Laitoin juuri makkispekkikset Airfryerin pyörivään ranskalaiskoriin
Kommentit (119)
Laitin juuri juusopekkiset tulille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät makkaraperunoista noin ääliömäistä nimitystä?
Koska ääliöiden pääkaupungissa eli Åbo, on kyseinen nimitys yleisessä käytössä .
Väitätkö siis että me turkulaiset olemme ääliötä?
Paljonko oli ilmanpainetta Tshinrinoskin panssari-Zilin oikeassa takarenkaassa sillä hetkellä kun autolla oli ajettu 632,9 kilometriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljo makso airfraijeri
Tää oli noin 250€k Deluxe uunimalli jossa pinnoittamattomat ritilät ja pellit. Lisäksi pyörivä ranskalaiskori.
Arvelinkin tuosta pyörivästä ranskalaiskorista, että sulla on kallis laite. Mulla vaan se perus.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljo makso airfraijeri
Tää oli noin 250€k Deluxe uunimalli jossa pinnoittamattomat ritilät ja pellit. Lisäksi pyörivä ranskalaiskori.
Arvelinkin tuosta pyörivästä ranskalaiskorista, että sulla on kallis laite. Mulla vaan se perus.
- eri
Ajattelin ostaa kerralla hyvän. Kriteerinä oli että on uunimallinen ja pinnoittamattomat ritilät/pellit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät makkaraperunoista noin ääliömäistä nimitystä?
Koska ääliöiden pääkaupungissa eli Åbo, on kyseinen nimitys yleisessä käytössä .
Väitätkö siis että me turkulaiset olemme ääliötä?
Turussa ihmisten maalittaminen,seuraaminen, ja julkisilla paikoilla tapahtuva syrjivä sekä provosoiva huono käytös on täysin hyväksyttävää ja osa paikallista menoa.
Laiton meijän viikit ja kuukit uuniin paistumaan. Hyvät kinkkulit tulossa!
Jaahas, tekiskös sitä pizzan Airissa. Fazerin pizzapallo kohonnut jääkaapissa yön ylitse ja täytys pyöräyttää Airin pellille se. Täytteiksi salami, ananas ja aurajuusto.
Tykkäisin kyllä makkispekkiksistä mutta sitten saa pierrä koko illan, kun niitä syö.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin kyllä makkispekkiksistä mutta sitten saa pierrä koko illan, kun niitä syö.
Mikä niissä sua pierettää kun ei mulle tule semmoista vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, tekiskös sitä pizzan Airissa. Fazerin pizzapallo kohonnut jääkaapissa yön ylitse ja täytys pyöräyttää Airin pellille se. Täytteiksi salami, ananas ja aurajuusto.
Maistuis😋😋
15min kestää kun ranskalaiset on valmiit
Vierailija kirjoitti:
15min kestää kun ranskalaiset on valmiit
Meillä noin 10min. Ostettiin tehokas 2200w malli.
Siinä on taas kansalaisia höynäytetty uudella aromipesällä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on taas kansalaisia höynäytetty uudella aromipesällä.
Miten höynäytetty? Meillä jo neljättä vuotta käytössä joka päivä.
Olen käyttänyt air fryeria joka päivä siitä lähtien kun ostin sen. Pärjäisin nyt ilman mikroa, mutta mikro tekee elämästä helpompaa. Käytän air fryerissa suojapaperia niin ei tarvitse pestä joka kerta. Kaikki ruoka maistuu paremmalta air fryerissa eikä ruokaan tartu uunin hajua.
Onko Airfryer uusi vuoden turhake?
Vierailija kirjoitti:
Onko Airfryer uusi vuoden turhake?
Minkä vuoden?🤣😂
Meillä ahkerassa käytössä 3 vuotta jo.
Princess Deluxe.
https://www.princesshome.eu/en-gb/princess-products/aerofryers/princess…