Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nämä elokapina, palestiina, pride yms. ihmiset kuvittelevat saavuttavansa mielenosoituksillaan?

Vierailija
30.06.2024 |

Minua ainakin vain ärsyttää

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan Pride kulkueessa maksullisia palveluja tarjoavien naistenkin osasto. Joukossa taisi olla jokunen mieskin vai edustiko hän asiakaskuntaa.

Oliko todella? Järkyttävää.

Ja tämä porukka ei anna suviseuroillekaan rauhaa vaan menee sinnekin lätkimään tarrojaan

Jos luit artikkelin, tarrojen lätkijät olivat lestadiolaisia itsekin. 

Eivät olleet. Suurin osa liikkeen jättäneitä. 

Kuka hullu nyt lestadiolainen olisi. 

Sinun ei ole pakko olla, mutta voisivatko uskonnolliset ihmiset viettää myös rauhassa kesätapahtum

"Mitäs muuta kuin tuputtamista se lestojen kesätapahtuma oli."

Kenelle he ovat tuputtaneet yhtään mitään? Eivät ole marssineet kaduilla vaan rauhassa pitäneet juhliaan joihin saa osallistua jos haluaa. Miten ihmeessä joku saa suviseurat näyttämään tuputukselta? 

Vierailija
62/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elokapina ei tee järkevää toimintaa? Esim. puiden ja monimuotoisten nurmikoiden istuttamista ,hyönteishotellien tekoa, vesistöjen puhdistamista roskista jne. Ei,vaan perspäätä vaan asfalttiin hautumaan toisten kiusaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan Pride kulkueessa maksullisia palveluja tarjoavien naistenkin osasto. Joukossa taisi olla jokunen mieskin vai edustiko hän asiakaskuntaa.

Ja tämä porukka ei anna suviseuroillekaan rauhaa vaan menee sinnekin lätkimään tarrojaan

Mikäs hihhuliporukka on vuosikymmenet lätkineet "Jeesus tulee, oletko valmis" -tarroja pitkin Suomea. 

No ei ainakaan lestadiolaiset. 

Vierailija
64/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minulle lainkaan selvinnyt miksi minun olisi oltava tietoinen ja peräti kiinnostunut ei-heteroista. Keskenään tehkööt mitä tykkäävät. 

Ei ole minulle lainkaan selvinnyt miksi minun olisi oltava tietoinen ja peräti kiinnostunut heteroista. Keskenään tehkööt mitä tykkäävät. 

Vierailija
65/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin siksi, että halua tasa-arvoista ja parempaa maailmaa. Siksi pride. haluan myös puhtaamman planeetan. Siksi Elokapina, Oikeutta eläimille, Green Peace ja muita järjestöjä.

Ja minun pitää ottaa sinun parempi maailmasi vastaan iloisesti hymyillen?

Oletan, että harva elokapinallinen haluaa elää ilman puhelinta ja täysipainoista vegeruokaa Goalle matkustamisesta puhumattakaan. Puhdasta planeettaa ei synny sillä, että jätevesistä mitattu huumepitoisuus nousee vuosi vuodelta. Onko heillä oikeasti oikeus tuhota ekosysteemi huumeillaan? Oikeutta eläimille ei ota huomioon hyönteisiä: mitä vähemmän meillä on karjankasvatusta ja laitumia, sitä enemmän pellon pitää tuottaa ja sitä rivakammin käytetään kemiallista hyönteistentorjuntaa. Hyttyselläkö ei ole oikeuksia? Green peace on valmis upottamaan kauppa-aluksia, se greenistä ja peacesta.

Vierailija
66/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin siksi, että halua tasa-arvoista ja parempaa maailmaa. Siksi pride. haluan myös puhtaamman planeetan. Siksi Elokapina, Oikeutta eläimille, Green Peace ja muita järjestöjä.

Voit haluta mutta valitettavasti ei tule. Onhan se nähty jo.

Vierailija
67/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minulle lainkaan selvinnyt miksi minun olisi oltava tietoinen ja peräti kiinnostunut ei-heteroista. Keskenään tehkööt mitä tykkäävät. 

Ei ole minulle lainkaan selvinnyt miksi minun olisi oltava tietoinen ja peräti kiinnostunut heteroista. Keskenään tehkööt mitä tykkäävät. 

No, hyvä. Voisitteko sitten mennä pridettämåän oman porukan kesken esimerkiksi jollekin pellolle kuten suviseuralaiset? Miksi marssitte kaupunkien keskustoissa? 

Vierailija
68/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi elokapina ei tee järkevää toimintaa? Esim. puiden ja monimuotoisten nurmikoiden istuttamista ,hyönteishotellien tekoa, vesistöjen puhdistamista roskista jne. Ei,vaan perspäätä vaan asfalttiin hautumaan toisten kiusaksi.

Siksi kun sen toiminta perustuu suoraan kansalaistoimintaan, aktioihin ja päätöksentekoon vaikuttamiseen. Muut liikkeet ja järjestöt tekee muuta.

Vierailija
69/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride on kyllä nykyisin ihan virallinen tapahtuma eikä mielenosoitus. Sen vertaaminen yhteiskuntavastaiseen Elokapinaan on vähän kaukaa haettua. Vaikka oman seksuaalisen toitotus ja tuputus on sekin vähän häiritsevää.

Palestiina-aktivismi on jotain käsittämätöntä. Aina, kun jokin Israelin suunnalta on uutisissa, niin palestiinalaisaktivistit menevät isoimmalle vaihteelle. Palestiina itsessään on viittaus historialliseen alueeseen. Nimi on peräisin jo antiikin ajoilta. Jos sen käsittää alueellisena, niin silloin israelilaisetkin ovat palestiinalaisia. Mutta kyse onkin siitä, että alueen muslimit katsovat valloittajan oikeudella olevansa alueen laillisia omistajia ja haluavat perua Israelin valtion perustamisen. Siksi heillä onkin näitä 'joelta merelle' sloganeita. En ole varma, ymmärtävätkö kaikki Palestinan valtion tunnustaneet tätä asiaa. Eli mille alueelle rajautuvaa valtiota he ovat tunnustamassa. Vaikea itse ottaa kantaa asiaa, koska kansainvälinen politiikka varsinkin valtioiden rajoihin on tosi hankala aihe. Kenellä ylipäätään on oikeus asua jossain?

Vierailija
70/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tätä samaa. Esimerkiksi luonnonniittyjä hoitavat pääosin eläkeikäiset naiset, jotka porukalla hoitavat samoja alueita vuodesta toiseen. Harvoin siellä viikatteen kanssa on 25v miestä huivi päässä. Ehei, on kuuma ja hyttysiä ja paarmoja eikä lähikauppaa, mistä hakea makuvettä.

Vierailija
71/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet siitä, että vasemmistopride hyökkää "rakkauden" tapahtumassaan kristittyjen kimppuun?

Vierailija
72/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luit artikkelin, tarrojen lätkijät olivat lestadiolaisia itsekin. 

Eivät olleet. Suurin osa liikkeen jättäneitä. 

Kuka hullu nyt lestadiolainen olisi. 

Sinun ei ole pakko olla, mutta voisivatko uskonnol

Sama juttu kuin pridessä: voit osallistua tai olla osallistumatta.

Vierailija
73/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet sitten tullut tähän maailmaan? Oletko toinen neitseellisesti syntynyt tapaus?

Vierailija
74/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, hyvä. Voisitteko sitten mennä pridettämåän oman porukan kesken esimerkiksi jollekin pellolle kuten suviseuralaiset? Miksi marssitte kaupunkien keskustoissa? 

Koska se on kivempaa, näkyvämpää ja helpompaa.

Vierailija
75/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Elokapina rahaa Putinilta? Ainakin sopisi Putinin agendaan levittää epäsopua ja terroria länteen.

Ainakin Neuvostoliitto aikoinaan rahoitti greenpeacea ja sitä kautta saatiin saksalaisiin ydinvoimapelko mikä vielä tänä päivänä vaikuttaa. Ydinvoima paha mutta uniperin yksi hiilivoimala tuottaa samanverran päästöjä vuodessa kuin koko Suomi!

Vierailija
76/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokapina haluaa provosoida poliisiväkivaltaa. Sama lopputulos toiveissa kuin Punaisella armeijakunnalla eli Baader-Meinhof -ryhmällä. Eli kansa aloittaisi vallankumouksen viranomaisia ja päättäjiä vastaan.

Luonnonsuojelu ja väkivallattomuus vain keppihevosia sille, että näyttäisivät hyviksiltä. Oikeasti keinot kovenee ja mikään omaisuus ei tule olemaan turvassa. Väkivaltakin tulee jossain vaiheessa mukaan sillä kai sekin on sallittua, kun vastapainona "maapallon tuhoutuminen".

Viranomaiset tekevät ison virheen, kun eivät lopeta tätä touhua heti alkuunsa, vaan antavat joukkopsykoosin eskaloitua.

Vierailija
77/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntevat olonsa tärkeäksi. Mitä he ovat todellisuudessa riippuu toisten ihmisten mielipiteestä.

Vierailija
78/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet siitä, että vasemmistopride hyökkää "rakkauden" tapahtumassaan kristittyjen kimppuun?

Yleensäkin vastamielenosoittajat eristetään kulkueista. Sen olisi poliisi saanut tehdä tuossakin tapauksessa.

Vierailija
79/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet sitten tullut tähän maailmaan? Oletko toinen neitseellisesti syntynyt tapaus?

Jumala loi minut omaksi kuvakseen.

Vierailija
80/112 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun sen toiminta perustuu suoraan kansalaistoimintaan, aktioihin ja päätöksentekoon vaikuttamiseen. Muut liikkeet ja järjestöt tekee muuta.

Eli on vain oman porukkansa sisäänlämpiävää mielialan kohottamista. Tunne että on taas maailma nytkähtänyt paremmaksi kuten kapakkassa maailmanparantamisessa. Ja murrosikäinen  kiusanteko muille ihmisille,mikä on hauskaa. Tuskin vaikuttaa muiden ihmisten ajatteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi