Mitä nämä elokapina, palestiina, pride yms. ihmiset kuvittelevat saavuttavansa mielenosoituksillaan?
Kommentit (112)
Suurin osa heistä ei edes tiedä minkä asian puolesta osoittavat mieltä.
Perse liikenneväylää vasten ja terriristirätti harteilla tai päässä. Siitä ei selkeämmäksi enää yhtään mitenkään tyhmyyden merkit muutu.
Se on hyvä kysymys. Erittäin hyvä.
Vasemmistoaktivistien masinoimia turhia tapahtumia. Näissä voi sitten riehua ja purkaa patoutunutta aggressiotaan yhteiskuntaa vastaan. Tästä kärsivät tavalliset ihmiset. Yleensä näissä riehuvat ovat hieman yksinkertaisia, vietävissä olevia ihmisiä. Piste. 😏
A) julkisuutta ajamalleen asialle.
B) päättäjien on otettava julkisesti kantaa asiaan
he ovat kaikki Pedon ajan ihmisiä vi haamassa Jeesusta ja Israelia
Olihan Pride kulkueessa maksullisia palveluja tarjoavien naistenkin osasto. Joukossa taisi olla jokunen mieskin vai edustiko hän asiakaskuntaa.
Tuleva sota palauttaa arvot järjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä. Ja se näköjään täälläkin toimii. Asioita ei vaieta kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä. Ja se näköjään täälläkin toimii. Asioita ei vaieta kuoliaaksi.
Vaan saadaan aikaiseksi kunnon rähinää ja vastakkainasettelua
levittävät syntiä eli homoutta ja islamia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minun kannanotto on että kaasua vaan hippien silmille. Ja pervot pois katukuvasta.
Mitäpä luulet tuommoisen kaasutuksen vaikuttavan?
Hyviä tapahtumia koska sukupuolitaudit leviävät hanakasti ja näin ihmiset taudin saatuaan saa muuta mietittävää kuin masentavat sateet tai sota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minun kannanotto on että kaasua vaan hippien silmille. Ja pervot pois katukuvasta.
Aknakin hipin silmiä kirvelee ja into hyytyy. Se lämmitti aikanaan kovasti mieltä kun Kaisaniemessä poliisi heitä suihkutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aknakin hipin silmiä kirvelee ja into hyytyy. Se lämmitti aikanaan kovasti mieltä kun Kaisaniemessä poliisi heitä suihkutti.
Ja 50 uutta hippiä vaatii oikeutta ja hallitus joutuu ottamaan kantaa.
Minä ainakin siksi, että halua tasa-arvoista ja parempaa maailmaa. Siksi pride. haluan myös puhtaamman planeetan. Siksi Elokapina, Oikeutta eläimille, Green Peace ja muita järjestöjä.
Suomalaisilla liian helppo elämä, kun aikaa ja varaa tuollaisiin hömpötyksiin.
Ihan sama kokoontuvat, kunhan eivät haittaa muita toiminnallaan. Mutta sitä en hyväksy, että presidentinlinnan katolle nostettiin pride-lippu.
Eikö pitäisi olla myös heteroille lippu ja oma päivä. Ollaan ylpeitä itsestämme. Se myös pressanlinnan katolle liehumaan. Heteroihin kohdistuu pride-meuhkaamisen myötä niin paljon syytöksiä, että alkaa vaikuttamaan häirinnältä. Aivan kuin me kaikki käytytyisimme huonosti ihmisiä kohtaan ja olisimme huonompia kuin he itse, varsinkin jos emme marssi mukana.
Mutta selvää on, että tämä kouhotus nousi Marinin myötä. Pitää olla niin näkyvää ja erikoista, omaa mainosta kaikki.
Jokainen olkoot mitä on, siitä ei tarvitse marssia. Minullakin on lespo- ja homotuttuja, mutta ei he siitä näytä kärsivän, eivätkä myöskään marssi. Elävät normaalia elämää meidän muiden mukana.
Vierailija kirjoitti:
levittävät syntiä eli homoutta ja islamia
Tiedoksi sinulle(kin) että islam on hyvinkin pian suomen pääuskonto.
Moni tuttava on ottanut sen uskonnon miehensä kautta ja sama tulee yleistyyn yhä useamman naisen kohdalla.
Kivaa ajavietettä. Voi erota koulusta ja syyttää siitä politiikkaa vaikka oikeasti ei itse olisi pärjännyt opinnoissa.