Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko käsivarsiin saada paksuutta ihan kotosalla??

Vierailija
29.06.2024 |

Eli mulla on ns. "siimakädet". kädenympärys jotain 22-23cm. Voiko niihin saada paksuutta ihan jos kotona treenaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsinojapunnerruksia voi tehdä eri kaltevuuksilla, ensin seinää, sitten sohvaa ja lopulta, kun ruista alkaa löytyä, lattiaa vasten. Ja nostelua, puutarhahommia ja siivousta. Kaikkea raskaan sorttista, mitä käsillä tehdään, kun harrastaa, niin alkaa käsivarret saada lihaa luitten ympärille.

Näin minä olen tehnyt ja joku jopa luuli, että käyn salilla. 😂

Vierailija
2/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta haet  ilmaiset ämpärit kun jakavat, täytät ne vedellä/hiekalla sen mukaan paljonko jaksat nostaa ja alat renaamaan päivittäin pari kertaa.  

- Bodia, sporttia ja tsemppistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsinojapunnerruksia voi tehdä eri kaltevuuksilla, ensin seinää, sitten sohvaa ja lopulta, kun ruista alkaa löytyä, lattiaa vasten. Ja nostelua, puutarhahommia ja siivousta. Kaikkea raskaan sorttista, mitä käsillä tehdään, kun harrastaa, niin alkaa käsivarret saada lihaa luitten ympärille.

Seinää vasten varmaan pystyisin muuten en

Vierailija
4/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seinää vasten varmaan pystyisin muuten en

Taistelet sen yhden lattialla päivittäin, nostat kertoja ja kohta 50 menee iisiiin.

Vierailija
5/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta haet  ilmaiset ämpärit kun jakavat, täytät ne vedellä/hiekalla sen mukaan paljonko jaksat nostaa ja alat renaamaan päivittäin pari kertaa.  

eikö saa ostaa niitä

Vierailija
6/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä moni saanut paksut käsivarret 👍

Vierailija
7/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ostaa myös ihan oikeat käsipainot niin on noin tuhat kertaa helpompi treenata, lisäksi punnerruksia kehiin. Narukäsille sopiva aloituspaino on ehkä 4 kg, riippuen tietysti siitä mitä meinaa tehdä. Jumppakuminauhallakin saa hyvän ja monipuolisen treenin.

Vierailija
8/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö saa ostaa niitä

Saa, mitta aika hyvin löytyy kaupasta käsipainojakin ihan rahalla. Tulee vähemmän sotkua.

Vierailija
9/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö saa ostaa niitä

Joo sori se oli köyhän vinkki kotitreeniin, anteeksi kun sekoilen varakkaiden ketjussa.

Vierailija
10/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona....mulla on ollut jo vuosikymmeniä välineet kotona,painonnosto penkkiä myöten,joten kyllä kädet ............

Vierailija
11/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki. Lihas ei välitä, nostatko kauppakassia vai kahvakuulaa tai tankoa. Jos haluat nimenomaan lisää lihasta, kannattaa tehdä liikkeitä niin suurella vastuksella, että joudut todella ponnistelemaan pystyäksesi tekemään kerralla vaikka 8 toistoa, ja kannattaa myös syödä riittävästi. Aluksi et ehkä jaksa tehdä sitä kahdeksaa toistoa edes seinää vasten punnertamalla, mutta pikkuhiljaa se sieltä kyllä kehittyy. Kaikki tarpeeksi kuormittava toiminta kasvattaa lihasta kyllä, eli jos teet vaikka puutarhahommia ja nostelet multasäkkejä niin paljon, että lihaksia polttelee ja kädet tärisevät, se käy treenistä. 

Vierailija
12/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se haittaa jos on narukädet, kunhan et käytä tiukkoja vaatteita ja jaksat haarukan nostaa, ettet kuole

Vierailija
13/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun leipoo paljon niin hyvät käsilihakset tulee.

Vierailija
14/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä otit tuon mitan? Mulla hauiksen ympärys 30 cm ja omatkin kädet ihan narut, joten kuulostaa hurjalta tuo..

Vierailija
15/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboimalla kehitin kuolemanotteen. Nykyään puristan saksanpähkinän paljain käsin murusiksi. Baarissa tuli konflikti niin kaivoin taskustani saksanpähkinän, otin tiukan katsekontaktin vastustajaan ja rusensin pähkinän atomeiksi.

Vierailija
16/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivotessakin hauis kasvaa. Olin nuorena tyttönä leipomossa siivoamassa. Joka päivä piti pestä 12-13 isoa metrin halkaisijaltaan olevaa taikinakulhoa. Niitä kun hinkkasin ja pesin ensin pari tuntia päivässä ja kolmen kuukauden harjoittelulla kolme varttia, minulla oli erottuvat hauikset.

Vierailija
17/21 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturboimalla kehitin kuolemanotteen. Nykyään puristan saksanpähkinän paljain käsin murusiksi. Baarissa tuli konflikti niin kaivoin taskustani saksanpähkinän, otin tiukan katsekontaktin vastustajaan ja rusensin pähkinän atomeiksi.

very cool nutcracker

Vierailija
18/21 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivotessakin hauis kasvaa. Olin nuorena tyttönä leipomossa siivoamassa. Joka päivä piti pestä 12-13 isoa metrin halkaisijaltaan olevaa taikinakulhoa. Niitä kun hinkkasin ja pesin ensin pari tuntia päivässä ja kolmen kuukauden harjoittelulla kolme varttia, minulla oli erottuvat hauikset.

Harvalla vaan on kotona 12-13 kappaletta metrisiä taikinakulhoja pestäväksi..

Vierailija
19/21 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö

Vierailija
20/21 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalla vaan on kotona 12-13 kappaletta metrisiä taikinakulhoja pestäväksi..

Ei onneksi 😁😂