Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa koko ajan syödä ravintolassa

Vierailija
28.06.2024 |

Tapailumies haluaa melkein joka kerta kun nähdään syödä ulkona. Välillä hän tarjoaa, välillä maksan omani. Itse tykkään kokata, ruoka on terveellisempää ja edullisempaa. Ollaan molemmat vähätuloisempia ja tiedän että miehellä on vielä vähemmän rahaa. Ei muka viitsi kokata.

Itse en viitsi jatkuvasti syödä ulkona. Joskus se on ihan kivaa, mutta ei joka kerta. Mitä tällaisessa tilanteessa voisi tehdä? sanoa mene yksin syömään, syön kotona.

Kommentit (22)

1/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu se kotiisi syömään sun laittamaa ruokaa

Vierailija
2/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ongelma on se että en itse tykkää tehdä ruokaa. Teen sitä pakon edestä ja syön sitten monta päivää. En jaksa alkaa pienessä kämpässä kokkaamaan ja tiskaamaan muille. Olisi eri juttu jos olisi iso keittiö tmv. ja enemmä ruoan säilytystilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys

Mies on myös on älyttömän tarkka ruoan laadusta ja hygieniasta ja on muutenkin aika nirso kaikelle mitä tarjoan. En halua tarjota ruokaa, joka ei sitten kelpaakaan.

AP

Vierailija
4/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ongelma on se että en itse tykkää tehdä ruokaa. Teen sitä pakon edestä ja syön sitten monta päivää. En jaksa alkaa pienessä kämpässä kokkaamaan ja tiskaamaan muille. Olisi eri juttu jos olisi iso keittiö tmv. ja enemmä ruoan säilytystilaa.

Täh, ensin kirjoitit aloitukseen että tykkäät kokata ja se on terveellisempää?

Vierailija
5/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten itsensä vähätuloiseksi mieltävillä ihmisillä on varaa syödä ulkona noin usein. Onko kysymys oikeasti syömisestä vai pikamätöllä vatsan täyttämistä helposti ja halvalla?

Vierailija
6/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten itsensä vähätuloiseksi mieltävillä ihmisillä on varaa syödä ulkona noin usein. Onko kysymys oikeasti syömisestä vai pikamätöllä vatsan täyttämistä helposti ja halvalla?

Ihan ravintolassa lounasaikaan. Joskus jopa alacartessa. Veikkaan että mies ei ymmärrä rahankulutusta.

ap

Vierailija
7/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet miettinyt jatkon kanssa jos suhde tuosta etenee? Mies ei työ sinun tekemää ruokaa. Käykö hän normaalistikin aina ravintolassa?

Vierailija
8/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu käy tosi usein syömässä . Oon kyllä miettinyt että tämä on yksi kompastuskivi meidän jutussa. En oo varsinaisesti ruokaa (ateriaa) tarjonnu mut jos oon jtn muuta tarjonnut niin on aika tarkka.

ap

Vierailija
9/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja ota työtön mies joka haluaa kokata kotona.

Vierailija
10/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran tykkäät laittaa ruokaa, niin mene miehen luokse kokkaamaan? Ja opeta miehelle vaikka pari helppoa reseptiä

Vierailija
11/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on alkanut harmittaa, ettei oma miesystäväni ikinä raaski syödä ulkona. Pari kolme kertaa vuodessa käydään ja joudun aina maksamaan, koska mies ei itse haluaisi ollenkaan lähteä ja maksaa ravintolaruoasta. Synttärilahjaksi lupasi tarjota, mutta sitä on nyt odotettu useampi kuukausi.

Vierailija
12/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on alkanut harmittaa, ettei oma miesystäväni ikinä raaski syödä ulkona. Pari kolme kertaa vuodessa käydään ja joudun aina maksamaan, koska mies ei itse haluaisi ollenkaan lähteä ja maksaa ravintolaruoasta. Synttärilahjaksi lupasi tarjota, mutta sitä on nyt odotettu useampi kuukausi.

Lol mistä tällasia miehiä ees oikeen löytää? Jätä se ja eti joku joka ei oo ihan täys luuseri 

Vierailija
13/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sun luo syömään, huomaa että sä osaat ja tykkäät tehdä ruokaa, niin ei sinne ravintolaan varmasti enää kaipaa.

Vierailija
14/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä sun luo syömään, huomaa että sä osaat ja tykkäät tehdä ruokaa, niin ei sinne ravintolaan varmasti enää kaipaa.

Viina ja kalia vetää sinne ravintolaan. Siitä se lähtee.

Vierailija
15/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol mistä tällasia miehiä ees oikeen löytää? Jätä se ja eti joku joka ei oo ihan täys luuseri 

No kun ei ole muuten täysi luuseri, ostaa kyllä kotiin ruokaa siinä missä minäkin. Lapsuudenkodin peruja varmaan tuo, tosin ajathan olivat meidän nykyviisikymppisten lapsuudessa ihan eri eikä meilläkään silloin ulkona syöty.

Vierailija
16/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No  mikäs siinä ap?  Anna miehen syödä ravintolassa.

Vierailija
17/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää pyytää kotiini vieraita. Ahdistaa

ap

Vierailija
18/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää pyytää kotiini vieraita. Ahdistaa

ap

Ehdota, että tulet miehen keittiöön kokkaamaan illallisen.

Vierailija
19/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvalla :D 

Vierailija
20/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkeen tuollainen rahasyöppö mies. Ihan aivotonta toimintaa.