Onko teitä ventovieraat kutsuneet kauniiksi/nätiksi/komeaksi?
Kommentit (33)
Kerran yksi kaveri kehui ulkonäköä ja sanoi, että sulla vois kyllä olla isommat tissit. Vastasin, että sulla vois olla isommat aivot, etkä ole edes komea.😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän jatkuvaan kehuun kyllä tympääntyy.
Usko pois, kyllä se loppuu. Sitten mietitkin että tulikohan se seinä nyt vastaan.
Itse haluan vain oman kumppanin kehuja. Onko se väärin ?
Ei siinä mitään väärää olekaan, mutta kyllä se varmaan jännälle tuntuu kun yhtäkkiä ei tulekaan kehuja. Huomaat että olet tullut vanhaksi. Todellisuus iskee vasten kasvoja.
Milloin se iskee? Viimeksi tänään tuli kehuja. N63
Eri
Hiljakkoin päivää ennen kuin täytin 65v, tuntematon mies kutsui kauniiksi rouvaksi. . Nuorena sanoivat söpöksi.
Vastakkainen kokemus, kehuin tänään nuorta naista kassalla. En ole ikinä nähnyt niin kaunista naista, oikein enkeli ja sädehtivän kaunis. Olen itse keski-ikäinen nainen, hetero. Jos sillä väliä.
Voin vaan kuvitella että hän saa miehiltä loputtomia kehuja, ehkä jopa häiritsevän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeaksi ja näyttäväksi naiseksi on sanottu (onko tämä kehu vai haukku :D). Hyvännäköiseksi on sanottu. Eri ruumiinosia on kehuttu.
Kauniiksi ja nätiksi ei ole muistaakseni sanottu!
Nykyään keski-ikäisenä kehutaan lähinnä että näytän nuorelta.
No ei ole mairitteleva kehu. Olet siis isokokoinen ja miehekäs
Olen aka pitkä, hoikka olen ollut aina. Toiset naiset kehuneet usein komeaksi, miehet sentään eri sanoin.
Ovat kyllä, miehet, naiset ja lapset. Erikseen vielä ovat ne, jotka pysähtyvät kadulla kehumaan hiukset, näitä hiusten kehujia on myös lääkäreissä ja hoitajissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeaksi ja näyttäväksi naiseksi on sanottu (onko tämä kehu vai haukku :D). Hyvännäköiseksi on sanottu. Eri ruumiinosia on kehuttu.
Kauniiksi ja nätiksi ei ole muistaakseni sanottu!
Nykyään keski-ikäisenä kehutaan lähinnä että näytän nuorelta.
No ei ole mairitteleva kehu. Olet siis isokokoinen ja miehekäs
Olen aka pitkä, hoikka olen ollut aina. Toiset naiset kehuneet usein komeaksi, miehet sentään eri sanoin.
Minäkin olen pitkä ja hoikka, mutta jonkun verran löytyy lihasmassaakin. Onkohan nuo kommentit sanottu lyttäysmielessä?
T. Toinen komea
Lyhyet pyylevät naiset tuppaa kehumaan pitkää ja hoikkaa naista komeaksi naiseksi.
Spurguilta aina välillä tulee kehuja :D
Ei. Aina haukuttu *kirosana* rumaksi. Viimeksi sanottiin että "muovipussi päässä suakin panis".
On usein. Kerran nolostutti, kun lentokoneessa vieras mies tuli meidän luokse ja sanoi miehelleni, että sinulla on kyllä kaunis vaimo ja hänellä ihana hymy.