Odotan omia tuloja eli eläkettä
Kommentit (38)
Mikä estää sua käymästä bändikeikoilla nyt, kun sulla on enemmän rahaa käytettävissäsi? Miksi ihmeessä odottaa sinne 7-kymppiin (jonne asti tuskin edes elät)?
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää sua käymästä bändikeikoilla nyt, kun sulla on enemmän rahaa käytettävissäsi? Miksi ihmeessä odottaa sinne 7-kymppiin (jonne asti tuskin edes elät)?
Mies estää. Siitä tulee niin kova riitä enkä jaksa riidellä
Miksi luulet, että mies ei enää myöhemmin estä? Miksi muuttaisi mielensä?
Kuinka niin mies estää? Mitä se voi tehdä jos vaan kävelet ulos ovesta? Sähän olet fyysisesti sitä puolet isompi.
Vierailija kirjoitti:
Sitten tietysti erottaisiin, kun mullakin olisi omat tulot. Hän saisi elää kuten haluaa ja minä myös.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin mies estää? Mitä se voi tehdä jos vaan kävelet ulos ovesta? Sähän olet fyysisesti sitä puolet isompi.
En mä jaksa tänne selitellä ja kaikkea laittaa. Hän nyt kuitenkin omistaa kaiken ja hänellä on taitonsa kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten tietysti erottaisiin, kun mullakin olisi omat tulot. Hän saisi elää kuten haluaa ja minä myös.
Ai niin, sun suuri suunnitelma. Otat ukosta eron. Ihan kohta. :D
Eron jälkeen sä olet omillasi. Sun eläke ei riitä kuin surkeimpaan vuokrayksiöön ja kaurapuuroon. Siinä se. Voit autuaasti unohtaa "bändikeikat".
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen sä olet omillasi. Sun eläke ei riitä kuin surkeimpaan vuokrayksiöön ja kaurapuuroon. Siinä se. Voit autuaasti unohtaa "bändikeikat".
No se ei ole palstalaisten huoli se. Ainakin on vapaus.
Hohhoijjaa...
Seuraavan kerran kun joku ehdottaa valikselle eroa ilkeästä äijästä, tulee taas kärkäs vastaus, ettei "taloudellisista syistä" voi ikinä erota.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijjaa...
Seuraavan kerran kun joku ehdottaa valikselle eroa ilkeästä äijästä, tulee taas kärkäs vastaus, ettei "taloudellisista syistä" voi ikinä erota.
Se on eri asia erota silloin eläkkeellä. Silloin tulee eläke varmasti. Nyt olisi todella vaikeaa saada yhtään mitään tukia. Olen ottanut selvää asioista.
Vierailija kirjoitti:
No miksi et hae töitä?
Siksi kun en monisairaana saa mitään töitä.
Yksikään sun sairaus ei ole este työnteolle. Sitä paitsi on neliraajahalvaantuneita, jotka ovat töissä.
Sä et saa töitä (vaikka niitä hakisitkin; et ole vuosikymmeniin hakenut), koska sulla ei ole minkäänlaista ammattitaitoa yhtään mihinkään.
Tuskin olet muita tuloja nähnytkään kuin Kelan rahoja, että siinä mielessä mikään ei muutu.
Mulla tulee eläke olemaan pieni joudun varmaan aikoinaan vaivaistaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ei ole palstalaisten huoli se. Ainakin on vapaus.
Joka olisi täysin mahdollista nytkin. Mutta tyhmyys estää. Kumma, että Valis on ainoa nainen Suomessa, joka ei voi erota ukostaan taloudellisista syistä.
Vielä ihanampi kuvitelma. Seitsemänkymppinen Valis bändikeikalla ottamassa kuppia. :D