Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen siirtäminen omaan huoneeseen?

Vierailija
31.01.2007 |

Miten kannattaisi käytännössä toteuttaa?

Poika on 1v 10kk ja olisi tarkoitus siirtää veljen (4v) kanssa samaan huoneeseen nukkumaan. Nukkuu siis tällä hetkellä minun vieressä makuuhuoneessa.

Molemmat valvovat kauan sängyssä nukkumaan mennessä. Pitäisikö laittaa nukkumaan eri aikaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voihan se onnistuakin.

Kannattaa varmaan kokeilla ensin nukuttaa samassa huoneessa kuin te nukutte, mutta omassa sängyssä.

Vierailija
2/3 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lasta voi väkisin pitää eri sängyssä. Tottakai tulee sieltä viereen.

Lapsella siis oma sänky meidän huoneessa mutta ei ikinä nuku sieltä. Siirtyy meidän sänkyyn jo ennen kuin menen nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin omassa huoneessaan. on AINA nukkunut mun vieressä ja eilen sitten halusi laittaa uudet peppi lakanat omaan sänkyyn ja nukkua siellä . niin se vaan nukahtaa pätkähti sinne (onneksi hiippaili yöllä mun viereen niie ei tullut liikaa vierotusoireita äidille:)) , nyt neiti sitten koettaa saada unen päästä kiinni , ähinä kuuluu vielä joten taitaa uni jukka olla hukassa :) hoidossa on jo yli vuoden mennyt itse päiväunille ja nukahtanut samantien ja kotona aina vaatinut nukuttamisen . omasta tahdosta nyt ilman nukuttamista tuolla köllii . saapa nähdä miten minä selviän tästä ettei mulla ole enää " vauvaa" kainalossa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän