23 v nainen syytti raiskauksesta - tuokin syytön olisi vankilassa
Ilman kameratallennetta!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Naisen on helppo saada mies tuomituksi raiskauksesta jos ovat harrastaneet seksiä yhteisymmärryksessä. Kertoo "raiskauksesta" välittömästi lähipiirille, esittää heille järkyttynyttä, tekee rikosilmoituksen ja ehdottomasti pitäytyy tarinassaan eikä muuta sitä.
99,9 % ihmisistä ei ensinnäkään ole kiinnostuneita tuollaisesta toiminnasta, ja niistä jotka on, ei löydy kovin montaa Oscar-tason näyttelijää tuohon. Tiedän, koska olen itse ollut asianomistajana. Ei sellasta noin 5 vuoden rikos-ja oikeusprosessia hevin lähde ilman syytä toteuttamaan.
Oli naiselta vittumainen temppu taksikuskille.
Hyvä ettei syytön joutunut vankilaan. Joku roti pitää olla sen vastineeksi, että miljoonat naiset ympäri maailman tulevat raiskatuiksi ilman että tekijät joutuvat vastuuseen. Tasapuolisuus ja oikeudenmukaisuus. Siksi valitsen karhun.
Neroja ovat kytät puolen vuoden päästä tarkistivat videon,ei kyllä ne on vaan niin helvetin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä vaan tapahtuu jatkuvasti
Tutkimusten mukaan hyvin vähän.
Hesarin jutun mukaan hajontaa on paljon ;) Ja itse asiassa aika yllättävää, että hesari julkaisi moisen jutun.
Tuosta hesarin jutusta nopeasti päätellen noin joka neljäs juttu menee väärin.
No ei olisi vankilassa, koska nämä keksityt jutut ihan poliisinkin mukaan kaatuvat jo tutkinnassa ennen kuin edes päätyvät syyttäjän pöydälle. Tästä aiheesta löytyy netistä lehtijuttu tilastoineen myös.
Se on pitkä prosessi ennen kuin seksuaalirikos päätyy edes käräjäoikeuteen eikä pelkkä sana sanaa vastaan riitä, vaan pitää olla näyttöä. Monet seksuaalirikoksiin syyllistyneet jäävät myös tuomiotta, vaikka rikos olisi tapahtunut.