Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua erota vaimostaan

Vierailija
29.06.2024 |

mutta haluaa silti pitää minut ja salasuhteen?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluaa syödä ja säästää kakun. 

Vierailija
2/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakastunut, joten luulet miehenkin rakastavan sinua. Ei rakasta. Miehet ei rakasta muuta kuin omaa kikkkkeliään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo vonkaaminen ! Katso peiliin saatko muilta arvostusta !

Vierailija
4/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinä mahdollistat hänen toimintansa. - Mäin ne asiat kasautuu moni ei onnistu löytämäämn itselle kumppania ja osa pyörittää useampaa kerralla....  Sinänsä jännnää, jos tilanne olisi toisi päin, niin kuinka moni mies jaksaisi katsella ja kuvitella, että nainen jättäisi puolisonsa ja asettuisi vain hänen kanssaan parisuhteeseen....

Vierailija
5/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus mikä pelle sinä olet. 

Se mies todennäköisesti haluaa vain vähän vaihtelua seksielämäänsä, ja siksi käy välillä panemassa sinua. Ole hiljaa ja tyydy kohtaloosi.

Vierailija
6/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmieliset tyypit jotenkin löytävät aina toisensa: he jotka pettävät omaa kumppaniaan ja he joille se on ihan ok tuo pirun peli.

Vierailija
7/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehellä ei saisi olla kavreina ja ystävinä naisia? - Vai miksi ainoa tapa olla läheinen naisen kanssa on parisuhde? Ikävää tietysti, jos kovasti haluaisi elää ja olla toiselle yksi ja eityinen mutta on vähän tylsää, jos käyttää aikaansa paljonkin sen pähkäilemsieen miksei toinen eroa....

Sinkkumies

Vierailija
8/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisisä joilla ei ole moraalia. He kusettavat muita aina selän takana ja oikeuttavat kaiken jollakin itselleen sopivalla selityksellä.

Vierailija
9/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sekä kodinhoitaja-lapsenvahti-koiranlenkittäjä-laskujenmaksajan että virkeän seksikumppanin.

Vierailija
10/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut mulle rakastavansa mua, ja puhuu usein vaimostaan ilkeään sävyyn. Lapset on tässä nyt varmaan se syy.

ap

Vierailija
11/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan arvoton sperma viemäri. Ei kukaan tee ho rosta vaimoo. 

Vierailija
12/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vaan arvoton sperma viemäri. Ei kukaan tee ho rosta vaimoo. 

Kerropa tämä miehen vaimolle, joka epäonnekseen teki jokanaisen ho ropukista aviomiehen.

Vierailija
13/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sanonut mulle rakastavansa mua, ja puhuu usein vaimostaan ilkeään sävyyn. Lapset on tässä nyt varmaan se syy.

ap

Tuon että puhuu vaimostaan, lastensa äidistä ilkeään sävyyn pitäisi kertoa sinulle miten mätä tyyppi on kyseessä. Ja rakastamistaan voi aina valehdella. Miksi sinä haluat uskoa hänen valheitaan?

Vierailija
14/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaimoaan haukkuva petturimies? Kuka tuollaisen törkykasan itselleen haluaisi? Korkeintaan huvitteluun sopii tuollaiset ho rokullit.

Vierailija
15/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et kai oikeasti ole noin naiivi? Tämähän on niin vanha ilmiö kun elämä itse. Miehellä ei ole todennäköisesti pienintäkään aikomusta jättää vaimonsa, mutta haluaa seksiä ja jännitystä ja yhteyttä kanssasi, ja sanoo siksi ihan MITÄ TAHANSA mitä haluat kuulla, sinut pitääkseen. Hänen päämääränsähän on pitää tilanne tällaisena kuin se nyt on. Tämä on hänelle paras mahdollinen tilanne.

Yleensä miehet EIVÄT jätä perheitään. Virsi toiselle naiselle on aina se sama: suhde vaimoon on ihan kuollut, vaimo on hankala ja nuiva, ja ollaan pitkään harkittu eroa. Todellisuudessa ei ole ollut mitään puhetta erosta, vaan mies on vain kyllästynyt vastuulliseen lapsiperhe-elämään ja haluaa vaihtelua. Tiedät jo, että mies on luonteeltaa epärehellinen - hänhän valehtelee vaimolleen. Miksi uskot hänen puheitaan?

Mitä todennäköisimmin tämä mies ei koskaan eroa. Ja miksi haluaisit olla pettäjän kanssa? Koska ei se pettäminen ihmistä katso - ihminen joko on pettäjä tai ei ole pettäjä. Jos päätyisitte yhteen, hän tulee pettämään sinuakin sitten kun löytää freesimmän tapauksen.

Ja mietipä, miksi et ole jättänyt miestä vielä? Osaatko arvata? Koska syvällä sisimmässäsi tiedät, että hän EI jättäisi vaimoaan ja lähtisi perääsi.

Vierailija
16/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Hän vain purkaa normaalia turhautumistaan noilla ilkeillä sanoilla. Oikeasti hän rakastaa vaimoaan. Sinä mahdollistat hänelle sen, että hänellä on vaimo, lapset ja sinä sivusuhteena. Hän saa siis kaikki rusinat pullasta. Osaa vedellä oikeista naruista pitääkseen sinut, vaikka ei koskaan vaimoansa tule jättämään.

Vierailija
17/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Varmasti lapset ovat suurena syynä. Erotessaan miehen pitäisi ottaa vastuuta omista lapsistaan, mutta eihän se mies_lapselle käy.

Vierailija
18/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen joka tapauksessa päättänyt että mä en jätä miestä, olen rakastunut ja saan häneltä sitä mitä haluan.

ap

Vierailija
19/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ehdottomasti! =D  =D  Näin sen täytyy olla. =D  Kamalaa kun hän ei aio jättää ilkeää vaimoaan lasten takia, vaikka rakastaa sinua ja sinusta lapset saisi ihanan äitipuolen, ja vihdoin hymyn huulilleen. Semmosia ne miehet on, uhreja kaikki tyynni. Onneksi sinä rakastat hänet terveeksi taas.

#sarkasmivaroitus =D

Vierailija
20/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, olen joka tapauksessa päättänyt että mä en jätä miestä, olen rakastunut ja saan häneltä sitä mitä haluan.

ap

Niinhän sinä nyt luulet saavasi, mutta aikanaan tulet huomanneeksi menettäneesi elämäsi parhaimmat ikävuodet mokoman pellen leluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme