Hermoratatutkimuksen hinta julkisella
Kun menee terveyskeskuslähetteellä hermoratatutkimukseen, paljonko se maksaa?
Yritin toisessa ketjussa saada selville asiaa, ei millään voinut yksikään kertoa muuta kuin kokemuksiaan. Netistä ei tietoa löydy. Eikö kukaan ole todellakaan mennyt ko. tutkimukseen niin, että olisi saanut lähetteen tk-lääkäriltä?
Kommentit (13)
Tämä on varmaankin kielletty puheenaihe. Ihme kun ei yp kokonaan poista tätä, kun ei ainakaan tuohon näkyviin saa otsikkoakaan.
Jo kuollut äiti oli aikoinaan hermoratatutkimuksessa paikallisessa keskussairaalassa. Hinta on ihan normaali poliklinikkamaksu, eli noin 50€.
Haa, nyt näkyy jo otsikko sentään tuossa ohessa. Hienoa. Vielä kun saisi hinnan selville.
Tk-lähetteellä pääset esh-lääkärin vastaanotolle, maksaa noin 50. Tää lääkäri laittaa sut tutkimuksiin, eikä maksa sulle mitään. Joskus pääsee suoraan tutkimukseen, mut sen jälkeen kuitenkin lääkärin kanssa kontakti.
Vierailija kirjoitti:
Jo kuollut äiti oli aikoinaan hermoratatutkimuksessa paikallisessa keskussairaalassa. Hinta on ihan normaali poliklinikkamaksu, eli noin 50€.
Suurkiitos sinulle! Olet ensimmäinen ja ainoa, joka viitsi vastata, kun tätä olen yrittänyt selvittää. Kiitos kiitos!
Yksityiselläkään ei maksa paljon yli tonnia.
Kiitos tosiaan kaikille, jotka nyt vastasivat sitten. Olin jo perua koko menon, kun katselin noita yksityisen hintoja ja ajattelin, ettei taida rahat riittää.
Olen menossa suoraan tutkimukseen ja sen jälkeen neurologille.
Sitten toki se neurologin vastaanotto on taas se polimaksu. Äidilläkin oli neurologin vastaanotto hermoratatutkimuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tosiaan kaikille, jotka nyt vastasivat sitten. Olin jo perua koko menon, kun katselin noita yksityisen hintoja ja ajattelin, ettei taida rahat riittää.
Olen menossa suoraan tutkimukseen ja sen jälkeen neurologille.
Eli noin 50 €
Nyt kävin siellä ja tiedoksi sinne meneville; se maksoi 48 euroa. (Kuten edellä jotkut jo kertoivatkin)
Up