Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua erota vaimostaan

Vierailija
29.06.2024 |

mutta haluaa silti pitää minut ja salasuhteen?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, olen joka tapauksessa päättänyt että mä en jätä miestä, olen rakastunut ja saan häneltä sitä mitä haluan.

ap

Sitten kun joku päivä tajuat, että hän on vain omahyväinen k*sipää, joka pyörittelee sinua tunteettomasti, niin ymmärrät miten naiivi olit. 

Vierailija
22/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sanonut mulle rakastavansa mua, ja puhuu usein vaimostaan ilkeään sävyyn. Lapset on tässä nyt varmaan se syy.

ap

Just, ihan klassikko et mies sanoo : olen just eroamassa. Mies pettää vaimoaan fyysisesti ja henkisesti. Kuinkahan kauan teidän onni kestäisi kunnes miehen mielestä ruoho on aidan takana on taas vihreämpää ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sanonut mulle rakastavansa mua, ja puhuu usein vaimostaan ilkeään sävyyn. Lapset on tässä nyt varmaan se syy.

ap

Mies nyt sanoo ihan mitä tahansa että saa sinulta. Ei se äitiään jätä, sehän joutuisi välillä yksin hoitamaan äidin lapsia (lue:omia) eli sisaruksiaan.

Vierailija
24/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehellä ei saisi olla kavreina ja ystävinä naisia? - Vai miksi ainoa tapa olla läheinen naisen kanssa on parisuhde? Ikävää tietysti, jos kovasti haluaisi elää ja olla toiselle yksi ja eityinen mutta on vähän tylsää, jos käyttää aikaansa paljonkin sen pähkäilemsieen miksei toinen eroa....

Sinkkumies

Tarkoitat kai panokaverina.

Vierailija
25/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et kai oikeasti ole noin naiivi? Tämähän on niin vanha ilmiö kun elämä itse. Miehellä ei ole todennäköisesti pienintäkään aikomusta jättää vaimonsa, mutta haluaa seksiä ja jännitystä ja yhteyttä kanssasi, ja sanoo siksi ihan MITÄ TAHANSA mitä haluat kuulla, sinut pitääkseen. Hänen päämääränsähän on pitää tilanne tällaisena kuin se nyt on. Tämä on hänelle paras mahdollinen tilanne.

Yleensä miehet EIVÄT jätä perheitään. Virsi toiselle naiselle on aina se sama: suhde vaimoon on ihan kuollut, vaimo on hankala ja nuiva, ja ollaan pitkään harkittu eroa. Todellisuudessa ei ole ollut mitään puhetta erosta, vaan mies on vain kyllästynyt vastuulliseen lapsiperhe-elämään ja haluaa vaihtelua. Tiedät jo, että mies on luonteeltaa epärehellinen - hänhän valehtelee vaimolleen. Miksi uskot hänen puheitaan?

Mitä todennäköisimmin tämä mies ei koskaan eroa. Ja miksi haluaisit olla pettäjän kanssa? Koska ei se pettä

Toivottavasti vaimonsa ottaa sen eron. Ja sassiin.

Vierailija
26/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, olen joka tapauksessa päättänyt että mä en jätä miestä, olen rakastunut ja saan häneltä sitä mitä haluan.

ap

Sä oot vaan surkea provoilija🥱

Vierailija
27/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap jotain siitä miehestä.

Vierailija
28/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaimo kyllä on aistinut aivan varmasti pettäjän touhut  ja odottaa milloin tämä taas menee ohi. Ties monesko misu miehelle olet. 

Vierailija
29/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa vaimoaan ja perhettään. Siinä suhteessa on tällä hetkellä klikki, riitaisaa aikaa ja siten vähän seksiä.

Mies otti huvitytön, jonka kanssa viettää sitä uuden suhteen jännävaihetta. Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen.

Vierailija
30/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi dissaatte ap:tä? Mies voi ihan oikeasti rakastaa häntä ja odottaa vaan sopivaa tilaisuutta erota nykyisestään. Noinkin tapahtuu elämässä.

Vierailija
31/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen joku pienituloinen, opintovelkainen naikkonen, jota hyvätuloinen omistusasuja käy välillä panemassa. Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
32/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon sitten mies eikä hiiri, vaan miksi ei tee liikettä ,vaan pitää misua jojossa ?

Vierailija
33/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
34/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesee pyykit, leikkaa nurmikon ja laittaa ruokaa pöytään. Tasan näillä sanoilla mulle sanottiin asia, kun itse olin samanlaisessa tilanteessa. Nyt olen jo vuosia sitten jättänyt ko tyypin.

Vierailija
35/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi dissaatte ap:tä? Mies voi ihan oikeasti rakastaa häntä ja odottaa vaan sopivaa tilaisuutta erota nykyisestään. Noinkin tapahtuu elämässä.

Vaimokin voi oikeasti odottaa, että miksei se jo lähde!  Olin itse suhteessa agressiiviseen pettäjään, ja voi sitä helpotusta kun mies lopulta lähti neiti numero 15 kohdalla. Jos olisin itse lähtenyt, hel*vetti olisi ollut pientä, mitä siitä olisi koitunut minulle. Ei kaikki pettäjämiehet kotioloissa aivan terveitä ja kivoja ole. En kyllä sinkuille suosittele ottamaan miestä suoraan toisen käytöstä, sama käytös kyllä jatkuu tavallisesti uudessakin suhteessa.

Vierailija
36/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi varattuja. Kerran yksi kaveri sanoi olevansa niin uskollinen että, ja jo seuraavassa hetkessä hän jemmasi sormusta taskuun. 

Vierailija
37/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas kuinka mies sinut vaimolleen haukkuu jos jää kiinni. Yrittää pelastaa nahkansa. 

Vierailija
38/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näiden kakkosnaisten itsetunnossa on vialla? Varo ettet saa häntäheikiltä tauteja. Tuskin hänen vaimokaan on enää aikoihin ollut uskollinen. Pöpöt pyörii ja gynesyöpä uhkaa.

Vierailija
39/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Miehelle et merkitse mitään. Olet reikä johon tehdään tarpeet ja sitten jatketaan päivää oikeiden ihmisten kanssa.

Vierailija
40/48 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miehelle et merkitse mitään. Olet reikä johon tehdään tarpeet ja sitten jatketaan päivää oikeiden ihmisten kanssa.

Mikä siinäkin on niin vaikea ymmärtää, että kyllä mies voi rakastua toiseen ja silti jatkaa vanhassa liitossaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan