Miehet, jotka kartoittaa naisen varallisuuden tapailuvaiheessa
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksäksi pyrkintyt kertoi etsivänsä saman tulotason naista, jottei joudu elättämään ketään.
<3 Hän oli niin romanttinen - ja melkein osasi juristina pestä kätensä käytyään vessassa. Akateemista sukua. <3
Mulla oli pomona juristi, joka ei osannut ollenkaan pestä käsiään vessareissun jälkeen. Tämä tuli ovesta ulos ja tunki piliänsä housuihin käytävällä. Satuin olemaan oven takana, eli siitä tiedän. Pari muuta työkaveria huomasi saman asian. Hyh!
Kuka jaksaa pestä kätensä kusemisen jälkeen?
Sivistyneen perheen jälkeläinen.
Ei se mitään erityistä sivistyneisyyttä tarvitse, että osaa huolehtia hygieniasta. Hygienia o
Jotkut työläisperheessä kasvaneet eivät pese.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksäksi pyrkintyt kertoi etsivänsä saman tulotason naista, jottei joudu elättämään ketään.
<3 Hän oli niin romanttinen - ja melkein osasi juristina pestä kätensä käytyään vessassa. Akateemista sukua. <3
Mulla oli pomona juristi, joka ei osannut ollenkaan pestä käsiään vessareissun jälkeen. Tämä tuli ovesta ulos ja tunki piliänsä housuihin käytävällä. Satuin olemaan oven takana, eli siitä tiedän. Pari muuta työkaveria huomasi saman asian. Hyh!
Väitätkö että intialaiset ja pakistanilais
Ilmiannettu rasismista
Onhan se hyvä jo alkuvaiheessa selvittää onko naisesta elättäjäksi.
Monille miehille vuokralla asuva nainen kelpaa kyllä seksiseuraksi, mutta varallisuutta omaava vaimoksi asti. Näin se on tosin aina ollutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö että intialaiset ja pakistanilaiset eivät ole sivistyneitä kun kakkaavat kadulle? Rasisti. Sitä paitsi kun lännessä kakataan niin kävellään ympäriinsä kalsarit jarruraidoilla ja pylly paskasena kun se pyyhitään paperilla eikä huuhdella vedellä puhtaaksi kuten korkeakulttuurin maissa italiassa ja japanissa
No meilläpä on bidee suihkut käytössä joten eipä ole jarruraitoja. Paitsi, jos alkaa kodin ulkopuolella paskattaa ja yleisestä vessasta puuttuu käsien pesuallas, koska paremman puutteessa voi kostuttaa vessapaperia ja sillä pyykkiä peränsä puhtaaksi
Vierailija kirjoitti:
Kuka Uuno Turhapuro siellä kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Uuno Turhapuro siellä kirjoittelee?
Appiukon perintöä odotellessa
Vierailija kirjoitti:
Miten tällainen kartoitus siis tapahtuu? Kysymällä tuloja? Se nyt varmaan on ihan normaalia.
Onko?
Periaatteessa ei varallisuus- tai edes tuloerot ole hankala asia suhteessa, vaan kulutustottumukset ja miten yhtenevät ne ovat ja ovatko ne kestävällä pohjalla, eli eiväthän ole velaksi (pl. asunto- ja opintolaiona). Jos toinen tienaa enemmän mutta käyttää ruokaan ja arkeen yhta paljon kuin toinen, mutta harrastaa vaikka jotain kallista, kuten lentäminen, matkustelu tai haluaa paremman auton, on se ok. Hankalaa on jos toinen bulkkaa tai muuten käyttää ruokaan enemmän, kun on yhteiset arkirahat, tai muuta epäselvää.
Rehellisesti. Ei voi vähempää kiinnostaa. Olen itse saanut ihan kivan elintason yritykselläni, jonka myin vuosi sitten. Kyllä muut asiat ovat aina merkinneet kuin raha. Itse olen köyhästä perheestä, tein kahta työtä opiskeluaikana ja ympäripyöreää päivää yritykseni ensimmäiset 15 vuotta. Raha ei merkitse kuin vapautta minulle.
Kylmiä ihmisiä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään erityistä sivistyneisyyttä ta
Vai että työläisperheessä kasvaneetonpa täällä hyvää porukkaa tänään.
Ihan normipäivä juttu, lakiasiaintoimisto noi taustaselvitykset hoitaa. On paljon rennompi fiilis ensitreffeillä kun tietää ettei vastapäätä istu persaukinen psykopaatti.
Nopeasti luettuna tuo otsikko näytti "mies kartoittaa naisen vaarallisuuden". Tärkeää se onkin, samoin toisinpäin, miesten kohdalla.
Tuo varallisuusasia taas tuntuu pinnalliselta mutta länsimainen kulttuuri on aika materialistinen ja se vaikuttaa meihin, valitettavasti. Ehkä jonkun mielestä on yliromanttinen ajatus mutta tosirakkaus ei lompakkoon katso. Jos avioliittoon asti edetään, niin ennen sitä viimeistään on tärkeää käydä keskustelut rahankäytöstä, kuten muistakin tärkeistä asioista mm. mahdollisista lapsista ja kotitöiden jaosta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tällainen kartoitus siis tapahtuu? Kysymällä tuloja? Se nyt varmaan on ihan normaalia.
Ai on vai? Minusta taas tuntuisi oudolta, jos tapailuvaiheessa kysyttäisiin tällaisia. Enkä itsekään missään tapauksessa kysyisi moista.
Ei se mitään erityistä sivistyneisyyttä tarvitse, että osaa huolehtia hygieniasta. Hygienia on perusasioita joka ei valtavaa älyllistä osaamista tarvitse