Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko mitään Temusta? Kokemuksia?

Vierailija
28.06.2024 |

Kiinalaisessa verkkokaupassa on tarjolla kaikkea mahdollista, mahdotonta ja hämmästyttävää uskomattoman halpaan hintaan.Kuljetus ilmainen. Iltapäivälehdessä on ollut artikkeleita Temusta ostamisen epäeettisyydestä, suoranaisesta tyhmyydestä. Olen kuitenkin nähnyt samoja täsmälleen tuotteita myytävänä suomalaisissa verkkokaupoissa kymmenkertaiseen hintaan. Mitäpä meikäläisen  köyhimyksen pitäisi tästä ajatella? Epäeettistä vai ekonomista?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan usein ja olen ollut ihan tyytyväinen ostoksiin. Esimerkiksi tänään oli päällä Temusta ostettu lippis ja shortsit. Olen myös ostanut useat lenkkarit, joita on hyvä käyttää lenkillä. Ja talvikengät oli hyvät myös viime talvena.

Mulla tänään temusta ostettu mekko. Juuri oikean pituinen (polviin), kiva kuosi, ja rypistymätön kangas. Tosi hyvä hellepäivänä.

Vierailija
22/30 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ostopaikkoja joita boikotoin ja joista en halua ostaa yhtään mitään ja joita en lainkaan koe omakseni. Yksi tällainen paikka on esimerkiksi Temu.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ostopaikkoja joita boikotoin ja joista en halua ostaa yhtään mitään ja joita en lainkaan koe omakseni. Yksi tällainen paikka on esimerkiksi Temu.

Sinkkumies

=Runkkumies ;-)

Vierailija
24/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään tilata Kiinasta lentokoneella tavaraa. Ei todella. N53

Vierailija
25/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Samat tuotteet saa samaan hintaan ebaysta turvallisella maksulla, en antaisi korttitietojani jonnekin kiinaan.

Vierailija
26/30 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieluummin mitä en tilaa temusta. En tilaa luontaistuotteita enkä sähkölaitteita. Kaikkea muuta mitä vaan tarviin niin tilaan. Vaatteet, kengät jne 

Vierailija
27/30 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
28/30 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, vasta tilannut.

Raha menny hitosti "halpoihin" tavaroihin.

Taidan pysyä aliexpressissä. Vaikka sekin tilannut hintoja ylös.

Vierailija
29/30 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti ostan AINA SUORAAN ULKOMAILTA. Temu on myös tullut tutuksi ja olen erittäin tyytyväinen. Samoin kuin tuotteeni Puolasta, Romaniasta, Tsekeistä, Saksasta yms. 

Vierailija
30/30 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. En luota siellä myytävien tuotteiden laatuun. Pahimmissa tapauksessa tulee jotain eksottisia eläimiä tuotteen mukana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä