Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihan järkyttävän ruma puhelimen takakameralla otetuissa kuvissa

Vierailija
30.06.2024 |

Hirveän epäsymmetriset kasvot. Toinen silmä suurempi ja toinen poski leveämpi. Hymy ihan hirveä. Wn yhtään ihmettele ettei kukaan mies halua seurustella kanssani kun näin epäsymmetriset kasvot. Selfie kuvissa oon ihan hyvännäköinen

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on ei niin kaunis vaikka luulee vissiin olevansa :D lihava sinkku :D 

Harvinaisen pska kaveri olet. 

Vierailija
22/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytän peilissä ja videolla hyvältä mutta kuvissa aina kamalalta. Miksiköhän näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Martti Syrjä komea?

Vierailija
24/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v***n väliä? Elämä on tehty elettäväksi!

Vierailija
25/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pimppisi millainen?

Utelias

Vierailija
26/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näytän peilissä ja videolla hyvältä mutta kuvissa aina kamalalta. Miksiköhän näin. 

Peilikuvaan on tottunut ajan saatossa, se on tuttu ja ihminen näyttää usein liikkeessä paremmalta, kuin staattisissa, "litteissä" kuvissa. Useimmat eivät myöskään tiedosta valon ja objektiivin merkitystä, kun ottaa kuvia. 

Vierailija
27/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvasta naisesta olen ottanut ns. potrettia suoraan edestä. Kun muistaa 45 asteen säännön, niin siitä on hyvä lähteä säätämään, vaikka sitten ottaisi kuvan itse kännykällä. Yläkroppa (rintamasuunta) aluksi 45 asteen kulmaan, samoin aluksi kasvot (molempia käännetään kameraan päin sopivaan kulmaan), samoin valaistus (pysty- ja vaakasuunnassa) ja kameraa voi liikuttaa vaakatasosta, yleensä ylöspäin. 

Rumia ihmisiä ei ole.

Vierailija
28/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itseni uudessa passikuvassa. Voi surkeus!

Juuri epäsymmetrisyys: toinen silmä pienempi ja hammaskalustoakin hammaslääkäri aina killittää ja möyhii ja pyörittää leukoja yhteen ja irti.🥲

Vierailija
29/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista muokkaa kuviaan. Livenä sitten näyttävät täysin erilaiselta. 

Vierailija
30/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ruma ihan joka valossa. 

Vierailija
31/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttä filttereitä.....tuksukin käyttää  filttereitä juutube  vidoissa ja se  on ihan eri näköinen kuin luonnossa..

filttereillä naaman voi muokata ihan  eri näköiseksi ja iästäkin voi pudottaa 20 v ihan vain filttereillä

Vierailija
32/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo...kyllä hävetti otettaa kuva CV  hakemukseen rekrymessilla  ..ihmetteloin kuka vanha ukko tuossa kuvassa on ja sehän oli minä..luulin että olen pelikuvan mukaan ihan eri näköinen..

Vierailija
33/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin vasta käymään passikuvassa ja kuvasta tuli niin kamala että aloin jossain vaiheessa itkemään kun näin sen.

Kasvot oli ihan epäsymmetriset, silmät katto hieman ikäänku kieroon, ihan mieletön kaksari joka oli toiselta puolelta isompi. Koko naama oli yksi iso, leveä taikinanaama. 

Mulla kyllä on hieman kaksaria mutta kun katon ittee peilistä, niin ei todellakaan näytä olevan noin iso ja muutenki näytän ihan normaalilta peilissä.

En enää edes tiedä mikä on se totuus miltä näytän?? Passikuva sai mut niin alakuloseksi ettei sitä voi edes tajuta... 😔

Vierailija
34/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas näytän kuvissa paljon paremmalta kuin itse olen ajatellut, videoissa myös. Omakuvani lienee vähän vääristynyt.

Vierailija
35/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista muokkaa kuviaan. Livenä sitten näyttävät täysin erilaiselta. 

En kyllä tunne ketään joka muokkaisi kuviaan. Omat lapsetkaan eivät muokkaa, kauniita ovat luonnostaan.

Vierailija
36/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä takakameralla kuuluukin näyttää petolinnun peräpäältä?

Vierailija
37/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kummasti saa muutamalla filtterillä, kääntämällä kameralle just oikean posken ja sopivasti suuta suipistelemalla sekä päätään kenottamalla itsestään kovinkin erinäköisen mitä todellisuudessa on.

Vierailija
38/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat luulee olevansa kauniita eikä oo. Parasta olla realisti ja nauttia elämästä.

Vierailija
39/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tiedä (onneksi!) miltä näytän videolla, mutta ainakin kun heijastuu vaikka edessään olevasta lasiovesta niin onhan sitä ihan järkky punkero ja sellainen lyllertäjä vaikka kuvittelin käveleväni ihan normaalisti/nätisti. Samoin valokuvissa on kuin vieras ihminen. Eteisen peilissä näytän sen sijaan ihan suht siedettävältä.

Vierailija
40/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminäminä! Nauttikaa elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän