Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku kuvittelee saavansa tuoreempaa ruokaa netistä tilaamalla kuin kaupasta suoraan?

Vierailija
30.06.2024 |

Tuntuu jotenkin, että narskuus paistaa lävitse: minulle aina vähän parempaa kuin muille. Kyllä näille työntekijät nauravat --- he tietävät.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne markettien omat työntekijäthän ne tilaukset kerää. Eli sitä markettia kyllä kiinnostaa. Mulle tuotiin kerran ihan väärä juusto, niin sain hinnan hyvitettynä, vaihtoehtona olisi ollut että tuovat erikseen uuden juuston.

Kyllä, hyvittävät ja korvaavat, jos jotain mennyt pieleen.

Vierailija
22/26 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut  Cittarin verkkokaupasta ruuat vähintään viikoksi kotiinkuljetuksella koronan alkuajoista lähtien, ja edelleen. Joskus harvoin tuotetta ei ole toimitettu  merkinnällä liian lyhyt käyttöaika. Keräilijät osaavat toimittaa korvaavia tuotteita hyvin.  Leivät, hedelmät ja vihannekset aina priimaa.

Jouluksi olen tilannut erikoistuotteita sopimalla tilauksesta erikseen sähköpostilla tai soittamalla. Loistava palvelu!

Olen kiitollinen Cittarin kauppiaille, keräilijöille ja kuljettajille tästä   palvelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itse olisit kauppiaana noin lyhytnäköinen, mutta ei kukaan järkevä kauppias halua karkottaa asiakkaitaan laittamalla huonoimmat tuotteet nettitilauksiin. Kuka sitten enää ensimmäisen tilauksen jälkeen tilaisi mitään?

Vierailija
24/26 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä suuriegoisia riittää. Eivät saa yhtään sen parempaa kuin kaupastakaan, päinvastoin sanoisin. Pieni osa jaksaa valitella päiväyksistä, suurin osa ottaa mukisematta vastaan sen, mitä lähetetään. Todellakaan ei aleta mitään pitkiä päivämääriä etsimään tilaisi vaikka kuuden viikon ruuat. Se otetaan, mikä hyllyltä ensimmäiseksi käteen tulee. Mitä oikein kuvittelit?

Eräs keräilijä

Vierailija
25/26 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä suuriegoisia riittää. Eivät saa yhtään sen parempaa kuin kaupastakaan, päinvastoin sanoisin. Pieni osa jaksaa valitella päiväyksistä, suurin osa ottaa mukisematta vastaan sen, mitä lähetetään. Todellakaan ei aleta mitään pitkiä päivämääriä etsimään tilaisi vaikka kuuden viikon ruuat. Se otetaan, mikä hyllyltä ensimmäiseksi käteen tulee. Mitä oikein kuvittelit?

Eräs keräilijä

Tämän takia vaihdoin Prisman verkkokaupan Cittarin verkkokauppaan. Prisman kaltainen kokemus myös Sokoksen Herkusta.

Vierailija
26/26 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota muihin, haluan kerätä itse. 

Olen tarkka laadusta enkä osta mitään, mikä ei ole tuoretta. Tänään kaupassa myytiin kolmatta päivää(!) samaa mansikkaa, eikä edes hävikkinä. 

Citymarket oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä