Miehelle oli ilmestynyt liukkaripaketteja
Patjan alle??
En ole ennen siellä niitä nähnyt.. sanoi että olleet aina siellä.. sanoi että on olleet koko ajan siellä minun takia.. ei ole koskaan ehdottanut muistaakseni minulle niitä..
Mitä mieltä?
Kommentit (15)
Patjan alle :D Aikuiselle ihmiselle? Salailee jotain.
Sama määrä kortsuja oli myös lähistöllä, esillä siinä
Halusi jäädä kiinni, että pääsee sinusta eroon nopeasti ja tehokkaasti.
Onko tämä nyt vitsi vaiko tosissaanko kirjoitat?
Hän käyttää liukuvoidetta jonkun muun kuin sinun kanssasi. Ikävä tilanne, mutta tämä on tilanne. Varmaankin pitäisi nyt saada häneltä selville että mistä kyse, kenen kanssa ollaan oltu, ja tarvitsetko esim. sukupuolitautitestejä, ja sitten voit päättää eroatko.
On varmaan varannut liukkarit ja kumit teidän yhteiseen käyttöön saattaa siis unelmoida siitä että saisi panna sinua anaaliin.
Onkohan kovin ujo ja estynyt kertoakseen haluistaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama määrä kortsuja oli myös lähistöllä, esillä siinä
Liukkarit on kyllä tuubeissa eikä paketeissa. Sillä oli tyynyn alla uretaanipusliin laitettavaa rasvaa. Se pakataan sellaisiin pikku pusseihin. Vähän niin ku ne löytämäsi kortsut.
Reppana.
Ei ole ujo tms. Ei ole koskaan ehdottanut liukkaria (kostun itse). Tietää etten halua kakkoseen.
Ekaksi tulee mieleen, että peppuseksiä varten, ja ilmeisesti siis jonkun muun kuin oman kumppanin kanssa. Onko se joku muu sitten mies vai nainen, paha sanoa pelkästään noilla tiedoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ujo tms. Ei ole koskaan ehdottanut liukkaria (kostun itse). Tietää etten halua kakkoseen.
Mutta poi frendi antaa kakkoseen
Antamasi seksi on huonoa ja miehesi vetelee käteensä.
Täältä ei kannata kai ees kysyä, katkerat ihmiset vastailemassa.
Tiedän että sitä voi käyttää myös itsetyydytyksessä, mutta ei puhunut siitä. Sanoi, että on olleet siellä koko ajan, ja sanoi että siksi jos haluan vaikka kakkoseen.
Runkkaa yksin kun sinä olet kääntänyt taas selkäsi. Toivottavasti hakisi seuraa muualta niin ei tartte runkata.
Otatko ahteriin?