Miksi joku kuvittelee saavansa tuoreempaa ruokaa netistä tilaamalla kuin kaupasta suoraan?
Tuntuu jotenkin, että narskuus paistaa lävitse: minulle aina vähän parempaa kuin muille. Kyllä näille työntekijät nauravat --- he tietävät.
Kommentit (26)
Olen tilannut Cittarin verkkokaupasta ruuat vähintään viikoksi kotiinkuljetuksella koronan alkuajoista lähtien, ja edelleen. Joskus harvoin tuotetta ei ole toimitettu merkinnällä liian lyhyt käyttöaika. Keräilijät osaavat toimittaa korvaavia tuotteita hyvin. Leivät, hedelmät ja vihannekset aina priimaa.
Jouluksi olen tilannut erikoistuotteita sopimalla tilauksesta erikseen sähköpostilla tai soittamalla. Loistava palvelu!
Olen kiitollinen Cittarin kauppiaille, keräilijöille ja kuljettajille tästä palvelusta.
Ehkä itse olisit kauppiaana noin lyhytnäköinen, mutta ei kukaan järkevä kauppias halua karkottaa asiakkaitaan laittamalla huonoimmat tuotteet nettitilauksiin. Kuka sitten enää ensimmäisen tilauksen jälkeen tilaisi mitään?
Kyllä näitä suuriegoisia riittää. Eivät saa yhtään sen parempaa kuin kaupastakaan, päinvastoin sanoisin. Pieni osa jaksaa valitella päiväyksistä, suurin osa ottaa mukisematta vastaan sen, mitä lähetetään. Todellakaan ei aleta mitään pitkiä päivämääriä etsimään tilaisi vaikka kuuden viikon ruuat. Se otetaan, mikä hyllyltä ensimmäiseksi käteen tulee. Mitä oikein kuvittelit?
Eräs keräilijä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä suuriegoisia riittää. Eivät saa yhtään sen parempaa kuin kaupastakaan, päinvastoin sanoisin. Pieni osa jaksaa valitella päiväyksistä, suurin osa ottaa mukisematta vastaan sen, mitä lähetetään. Todellakaan ei aleta mitään pitkiä päivämääriä etsimään tilaisi vaikka kuuden viikon ruuat. Se otetaan, mikä hyllyltä ensimmäiseksi käteen tulee. Mitä oikein kuvittelit?
Eräs keräilijä
Tämän takia vaihdoin Prisman verkkokaupan Cittarin verkkokauppaan. Prisman kaltainen kokemus myös Sokoksen Herkusta.
En luota muihin, haluan kerätä itse.
Olen tarkka laadusta enkä osta mitään, mikä ei ole tuoretta. Tänään kaupassa myytiin kolmatta päivää(!) samaa mansikkaa, eikä edes hävikkinä.
Citymarket oli.
Kyllä, hyvittävät ja korvaavat, jos jotain mennyt pieleen.