Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jotka kartoittaa naisen varallisuuden tapailuvaiheessa

Vierailija
29.06.2024 |

Tai jo ennen sitä. Mitä mieltä?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimies. Taktikoi vaan elämässä. Haluaa nuoren naisen kumppaniksi tietyillä ehdoilla, ellei ole jo. On päämäärätietoinen. Haluaa rikastua. Arvioi muut.

Tai haluaa itseään vanhemman naisen, koska raha kiinnostaa.

Vierailija
22/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä omaisuutta kartoitellaan? Tarkistamalla verotiedot?

Kysymällä: mitä teet työksesi, ja katsomalla missä ihminen asuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tekevät miehet, joilla ei itsellään ole tarpeeksi rahaa. Ja onhan se nyt noloa, jos mies tienaa nettona alle 5000 euroa.

Olen totta puhuen samaa mieltä. Maailma on edelleen miesten, eikä miesten tarvitse käyttää aikaa, energiaa tai rahaa ulkonäköönsä. Hormonitoimintakin tukee kilpailua ja tekemistä eikä heittele. Joten mikä tosiaan estää miehiä menestymästä? Miksi tyypillinen mies ei pärjää HUOMATTAVASTI paremmin kuin naiset, joilla on paljon enemmän esteitä ja hidasteita uralla ja elämässä muutenkin?

Vierailija
24/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kokemus siitä, että mies tulee kateelliseksi, kun naisella on enemmän varallisuutta kuin hänellä. Esim huomattavasti kalliimpi auto ja maksettu omistusasunto, miehellä taas vielä paljon lainaa jäljellä.

Miten se ilmeni se kateus?

Mykkäkouluna. Taukona tapailussa. Tapaili köyhempiä välillä.

Vierailija
25/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 luvun puolivälissä tapailin yhtä heppua. 

Minulla oli silloin säästöjä vajaa 10000 e. ja ihmettelin kovasti kun tapailuheppu pyysi lainaan lähes saman summan kuin säästötililläni oli.

Oli käynyt penkomassa tiliotteitani, kun en itse ollut kotona. En muuten lainannut... ja tällainen kekkuliksi paljastunut meni hyvin äkkiä vaihtoon. 

Vierailija
26/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilu.

Vierailija
27/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tuollainen. En halua persaukista kumppania.

Eli jos varakas "kumppanisi" yllättäen joutuu vararikkoon, jätät hänet?

Miten varakas päätyy yllättäen vararikkoon?

Koska hän onkin vain "varakas". Eli hel**tisti velkaa.

Vierailija
28/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymällä: mitä teet työksesi, ja katsomalla missä ihminen asuu.

Ja kysymällä onko vielä asuntolainaa, omistaako mökin, mikä koulutus vanhemmilla..

Vierailija
29/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät, vaikka kyseessä olisi työtön Lotto miljonääri? Siinäpä menetät mahdollisuutesi nauttia sinua rikkaamman rahoista?

Ps: Mikä siinä on niin kamalaa, jos toinen tekee töitä siivoojana tai kaupan kassana? Eivät ehkä tienaa paljoa, mutta ainakin ovat työelämässä valtion verokassaa kerryttämässä

Johan se on sanottu: ei voi tehdä yhdessä samoja asioita, tai joutuu auttamaan koko ajan.

Vierailija
30/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäksi pyrkintyt kertoi etsivänsä saman tulotason naista, jottei joudu elättämään ketään. 

<3 Hän oli niin romanttinen - ja melkein osasi juristina pestä kätensä käytyään vessassa. Akateemista sukua. <3

Mulla oli pomona juristi, joka ei osannut ollenkaan pestä käsiään vessareissun jälkeen. Tämä tuli ovesta ulos ja tunki piliänsä housuihin käytävällä. Satuin olemaan oven takana, eli siitä tiedän. Pari muuta työkaveria huomasi saman asian. Hyh!

Vierailija
31/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se omaisuus verotiedoissa näy, siellä näkyy tulot. 

Veikkaisin että kartoitus tapahtuu avaamalla suu ja tiedustelemalla asiasta.

Vierailija
32/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäksi pyrkintyt kertoi etsivänsä saman tulotason naista, jottei joudu elättämään ketään. 

<3 Hän oli niin romanttinen - ja melkein osasi juristina pestä kätensä käytyään vessassa. Akateemista sukua. <3

Ei halua elättää ketään joten ei halua elättää myöskään tulevia lapsiaan? Tuo on valitettavasti todella yleistä, että miehet eivät halua elättää lapsiaan mikä näkyy siinä, että oli elatusmaksut kuinka pienet tahansa, syytetään lapsen äitiä siitä, että eivät suostu "todistamaan" sitä, että mihin se kyseinen 50€ on mennyt

Vierailija
33/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos varakas "kumppanisi" yllättäen joutuu vararikkoon, jätät hänet?

Miten varakas päätyy yllättäen vararikkoon?

Jos on esim. Jees mies kauppispöhinä-päissään sijoittanut ukki-vainaan perinnöt hetkellisesti trendaavaan kryptoon tai frendin young entrepeneur liittymäasioiden kunnossa pito tarkastelu start uppiin.

Vierailija
34/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli pomona juristi, joka ei osannut ollenkaan pestä käsiään vessareissun jälkeen. Tämä tuli ovesta ulos ja tunki piliänsä housuihin käytävällä. Satuin olemaan oven takana, eli siitä tiedän. Pari muuta työkaveria huomasi saman asian. Hyh!

Kuka jaksaa pestä kätensä kusemisen jälkeen? 

Vierailija
35/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä lukee, niin tulee surullinen olo nähdä kuinka pintaliitoa niin monen elämä on. Ei ihme ettei aitoa rakkauta löydy ja toisista puhutaan pahaa, kun elämä ei ole henkisesti tasapainoinen.

Vierailija
36/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistyneen perheen jälkeläinen.

Vierailija
37/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kokemus siitä, että mies tulee kateelliseksi, kun naisella on enemmän varallisuutta kuin hänellä. Esim huomattavasti kalliimpi auto ja maksettu omistusasunto, miehellä taas vielä paljon lainaa jäljellä.

Miten se ilmeni se kateus?

Minulla oli hieno osakeasunto, johon olin teettänyt laajan remontin mukaan lukien keittiö. Yksi miesystävä keksi aina tekosyitä häipyä luotani (kotoani) ja kerran, kun puhuin jotain vastikkeesta, meinasin vahingossa sanoa sanan vuokra. Miesystävä tarttui siihen välittömästi "vitsillä", että ahaa, nyt paljastuit, hehheh! 

Asunto oli kyllä ihan toden totta minun nimissäni, mutta miesystävä selkeästi toivoi, että olisin valehdellut siitä.

Inhoan sitä, kun kadehditaan vaikka rahasta. Ei se tunnu mitenkään erityiseltä, jos on vauvasta asti elänyt hyvässä tilanteessa. Ei sitä osaa ajatella toisen kannalta. Sitten sitä tulee joskus möläytettyä jotain ja heti perään tajuaa, että eihän toinen tajua aiheesta yhtään mitään. Esim. Koko ikänsä vuokralla asunut ei yleensä ymmärrä vastikkeista ja muista vastaavista tuon taivaallista. Mutta kun usein se menee sellaiseksi kyräilyksi, ja saa itse hävetä itseään, että on paremmassa tilanteessa kuin toinen.

Eri

Vierailija
38/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö että intialaiset ja pakistanilaiset eivät ole sivistyneitä kun kakkaavat kadulle? Rasisti. Sitä paitsi kun lännessä kakataan niin kävellään ympäriinsä kalsarit jarruraidoilla ja pylly paskasena kun se pyyhitään paperilla eikä huuhdella vedellä puhtaaksi kuten korkeakulttuurin maissa italiassa ja japanissa

Vierailija
39/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka tietää mitä tarkoittaa käsihygienia

Vierailija
40/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö että intialaiset ja pakistanilaiset eivät ole sivistyneitä kun kakkaavat kadulle? R

Minä elän suomalaisessa kulttuurissa, joten väitän. Ehkä teillä Intiassa eri meininki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme