Oon ihan järkyttävän ruma puhelimen takakameralla otetuissa kuvissa
Hirveän epäsymmetriset kasvot. Toinen silmä suurempi ja toinen poski leveämpi. Hymy ihan hirveä. Wn yhtään ihmettele ettei kukaan mies halua seurustella kanssani kun näin epäsymmetriset kasvot. Selfie kuvissa oon ihan hyvännäköinen
Kommentit (53)
Miehetkin etsivät jotain muuta kuin pelkkää kaunista ulkokuorta, sen olen elämäni aikana huomannut. Ulkonäköni on plääh mutta olen kivaa seuraa ja kanssani on hyvä ja helppo olla niin ei ole tarvinnut yksin olla.
Vierailija kirjoitti:
Ette te muiden mielestä varmaankaan ole. On tavallista kuvitella itsensä rumemmaksi mitä oikeasti on.
Miksi ne sitten haukkuu rumaksi?
Vierailija kirjoitti:
Mietin miten musta tullut näin ruma kun vanhemmilla paljon symmetrisemmät kasvot. Myös veljellä epäsymmetriset mutta miehillä ei haittaa ja hän on suhteessa itse olen sinkku
Ap
Meidän perheestä muut ovat kivan näköisiä. Kai se on vaan huonoa tuuria?
Suurimmassa osassa kännyköitä on kamera, jonka objekrmtiivi ei sovi kasvojen läheltä kuvaamiseen vaan vääristää niitä.
Voi olla että pidät vahingossa kasvoja vähän vinossa kuvissa
Nuorena näytin kuvissa paremmalta kuin luonnossa (ei ollut filttereitä). Olin livenä pettymys.
Ikä korjasi tämänkin.
Mun kuva etukameralla: nenä on muodoton kasvoja hallitseva puikula, kasvot kapeat ja pitkulaiset, suupielet ja silmäluomet roikkuu painavina, poskipäät muuttuneet olemattomiksi, ja leuka muhkuraiseksi. Otsa ylettyy kattolamppuun asti. Kasvojen ihon väri joko pinkki tai harmaa. Filtterit vain kaventavat kasvoja entisestään enkä muutenkaan halua niitä käyttää.
Niinpä niin. Kamera taitaa olla epäkunnossa, samoin kylpyhuoneen peili.
Nolottaa ulkonäkökeskeisyys, hankkikaa elämä.
Ihme, että peilissä näyttää paremmalta, kuin valokuvassa. Puhumattakaan videosta. Se on monelle pieni järkytys! Kokeilkaa itse, jos uskallatte! Monia on hirvittänyt.
Kuulostat kuvailusi pohjalta minulta.
Olen järkyttävän näköinen sivukuvissa😞
Itse olisin mennyt vielä toiselle kuvaajalle. Kerran teinkin näin riskillä kun ensimmäisestä passikuvasta tuli niin järkyttävä etten kestänyt katsoa. Seuraavassa liikkeessä oli huomattavasti ammattitaitoisempi kuvaaja ja kuvasta tuli superhyvä, ero siihen aiempaan oli kuin yöllä ja päivällä.