti välitä? Ei enää lisää haukkuja, kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisukeskeisyyttä tässä maassa tarvitaan kaikkiin parisuhdeongelmiin. Mitä nämä apuaan tyrkyttävät ammattiauttajat loppujen lopuksi saavat aikaan? Lisää pahoinvointia?

Vierailija
2/4 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annahan ajan kulua hötkyilemättä ja pyrkimättä mihinkään aikasidonnaisiin tuloksiin. Kyllä se siitä. Ja ota menneestä opiksi tulevaisuutta ajatellen.

Tee itsellesi mieluisia asioita. Nauti elämästäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö jonkun parisuhteen, josta ammattipsykologikin voisi sanoa, että paska pitää ihmiset yhdessä? Viisas lausunto? (Ehkä lohdutti - ainakin on ymmärrettävissä.)

Vierailija
4/4 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut että olisin voinut oppia jotain kokemastani tai 'menneestä' ja olen nyt jo vanha ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi