Miksi joku kuvittelee saavansa tuoreempaa ruokaa netistä tilaamalla kuin kaupasta suoraan?
Tuntuu jotenkin, että narskuus paistaa lävitse: minulle aina vähän parempaa kuin muille. Kyllä näille työntekijät nauravat --- he tietävät.
Kommentit (26)
Ei todellakaan. Olen nähnyt miten ruokakaupassa myyjät keräävät wolttiostoksia. He ottavat hyllystä ensimmäiset tuotteet, ne joiden viimeinen myyntipäivä on huomenna. Ei heillä ole aikaa tarkistaa päiväyksiä eikä kurkottaa hyllyn perältä niitä jotka eivät ole vanhenemassa ihan heti.
Hä? Tilaan ruoka-ainekset kotiin, jotten sortuisi heräteostoksen kaupassa. Wolt taasen on saasta, josta tilaan ruokaa ainoastaan pakon edessä.
Ei taas tätä paskaa. Ihme asioista kahelit täällä jaksavat kehitellä itselleen pakkomielteitä.
En kuvittele. Tiedän että saan yhtä tuoretta ruokaa kuin jos kävisin itse ostamassa. Ei ole koskaan tullut mitään missä olisi esim. seuraavana päivänä päiväys, vaan aina pitkillä päiväyksillä.
Laitan välittömästi palautetta, jos tilaustani ei ole keräilty asiallisesti. Uskon, ettei huolimaton tai vastuuton keräilijä kovin montaa huomautusta saatuaan ole enää keräilemässä.
Tilaan kotiinkuljetuksella: vessä- ja talouspaperit, pyykkiaineet, muut pesuaineet, mehut, kivennäisvedet, roskapussit. Ruoka-aineista ne , missä ei tarvitse katsoa kuntoa. Esim perunat ja muut vihannekset haluan valita itse,. Jauhopussi on nyt sama, aina.
Vierailija kirjoitti:
Laitan välittömästi palautetta, jos tilaustani ei ole keräilty asiallisesti. Uskon, ettei huolimaton tai vastuuton keräilijä kovin montaa huomautusta saatuaan ole enää keräilemässä.
Pitää ne päiväykseltään vanhimmatkin myydä pois. Siksi keräilijä laittaa mieluummin niitä kuin uudemmilla päiväyksillä olevia. Vanhentuneita ei laiteta.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Olen nähnyt miten ruokakaupassa myyjät keräävät wolttiostoksia. He ottavat hyllystä ensimmäiset tuotteet, ne joiden viimeinen myyntipäivä on huomenna. Ei heillä ole aikaa tarkistaa päiväyksiä eikä kurkottaa hyllyn perältä niitä jotka eivät ole vanhenemassa ihan heti.
K-Citymarketista olen saanut aina ensiluokkaista ruokaa kotiin tilaamalla. Niin tuoretta kalaa kuin lihaakin.
Jos ei ole tyytyväinen noihin tuoretavaroihin, voi välittömästi soittaa asikaspalveluun, tuote vaihdetaan tau hinta korvataan.
Ja kaikki tuoretavara tulee kylmä kuljetuksessa, myös tarjousjäätelöt tilaan netin kautta.
Ainakaan K-Citymarket ei pilaa mainettaan, laittamalla huonoa ja vanhenevaa ruokaa nettiostajille. Heti kyllä kiirisi tieto että myy kuljetuksessa huonoa / vanhenevaa ruokaa, ja se olis sitten siinä. Se suositti nettiruoka.
Prismalla ja K- Citymarketilla on kova kilpailu asiakkaista. Asiakkaita tuollaisten juttujen takia menetetä.
Minä osaan lukea.
Siksi.
Suosittelen sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-Citymarketista olen saanut aina ensiluokkaista ruokaa kotiin tilaamalla. Niin tuoretta kalaa kuin lihaakin.Jos ei ole tyytyväinen noihin tuoretavaroihin, voi välittömästi soittaa asikaspalveluun, tuote vaihdetaan tau hinta korvataan.
Ja kaikki tuoretavara tulee kylmä kuljetuksessa, myös tarjousjäätelöt tilaan netin kautta.
Ainakaan K-Citymarket ei pilaa mainettaan, laittamalla huonoa ja vanhenevaa ruokaa nettiostajille. Heti kyllä kiirisi tieto että myy kuljetuksessa huonoa / vanhenevaa ruokaa, ja se olis sitten siinä. Se suositti
Ei Suomessa ole oikeaa kilpailua koska täällä on kaksi isoa tekijää eikä muilla ole juurikaan mahdollisuutta kilpailla näiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti luulet, että jotain Wolttia kiinnostaa paskan vertaa tuollaiset palautteet?
Minun mielestä oli surkuhupaisaa, kun meidän ensimmäisestä s-kaupan verkkotilauksesta jäi pois jäävuorisalaatti tuotteen loppumisen takia. Piti sitten lähteä kauppaan, kun emme halunneet olla ilman salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää ne päiväykseltään vanhimmatkin myydä pois. Siksi keräilijä laittaa mieluummin niitä kuin uudemmilla päiväyksillä olevia. Vanhentuneita ei laiteta.
Mulle on ainakin keräilijänä opetettu, että vähintään viisi päivää oltava päiväystä, etenkin jos joku tilaa isot määrät niin oletus on että kokkaa vaikkapa viikon päästäkin niistä tuoreaineksista vielä, joten mahdollisimman hyvillä päiväyksillä mutta ei sentään usean viikon päähän ulottuvilla.
Ne markettien omat työntekijäthän ne tilaukset kerää. Eli sitä markettia kyllä kiinnostaa. Mulle tuotiin kerran ihan väärä juusto, niin sain hinnan hyvitettynä, vaihtoehtona olisi ollut että tuovat erikseen uuden juuston.
Vierailija kirjoitti:
Ne markettien omat työntekijäthän ne tilaukset kerää. Eli sitä markettia kyllä kiinnostaa. Mulle tuotiin kerran ihan väärä juusto, niin sain hinnan hyvitettynä, vaihtoehtona olisi ollut että tuovat erikseen uuden juuston.
Ja Woltilla siis tämä. Eivät ne kuljettajat niitä ruokia kerää.
Tilasin pahimpaan korona-aikaan kaikki ruokani netin kautta. Aina oli reilusti päiväystä, en muista koskaan saaneeni tuotteita, joissa olisi ollut päiväys menossa vanhaksi. Samaan lopputulokseen olisi tietysti päässyt itse kaupassa käyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti luulet, että jotain Wolttia kiinnostaa paskan vertaa tuollaiset palautteet?
Wolttia? Eiköhän tässä puhuta lähinnä s- ja k-ryhmien omista kuljetuksista.
0/5