Ostatko mitään Temusta? Kokemuksia?
Kiinalaisessa verkkokaupassa on tarjolla kaikkea mahdollista, mahdotonta ja hämmästyttävää uskomattoman halpaan hintaan.Kuljetus ilmainen. Iltapäivälehdessä on ollut artikkeleita Temusta ostamisen epäeettisyydestä, suoranaisesta tyhmyydestä. Olen kuitenkin nähnyt samoja täsmälleen tuotteita myytävänä suomalaisissa verkkokaupoissa kymmenkertaiseen hintaan. Mitäpä meikäläisen köyhimyksen pitäisi tästä ajatella? Epäeettistä vai ekonomista?
Kommentit (30)
On ostopaikkoja joita boikotoin ja joista en halua ostaa yhtään mitään ja joita en lainkaan koe omakseni. Yksi tällainen paikka on esimerkiksi Temu.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
On ostopaikkoja joita boikotoin ja joista en halua ostaa yhtään mitään ja joita en lainkaan koe omakseni. Yksi tällainen paikka on esimerkiksi Temu.
Sinkkumies
=Runkkumies ;-)
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään tilata Kiinasta lentokoneella tavaraa. Ei todella. N53
En osta. Samat tuotteet saa samaan hintaan ebaysta turvallisella maksulla, en antaisi korttitietojani jonnekin kiinaan.
Kysy mieluummin mitä en tilaa temusta. En tilaa luontaistuotteita enkä sähkölaitteita. Kaikkea muuta mitä vaan tarviin niin tilaan. Vaatteet, kengät jne
En tiedä, vasta tilannut.
Raha menny hitosti "halpoihin" tavaroihin.
Taidan pysyä aliexpressissä. Vaikka sekin tilannut hintoja ylös.
Ensisijaisesti ostan AINA SUORAAN ULKOMAILTA. Temu on myös tullut tutuksi ja olen erittäin tyytyväinen. Samoin kuin tuotteeni Puolasta, Romaniasta, Tsekeistä, Saksasta yms.
En osta. En luota siellä myytävien tuotteiden laatuun. Pahimmissa tapauksessa tulee jotain eksottisia eläimiä tuotteen mukana.
Mulla tänään temusta ostettu mekko. Juuri oikean pituinen (polviin), kiva kuosi, ja rypistymätön kangas. Tosi hyvä hellepäivänä.