Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen näköjään sitten bi-seksuaali, ehkä?

Vierailija
29.06.2024 |

On hiljalleen alkanut tulla saman sukupuolen edustajat eli miehet mukaan fantasiohin runkatessa sekä muutenkin tekisi mieli kokeilla harrastaa seksiä miehen kanssa ja hieman huomannut ajattelevansa romanttista parisuhdetta miehen kanssa. Naiset kiinnostaa toki yhä samaan tapaan kuin ennenkin mutta miehet tulleet tähän mukaan, kiinnostus tosin naisia kohtaan on paljon isompi kuin miehiä kohtaan esim naisia katselee julkisesti mutta miehiä ei et onko vielä ihan täysin kiinnostunut et vähän vielä kaapissa tai jotain kun miettii kumminkin mitä muut ajattelisi vaikka itse ei näe siinä väärää vaikka rakastuisi saman sukupuolen edustajaan. Kaipa tuo yhteisön paine vielä sen verran voimakas näin pienellä paikkakunnalla. En tiedä teki mieli vaan avautua mitä päässä liikkuu et olenko ihan hakoteillä ajatuksieni kanssa, en tiedä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mitäs katseltavaa siellä pienellä paikkakunnalla edes olisi? :D Hyvännäköisiä miehiä on harvassa. 

Itse olen nainen ja tapaillut miehiä mutta muutama kuukausi sitten tapasin naisen jonka kanssa deittailtiin vähän aikaa, seksiäkin oli muutaman kerran. En silti oikein tiedä olenko oikeasti bi, ensinnäkin olen melko aseksuualinen yleensäkin enkä juuri katsele random ihmisiä "sillä silmällä",  ja toiseksi en oikein kuvittele romanttista suhdettakaan kenenkään kanssa. (Voihan sitä olla biseksuaali mutta esim. heteroromanttinen, jolloin ei oman sukupuolen kanssa kuitenkaan halua romanttista suhdetta.) Juuri nyt en itse tiedä haluanko enää tapailla naisia, mutta teoriassa naiset ovat minusta silti viehättävämpiä ja ihmisinä kiinnostavampia...

Mukavaa seksuaalista löytöretkeilyä sinullekin ap :) Ei se haittaa jos tuntee olevansa vähän hakoteillä joskus.

Vierailija
2/7 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin lesboksi kolmannen pitkän suhteen jälkeen. En siis ollut kiinnostunut ennemmin naisista, mutta kun totesin että miehet on pas...ja niin päätin että enää en seukkaile kenenkään kanssa, mutta kun olen melkoisen seksuaalinen niin seksi seuraksi olen hankkinut muutaman kivan naisen. Viikoittain tapaillaan noissa merkeissä ja onpa muutaman kerran pidetty kolmistaankin kimppa kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin. Tervetuloa joukkoon tummaan!

t. Toinen bi-mies

Vierailija
4/7 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene isompaan kaupunkiin homobaariin vaikka vaan yksille, tunnustele sun omia tunnelmia

Hki, Tre, Turku

Vierailija
5/7 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika tavallista että bi-seksuaali on jompaankumpaan suuntaan kallellaan. Ei siinä ympäristön painettakaan tarvita, usein vaan on niin. 

Vierailija
6/7 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bi-vaimo on yrittänyt kovasti pehmittää mun heterouden rajoja. Olen todennut että eturauhashieronnasta nauttiminen ei tarkoita että alkaisin pitämään miehistä seksuaalisesti. En edes oikeasti pystyisi MMN juttuihin. NNM en ole ihan varma. :)

Vierailija
7/7 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene isompaan kaupunkiin homobaariin vaikka vaan yksille, tunnustele sun omia tunnelmia

Hki, Tre, Turku

Tämmöinen ujo maalaispoika joka ei juo vain eksyy isossa kaupungissa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi