Kaverit pyysivät illalliselle, tässä tarjoomukset
Pöydässä oli itsetehtyä tonnikalatahnaa, 10 leipäviipaletta, suolainen pestokakku, kolme porkkanaa suikaleina, purkillinen artisokansydämiä ja pieni kulhollinen sipsejä. Kun nämä oli syöty, saimme kukin desilitran verran kesäkurpitsa-fetasalaattia. Jälkiruoaksi oli mansikka-raparperisosetta ja munavaahtoa.
Olisitko tullut kylläiseksi? Minä en tullut.
Kommentit (128)
Onko teistä ok mennä kylään ja alkaa sitten jälkeenpäin arvostella tarjoiluja keskustelupalstalla?
Ei kai illalliselta tarvitse kylläisenä lähteäkään, ehkä kutsujilla oli hiukan erilainen käsitys illanvieton luonteesta, kuin sinulla. Minulle kaksi tonnikalaleipää, pala suolaista kakkua, hiukan naposteltavaa sipsien ja porkkanoiden muodossa, pieni salaattiannos ja jälkiruoka olisivat olleet täysin riittävä tarjoilu illan oheen.
Kuulostaa että pääruoka puuttui, vain salaattilisuke tarjottiin sen paikalla Ehkä tajusivat jonkun olevan kasvissyöjä ja peruivat vaivihkaa pihvit.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai illalliselta tarvitse kylläisenä lähteäkään, ehkä kutsujilla oli hiukan erilainen käsitys illanvieton luonteesta, kuin sinulla. Minulle kaksi tonnikalaleipää, pala suolaista kakkua, hiukan naposteltavaa sipsien ja porkkanoiden muodossa, pieni salaattiannos ja jälkiruoka olisivat olleet täysin riittävä tarjoilu illan oheen.
Sama täällä. En kotonakaan noin paljoa syö. Tietysti oletetaan että aiemmin päivällä on syöty aamiainen ja lounas, eikä kylään mennä koko vuorokauden ravintoa tankkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Raa'at porkkanat eivät todellakaan kuulu mihinkään illallispöytään.
Hyvää ja terveellistä. Ei kai kutsuja ollut antanut ymmärtää että olisi jotain paremman väen tilaisuutta tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä ok mennä kylään ja alkaa sitten jälkeenpäin arvostella tarjoiluja keskustelupalstalla?
Ei todellakaan, etenkään näin että kutsuja tunnistaa.
huutista sun kavereille mut ehkä ne ei vaan tajuu. Tuskin tahallaan mokasivat?? Vai onko ne sellaisia että eivät paljon välitä mitä heistä ajatellaan?
Raa'at porkkanat eivät todellakaan kuulu mihinkään illallispöytään.