Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keitättekö kahvinne kahvipavuista vai juotteko ripulijauhekahvia?

Vierailija
29.06.2024 |

Juon ainoastaan kahvipavuista valmistettua kahvia koska silloin se jauhetaan tuoreena juuri ennen juontia. 

Tärkein kysymys kaupassa onkin är det vara för espresso eller café créme.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua närästivät iäkkäämpänä kaikki filtterikahvit ja vaihdoin pressopannuun ja mutteripannuun. Tietty myös kahvin espressokahviksi, ei enää Juhlamokkaa tai muuta filtterikaffetta. Närästys lakkasi heti ja kahvi on maistunut oikein paljon paremmalle. Sähkökäyttöinen kahvimylly on koska pressopannuun pitää jauhaa karkeammaksi kuin espressoon mutteripannussa.  

Vierailija
22/25 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee vatsa sekaisin vaaleapaahtoisesesta valmiiksi jauhetusta suodatinkahvista.

Keskipaahteisista pavuista jauhan itse ja keitän mokkapannulla. Ei ole iso vaiva eikä investointi, ja maku on paljon parempi.

En ymmärrä suodainkahvin suosiota Suomessa. Juodaan tuopin kokoisista kupeista huonoa laatua ja oikein ylpeillään kahvin määrällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä suodainkahvin suosiota Suomessa. Juodaan tuopin kokoisista kupeista huonoa laatua ja oikein ylpeillään kahvin määrällä.

Missä on järki ja moraali?!

Vierailija
24/25 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ripulijauhetta. En käytä sitä mihinkään. 

Vierailija
25/25 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WT-porukka juo kahvia jauheesta. Kahvipapujen käyttö kertoo korkeasta status asemasta samalla tavalla kuin kivitalo on Aallon kylterin statussymboli.

TULIHAN SE SIELTÄ! Siis hienostelusta on kyse, ja paremmuudentunteesta. Suksi SUOHON!