Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka saaneet lapsensa murrosiältä takaisin?

Vierailija
25.07.2023 |

Muutama vuosi meni mustiin pukeutuvan synkistelijän kanssa. Nyt on taas se aiempi avoin ja iloinen tyyppi täällä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä tuo takaisin saaminen tapahtui?

Vierailija
2/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin velana ei ole tätä(kään) ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsi ole ongelma. Lapsi on lahja. 

Vierailija
4/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, että olisin koskaan lapsiani murrosiälle menettänytkään. Eivät kaikki suinkaan synkistele ja mustakin on vain väri muiden joukossa. Tai sitten meillä on murkkuiltu väärin tämän palstan mukaan, mikä mun mittakaavalla sijoittuu aivan se ja sama- luokkaan.

Vierailija
5/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe, että olisin koskaan lapsiani murrosiälle menettänytkään. Eivät kaikki suinkaan synkistele ja mustakin on vain väri muiden joukossa. Tai sitten meillä on murkkuiltu väärin tämän palstan mukaan, mikä mun mittakaavalla sijoittuu aivan se ja sama- luokkaan.

Väitinkö mitään tuollaista? En.

Ap

Vierailija
6/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Äiteellä taitaa itellään olla vieläkin murkkuikä päällä. On niin ärhäkkä.

Vierailija
7/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan palannut.

Nelikymppinen olen.

Vierailija
8/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, teillä on ilmeisesti uitu alleviivatun korostuneesti murrosiässä suoraan syvään päätyyn synkistelemään mustissaan. Ja se on ollut sinusta kamalaa? Ja sitten toinen vastaa, että heillä ei näemmä ole niin kovin synkistelty ja mustiin puettu. Ja sinä vedät vastauksesta palkokasvit.

Jestas.

Vierailija
9/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli aikanaan koivuniemen herra kylään ja uhma päättyi kuin seinään. Se oli sitä aikaa se. Ei ollut lasuja silloin.

Vierailija
10/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenekään lahja. Hanki omat esineesi muualta.

Vierailija
11/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuli aikanaan koivuniemen herra kylään ja uhma päättyi kuin seinään. Se oli sitä aikaa se. Ei ollut lasuja silloin.

Mekin kohdistimme lapseen henkistä, fyysistä, seksuaalista ja taloudellista väkivaltaa. Ei tullut mitään seuraamuksia, muuta kuin ettei ole likkaa enää näkynyt.

Vierailija
12/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käyn aina koirakeskusteluissa huutelemassa että Mulla ei ole koiraa!! Mahtava homma!!

Not.

Vierailija
13/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käyn aina koirakeskusteluissa huutelemassa että Mulla ei ole koiraa!! Mahtava homma!!

Not.

Koira on jostain syystä omistettava asia, toisin kuin ihminen.

Vierailija
14/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenekään lahja. Hanki omat esineesi muualta.

Sillä tarkoitetaan, että lapsen saaminen on ollut onni ja suuri lahja, ja se että saa olla äiti, on lahja. Sittenkin kun se lapsi lähtee omilleen. Ymmärrät sitten.

Vierailija
15/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös sen muutaman vuoden omassa huoneessa pelailun jälkeen hän alkoi taas puhua. Se oli ihanaa. Nyt aikuisena me puhellaan paljonkin kaikkea.

Vierailija
16/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekin kohdistimme lapseen henkistä, fyysistä, seksuaalista ja taloudellista väkivaltaa. Ei tullut mitään seuraamuksia, muuta kuin ettei ole likkaa enää näkynyt.

Kumma kyllä entisaikaan aikuisilla lapsilla oli vanhempiinsa paljon läheisemmät suhteet kuin nykyään. Käytiin usein katsomassa eikä vanhempia hylätty vanhainkotiin. Toisaalta siihen aikaan ei tiedetty kaikista mahdollisista väkivallan muodoista eikä niistä siksi osattu järkyttyä.

Vierailija
17/17 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sulla on vain tuo ikuinen "minä, mimä, minä" - ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi