Kuinka monta alkoholiannosta kuuluu normiviikonloppuusi?
Mulla ennen n. 3-6, mutta lopetin lähes kokonaan kun en jaksanut sitä tunkkaista oloa seuraavana päivänä. Nyt ehkä 1-3 kertaa vuodessa otan ja sekään ei mikään pakko.
Kommentit (47)
en tiedä edes mikä on annos minun viikonloppuu kuuluu 2l kossua tai vodkaa sunnuntaina muutama keppana.
Mitä te nollan juojat tänne tulette vastaamaan. Sitäpaitsi valehtelete.
Niin, kyllähän kaikki juo niinkuin minä, valehtelevat jos väittävät että yhtään vähemmän! saatika ei ollenkaan
Yhtä monta kuin teillä nyrkiniskuja lapsiisi.
Yleensä nolla, pari kertaa vuodessa 2-8.
yleensä 2 koria olutta eli 48 olutta
kaikki alkaa aina yhdestä tunteesta perjantaisin ja pari lisää ja lopulta kori ja lauantaina toinen kori on aamulla jo aloitettu
56 senttilitraa 96 % pirtua. Mutta tuskin sinä laskea osaat.
Tiedostan olevani alkoholisti.
Hoidan työni hyvin, mutta viikonloput menee juodessa. Nyt tosin 2 kk jo selvinpäin. Toivon että tulevaisuudessa viikonloppuuni ei kuulu yhtäkään alkoholiannosta, ei sovi minulle.
Jaa normiviikonloppu. Aika lähellä nollaa. Nyt kesällä voi mennä pari viikossa. Juon kyllä mieluummin vettä kuin mitään alkomahoolia.
Keissi kaljaa ja pari votkapulloa. Mitä siitä nyt tulee 45-50?
Useimmiten 1-4. Parin-kolmen kuukauden välein enemmän, n. 10.
Montako annosta semmoisessa 3 litran viinitonkassa on? Senverran menee. Ja konjakkia ehkä 4 isoa moukkua. Montako siitä tulee? Minä en tiedä.
Riippuu siitä, olenko viikonlopun töissä vai vapaalla. Työviikonloppuina nolla, vapaaviikonloppuina noin kymmenen annosta, joista osa perjantaina ja loput lauantaina.
Voi tuo juopoille olla ihan totta.