Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihan järkyttävän ruma puhelimen takakameralla otetuissa kuvissa

Vierailija
30.06.2024 |

Hirveän epäsymmetriset kasvot. Toinen silmä suurempi ja toinen poski leveämpi. Hymy ihan hirveä. Wn yhtään ihmettele ettei kukaan mies halua seurustella kanssani kun näin epäsymmetriset kasvot. Selfie kuvissa oon ihan hyvännäköinen

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin vasta käymään passikuvassa ja kuvasta tuli niin kamala että aloin jossain vaiheessa itkemään kun näin sen.

Kasvot oli ihan epäsymmetriset, silmät katto hieman ikäänku kieroon, ihan mieletön kaksari joka oli toiselta puolelta isompi. Koko naama oli yksi iso, leveä taikinanaama. 

Mulla kyllä on hieman kaksaria mutta kun katon ittee peilistä, niin ei todellakaan näytä olevan noin iso ja muutenki näytän ihan normaalilta peilissä.

En enää edes tiedä mikä on se totuus miltä näytän?? Passikuva sai mut niin alakuloseksi ettei sitä voi edes tajuta... 😔

Itse olisin mennyt vielä toiselle kuvaajalle. Kerran teinkin näin riskillä kun ensimmäisestä passikuvasta tuli niin järkyttävä etten kestänyt katsoa. Seuraavassa liikkeessä oli huomattavasti ammattitaitoisempi kuvaaja ja kuvasta tuli superhyvä, ero siihen aiempaan oli kuin yöllä ja päivällä.

Vierailija
42/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin etsivät jotain muuta kuin pelkkää kaunista ulkokuorta, sen olen elämäni aikana huomannut. Ulkonäköni on plääh mutta olen kivaa seuraa ja kanssani on hyvä ja helppo olla niin ei ole tarvinnut yksin olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te muiden mielestä varmaankaan ole. On tavallista kuvitella itsensä rumemmaksi mitä oikeasti on.

Miksi ne sitten haukkuu rumaksi?

Vierailija
44/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin miten musta tullut näin ruma kun vanhemmilla paljon symmetrisemmät kasvot. Myös veljellä epäsymmetriset mutta miehillä ei haittaa ja hän on suhteessa itse olen sinkku

Ap

Meidän perheestä muut ovat kivan näköisiä. Kai se on vaan huonoa tuuria?

Vierailija
45/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa kännyköitä on kamera, jonka objekrmtiivi ei sovi kasvojen läheltä kuvaamiseen vaan vääristää niitä.

Vierailija
46/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että pidät vahingossa kasvoja vähän vinossa kuvissa

Vierailija
47/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena näytin kuvissa paremmalta kuin luonnossa (ei ollut filttereitä). Olin livenä pettymys.

Ikä korjasi tämänkin.

Vierailija
48/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuva etukameralla: nenä on muodoton kasvoja hallitseva puikula, kasvot kapeat ja pitkulaiset, suupielet ja silmäluomet roikkuu painavina, poskipäät muuttuneet olemattomiksi, ja leuka muhkuraiseksi. Otsa ylettyy kattolamppuun asti. Kasvojen ihon väri joko pinkki tai harmaa. Filtterit vain kaventavat kasvoja entisestään enkä muutenkaan halua niitä käyttää. 

Vierailija
49/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Kamera taitaa olla epäkunnossa, samoin kylpyhuoneen peili.

Vierailija
50/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa ulkonäkökeskeisyys,  hankkikaa elämä.

Vierailija
51/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että peilissä näyttää paremmalta, kuin valokuvassa. Puhumattakaan videosta. Se on monelle  pieni järkytys! Kokeilkaa itse, jos uskallatte! Monia on hirvittänyt.

Vierailija
52/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kuvailusi pohjalta minulta.

Vierailija
53/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttävän näköinen sivukuvissa😞

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi