Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: "Stubbilta puuttuu tilannetaju" - presidentti esittelee luksuselämäänsä somessa

Vierailija
29.06.2024 |

Presidentti Stubb lomailee saaristossa purjehdusretkien ja luksusillallisten lomassa. Kansa on sitä mieltä, että Stubbilta puuttuu tilannetaju.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d2a480c4-1ae2-4961-8671-c4321d…

Kommentit (477)

Vierailija
441/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo ole mitään kummempaa luksusta. Samat lehdet hehkuttavat edelleen Sanna Marinin touhuja, mutta lyttäävät Stubbin. Puhtaasti ideologista kirjoittelua Stubbia vastaan. 

Eiköhän tuota kuraa saa molemmat. 

Vierailija
442/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin sentään pystyi toimimaan pääministerinä, mutta Stubbille se oli ylivoimainen tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana symppis pressa: onko jotkut edelliset muka esitelleet illanviettojaan, eivät muistaakseni. Kiva että pääsee kurkistamaan. Kivat sinisävyiset juomalasit, tosi kiva että isänmaallisuutta siinäkin. Ja hienoa, että kehuu nuorisoa, ja että ylipäätään jaksaa nuorisoa! Siinä on jo tosi hyvä pressa meillä. Itse en todellakaan mitään kakaralaumaa katselisi huvijahdillani (jos sellainen olisi.). Vielä vähemmän raottaisin yhtään mitään presidentillisiä kulisseja (jos sellaisessa asemassa olisin, heh.). Olkaamme kiitollisia hyvännäköisestä pressastamme! Ehkä maailman hyvännäköisin pressa tällähetkellä btw?

Vierailija
444/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole ilmeisesti vieläkään osannut kertoa, missä se luksus piileskelee.

vain tyuon jankkaajan päässä, takertui siihen sanaan siitä jutusta.

Vierailija
445/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa: miksi pressamme pitäisi kituuttaa niinkuin minä kämäisessä yksiössäni, tyyliin silakka kädessä ja kaljatölkki kädessä. Kyllä siinä on kuulkaa vastuullisessa asemassa, että antakaa nyt hyvät ihmiset pressamme levähtää hetken - ei tiedä mitä syksy tuo tullessaan, levottomat skenaariot mediassa.

Vierailija
446/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana symppis pressa: onko jotkut edelliset muka esitelleet illanviettojaan, eivät muistaakseni. Kiva että pääsee kurkistamaan. Kivat sinisävyiset juomalasit, tosi kiva että isänmaallisuutta siinäkin. Ja hienoa, että kehuu nuorisoa, ja että ylipäätään jaksaa nuorisoa! Siinä on jo tosi hyvä pressa meillä. Itse en todellakaan mitään kakaralaumaa katselisi huvijahdillani (jos sellainen olisi.). Vielä vähemmän raottaisin yhtään mitään presidentillisiä kulisseja (jos sellaisessa asemassa olisin, heh.). Olkaamme kiitollisia hyvännäköisestä pressastamme! Ehkä maailman hyvännäköisin pressa tällähetkellä btw?

Makunsa kullakin, mutta minun mielestä ei ole lainkaan hyvännäköinen. 

Vierailija
447/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb on mauton nousukas, joka yrittää kaikin tavoin maalata itsestään kuvaa rikkaana ja huippuna tyyppinä. Hävettää, että kansa valitsi presidentin, joka käyttäytyy edelleen kuin 15- vuotias koulukiusaaja. Olisi ollut ihan aikuisiakin ehdokkaita. Mutta onnea vaan teille, jotka moista moukkaa äänestitte.

Miten voi olla nousukas,jos on varakkaasta perheestä. Stubb on loistava,kansainvälinen presidentti. Kyllä ottaa vielä närälle,ettei Haavistoa valittu. Get over it.

Vierailija
448/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä eräs toinen on paremman näköinen, mutta hyvänä kakkosena

Vierailija
449/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluaa antaa itsestään  nuorekkaan  kuvan. Ei huomaa, että on tuota ikää jo tullut. Ei yhtään ole itse nuorekas vaan haluaa antaa sellaisen kuvan. 

Vierailija
450/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja täältä saariston luksuselämästä. Justiin pesin pyykkiä terassilla. Kannoin paikalle 3 ämpärillistä vettä sadevesisaavista. Hommaan meni noin tunti.

Vierailija
451/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on todella hyvä presidentti, sen saattoi todeta, kun hänen haastattelunsa MTV3lta katsoi keskiviikkona. 

Mutta kun väärästä puolueesta. Saattaa Liilläkin olla ökymmät. Sannasta puhumattakaan, se on glamuuria, ei ökyä. 

Vierailija
452/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen jatkaa: miksi pressamme pitäisi kituuttaa niinkuin minä kämäisessä yksiössäni, tyyliin silakka kädessä ja kaljatölkki kädessä. Kyllä siinä on kuulkaa vastuullisessa asemassa, että antakaa nyt hyvät ihmiset pressamme levähtää hetken - ei tiedä mitä syksy tuo tullessaan, levottomat skenaariot mediassa.

Eikö hän itse päätä paljolti tekemisistään. Itse Stubb päättää, mitä kuvia haluaa julkisuuteen ja minkä kuvan haluaa itsestään antaa.  Mitä lepoa tuo on, jos kestitsee vieraita?

Vierailija
453/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luksusillallinen? Kuvassa ei näkynyt yhtään ruokaa, vaan ulos katettuun pitkään pöytään istunut iso seurue, jossa ainakin heidän lapsiaan, joista osa puolisoineen jne. Ihan vastaavaa mökkikattausta olen todistanut useammissa Suomen kolkissa ja hyvin pienituloisten sukujenkin kesken. Että jotkut jaksaa olla kateellisia kaikesta. 

Aika monella suomalaisella on vene ja mökki, että kutsuisin tuota Suomessa ennemminkin keskiluokkaiseksi elämänmenoksi kuin luksukseksi. 

Minusta tuollaiset postaukset on hyvää mainosta Suomelle. Näkyy kauniita suomalaisia maisemia ja mökkielämää fleeceissä ja shortseissa. Oikein hyvä ja tykkäsin postauksesta. 

Nimenomaan. Ja kun mökki on saaressa, vene on kulkuväline millä kuljetetaan mökille sekä ihmiset että tavarat. Kuvissa on keskiluokkaista kesänviettoa eikä minkäänlaista luksuselämää.

Kuvissa oli vielä tavallinen Busteri, joka on tilastojen mukaan Suomen yleisin vene. 

Vierailija
454/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haluaa antaa itsestään  nuorekkaan  kuvan. Ei huomaa, että on tuota ikää jo tullut. Ei yhtään ole itse nuorekas vaan haluaa antaa sellaisen kuvan. 

Mikä elämää suurempi asia sulle on kenenkään ikä...et kai luule ihan oikeasti, ettei itse vanhene joka vuosi.Ei se nuoruus mikään tavoite ole, se on pikemminkin asia joka väistämättä jää jokaisella taakse. Niin myös sinulla, usko huviksesi.

Toiset on nuorekkaita vielä 70-ikäisenä, jotkut vaikuttaa vanhuksilta 50-ikäisenä, jokaisen olemus on omanlaisensa ja tuskin mikään ongelma kellekään muulle kuin sinulle. 

Vierailija
455/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja täältä saariston luksuselämästä. Justiin pesin pyykkiä terassilla. Kannoin paikalle 3 ämpärillistä vettä sadevesisaavista. Hommaan meni noin tunti.

No Stubbilla sen tekee palvelijat.

Vaimoako tarkoitat? Vai lapsia? Turvamiehellä tuskin kuuluu työehtosopimukseen. 

Vierailija
456/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Stubbilla sen tekee palvelijat.

Vaimoako tarkoitat? Vai lapsia? Turvamiehellä tuskin kuuluu työehtosopimukseen. 

No onhan hänellä suuri henkilökunta. Ostattihan hän jäätelönkin adjutantin rahoilla. Eikö Kokoomus vähän  väliä rahoita hänen juhliaan. Voipa olla, että tässäkin. Voihan sitä kaikkea myös turvamiehillä teetättää. 

Vierailija
457/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinullekin taitaa olla ongelma tässä. Kyllä se siitä.

Vierailija
458/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulle näyttää ikä olevan ongelma. Kyllä se siitä!

Vierailija
459/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden on armahtanut. Yhden.

Miksi, oi miksi presidenttimme pitäisi olla armahtamassa kaikenmaailman lapsenraiskaajia ja muita RIKOLLISIA?! Jos ei siellä ole ketään sellaista, joka edes katuisi tekojaan ja olisi oikeasti muuttanut tapansa ja ajatusmaailmansa. Tästä minulla ei ole tosin mitään tilastotietoja. Pahempi olisi, jos oikein hövelisti alkaisi armahdella kaikenmaailman raiskareita.ja murhamiehiä/naisia..

Vierailija
460/477 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luksusillallinen? Kuvassa ei näkynyt yhtään ruokaa, vaan ulos katettuun pitkään pöytään istunut iso seurue, jossa ainakin heidän lapsiaan, joista osa puolisoineen jne. Ihan vastaavaa mökkikattausta olen todistanut useammissa Suomen kolkissa ja hyvin pienituloisten sukujenkin kesken. Että jotkut jaksaa olla kateellisia kaikesta. 

Aika monella suomalaisella on vene ja mökki, että kutsuisin tuota Suomessa ennemminkin keskiluokkaiseksi elämänmenoksi kuin luksukseksi. 

Minusta tuollaiset postaukset on hyvää mainosta Suomelle. Näkyy kauniita suomalaisia maisemia ja mökkielämää fleeceissä ja shortseissa. Oikein hyvä ja tykkäsin postauksesta. 

Nimenomaan. Ja kun mökki on saaressa, vene on kulkuväline millä kuljetetaan mökille sekä ihmiset että tavarat. Kuvissa on keskiluo

jeps, meillä oli eka jo 1970-luvulla, silloin kun niitä alkoi tulla markkinoille, koko suvulla oli vähänajan kuluttua samanlaiset, 6 veljestä samalla mökillä, joka aikanaan oli vanhempien kotitalo saaressa, 6 Busteria laiturissa... Siinä oli jokainen tehnyt itselleen oman mökin samalle tontille. Sittemmin vanhempien kuoltua osa jäi ja osa osti toisaalta oman mökin. Nyt siellä on 2 yhden veljen poikaa, joilla taas on omat Busterinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä