Bentley vai Maserati. Tai kenties Jaguar.
Olen vaihtamassa autoa. Mikä olisi sopiva. Olen toimitusjohtajan vaimo. Ihan edustusautoksi vaan.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dacia Duster sopii suomalaisen toimitusjohtajan vaimolle ja toimarin kukkarolle.
Kuinka kehtaat ! Moukka.
En ole moukka. Minulla on brittiläinen kuljettaja Daciassani. Asuu siellä.
Min fru kör med Range Rover Evoque cabriolet.
Gösta från Eira
Ihan sama kunhan se auto on vihreä, koska vihreä siirtymä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Jaguar, se on hyvä.
Kiitos. Mieheni "Toimitusjohtaja" tuli juuri kotiin. Sanoin että otetaan Jaguar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikitään että olet tosissasi. Kaikki kolme ovat heikkoja laadultaan, korjaustilastojen kärjessä. Paras luksusmerkeistä laadun perusteella on Lexus, sen jälkeen Genesis ja sitten Mercedes. Mersulla on huoltopisteitä joka puolella Suomea, joten Suomeen mersu on paras valinta.
Mersu on kansanauto. Lidelin parkkipaikat täynnä.
No tämä. Kun ysärillä oli marketin parkkipaikoilla Kadetteja ja Sunnyjä, niin nyt siellä on mustia Mersuja ja Bemareita xD
Itse ajelen ikivanhalla Accordilla koska wanha raha :)
Vierailija kirjoitti:
Gösta från Eira
Jag har ingen bil. Mästare Från Eira
Vierailija kirjoitti:
Gösta från Eira
En kysellyt maatalouskoneita. Patric hoitaa ne.
Riippuu vähän haluatko urheilullisempaa vai enemmän luksusta. Vaikka kaikki ovat luksusmerkkejä niin Maserati on urheilullisemmasta päästä, Jaguar välimaastossa ja Bentley on luksusta et vaikka siitäkin vauhtia löytyy se tapahtuu sivistyneesti, hiljaisesti ja mukavasti kun taas Jaguar ja Maserati pitävät enemmän ääntä ja alusta on kovempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gösta från Eira
Har du säljät din Toyota Previa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gösta från Eira
En kysellyt maatalouskoneita. Patric hoitaa ne.
Kartanolla on kolmekin tuollaista maastoautoa. Palvelusväki niillä ajelee.
Naturligtvis! Jag skulle rekommendera Bentley, den är ylivoimaisesti elegantti och symboliserar rikedom och arvovaltaa. Maserati on toki hienostunut och erbjuder urheilullista ajomukavuutta, men Bentley on omaa luokkaansa edustusautona. Jaguar voisi också vara tyylikäs vaihtoehto, mutta Bentley henkii klassista ylellisyyttä och är den bästa valinta toimitusjohtajan vaimolle.
Hälsningar,
Ulrika från Grani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikitään että olet tosissasi. Kaikki kolme ovat heikkoja laadultaan, korjaustilastojen kärjessä. Paras luksusmerkeistä laadun perusteella on Lexus, sen jälkeen Genesis ja sitten Mercedes. Mersulla on huoltopisteitä joka puolella Suomea, joten Suomeen mersu on paras valinta.
No tämä. Kun ysärillä oli marketin parkkipaikoilla Kadetteja ja Sunnyjä, niin nyt siellä on mustia Mersuja ja Bemareita xD
Millä vi tun"ysärillä"? Oletko syntynyt seitsarilla tai kuutsarilla?
Täälläpäin eräs miljonääri ajelee uudella toyota yaris hypridillä,ei taida tietää että on parempiakin autoja LOL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä vi tun"ysärillä"? Oletko syntynyt seitsarilla tai kuutsarilla?
Tapa ittes vidun urpo
Vierailija kirjoitti:
Täälläpäin eräs miljonääri ajelee uudella toyota yaris hypridillä,ei taida tietää että on parempiakin autoja LOL.
Ehkei häntä huvita käydä joka kuukausi Laakkosella (nyttemmin Hedinillä) vaihdattamassa olympiavolkkarin vaihdelaatikkoa ja jakoketjua.
Vierailija kirjoitti:
Miljonääri on fiksu. Tietää, että paikasta a paikkaan pääsee oikein hyvin Yaris hybridillä. On typerää ajaa nololla sakuromulla tai brittiromulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gösta från Eira
Har du säljät din Toyota Previa?
Javist.
Itse mietin myös, että aika iso hintahaitari löytyy tuossa kolmen listassa. Mutta toisaalta halvimmat käytetyt Bentleyt löytyy Suomesta alle 40 tonnilla.