Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla Kalevala koruja, jos niin mitä?

Vierailija
29.06.2024 |

Kerro pois!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon vasara ja käärmesormus.

Vierailija
2/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi aurinkoleijona kultaisena. Mutta maksaa paljon ja ei ole just nyt varaa.

Vierailija
4/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen Kuutar-kaulakoru, kultainen Hirvenpää-rannekoru ja korvakorut. Harvoin tulee käytetyksi, mutta jäävät lapsenlapselle perunnöksi. 

Vierailija
5/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pronssinen Hannunvaakuna.

Vierailija
6/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempikoruni on Pyhän Birgitan kaulakoru. Jäi saamatta se isompi vastaava rintaneula. Oli myynnissä niin vähän aikaa Pyhän Birgitan vuosijuhlan aikoihin. 

Ja on minulla se naisen ääni rintaneula, jota monet vaikutusvaltaiset naiset ovat tykkänneet pitää. 

Vierailija
7/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes uskalla laske paljon niitä on tullut hankittua/saatua lahjaksi vuosien varrella. Kaikki käytössä edelleen ja juuri sorruin ostamaan pidetty osiosta korun, joka ei ole enää tuotannossa.

Vierailija
8/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kalevala joku kalavale jonkun uskonnon ortodoksit vai.Mummulta lahjaksi saatu 3 räpyläinen sorsa tai lintu oli ehkä kuparia joku varasti sen.Se oli rintaneula jos näette palauttakaa.Oli aika vanha koru jo.Luterilaiset lukee ennemmin uuden testamentin tai etsivä jännäreitä.Vangan testamentin tarinat jäi kun Jeesus itse tuli ihmiseksi.

Vierailija
9/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Birgitta oli katolinen.

Vierailija
10/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin on, lähinnä pronssia ja hopeaa. Äidin peruja, en oo saanut aikaiseksi myydä, pitäisi osata arpoa hinta.

Vierailija
11/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa juhannus on nimellä SAN Juan ja Tanskassa Hannu. Johannes. 

Vierailija
12/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla oo mutta musta se sisupuukko mitä jossain kilpailussa jaettiin oli tosi hieno vahinko vaan että sen valmistus on lopetettu

Vierailija
13/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempikoruni on Pyhän Birgitan kaulakoru. Jäi saamatta se isompi vastaava rintaneula. Oli myynnissä niin vähän aikaa Pyhän Birgitan vuosijuhlan aikoihin. 

Ja on minulla se naisen ääni rintaneula, jota monet vaikutusvaltaiset naiset ovat tykkänneet pitää. 

Kannattaa seurata Kalevalakorun nettikaupan pidetty osiota. Siellä on myynnissä mallistosta poistuneita koruja ja valikoima vaihtuu jatkuvasti.

Vierailija
14/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kalevala joku kalavale jonkun uskonnon ortodoksit vai.Mummulta lahjaksi saatu 3 räpyläinen sorsa tai lintu oli ehkä kuparia joku varasti sen.Se oli rintaneula jos näette palauttakaa.Oli aika vanha koru jo.Luterilaiset lukee ennemmin uuden testamentin tai etsivä jännäreitä.Vangan testamentin tarinat jäi kun Jeesus itse tuli ihmiseksi.

Hae apua pikaisesti!

Vierailija
15/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joku rannekoru, en muista mallia, jotain harvinaisempaa erää. On myös eräs esiesi-x-äidilleni kuulunut muinaiskoru, josta on tehty vain rajattu painos ja joka ei ole julkisesti mistään ostettavissa

Vierailija
16/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokka sormukset oli niitä.

Vierailija
17/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoisa kaulakoru

Vierailija
18/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen syntymä ihmiseksi joillekin uusi asia ?

Vierailija
19/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmesormus on, tai pitäisi olla jossain, en ole vuosikymmeniin käyttänyt. Sai sen lahjaksi lukioikäisenä ja käytin useamman vuoden joka päivä, kunnes tyylini alkoi parikymppisenä hippeytymään niin paljon ettei se sopinut kokonaisuuteen.

Vierailija
20/22 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Vanamo-sarjasta hopeinen kaulakoru. Ehdoton lemppari, rannekorun aion vielä joskus ostaa, kunhan taas kymmenen vuoden sisällä itseäni hemmottelen 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä