Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ärsyttää

Vierailija
28.06.2024 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä parikymmentä vuotta ja lapsetkin on jo teini-ikäisiä. Ongelmani on alati paheneva anoppikielteisyyteni. Alussa tulin tosi hyvin toimeen anopin kanssa, mutta kaikki muuttui lasten syntymään. Anopista alkoi huokua minua kohtaan sellainen halveksuva asenne, koska tein hänen mielestään lasten kanssa ja yhtäkkiä kaikissa muissakin asioissa oikeastaan ihan kaiken väärin. Anoppi arvosteli minua lähinnä silloin, kun Asuin joutumaan kahden hänen kanssaan, harvemmin miehen läsnäollessa. Mies ei koskaan varmaan oikein edes ole tajunnut, miten ikävä anopista tuli.

Otin sitten itse radikaalisti etäisyyttä anoppiin enkä koskaan soita hänelle mistään asiasta. Kun tapaamme, välimme ovat ihan asialliset, mutta en vai enää voi sietää hänen läsnäoloaan.

Nyt mies on varannut kesäksi ja myös jouluksi viikon yhteistä lomaa anopin kanssa. Ajattelin, että se onnistuisi minulta, mutta koko ajatus ahdistaa aivan älyttömästi! En vaan tule pystymään siihen.

Millaisia teidän anopit on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Mutta miksi ihmeessä miehesi on varannut yhteistä lomaa kysymättä sinulta? Ei kai sinun ole pakko silloin lomailla?

Menettelytapasi on varmaan muuten oikea, etäisyyttä, asialliset välit.

Vierailija
2/7 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies varaisi minkä-ikinä-loman multa kysymättä, sais mennä sinne lasten kanssa ilman minua! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies varaisi minkä-ikinä-loman multa kysymättä, sais mennä sinne lasten kanssa ilman minua! 

Juuri näin. Lomasuunnitelmat  tehdään yhdessä ,  jos ei käy niin kumpikin tekee sitä mistä tykkää. Vuoden työputken päälle ei loma voi olla helvetti . Piste .

Vierailija
4/7 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin haukkuminen ottaa varmaan tulta näin kesälauantainakin.

Mun pojilla on hyvät anopit, viettävät lomat ja juhlapyhät ja joulut anoppilassa ja tekevät paljon remppaa ym. Anoppiloissaan.

Vierailija
5/7 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopin haukkuminen ottaa varmaan tulta näin kesälauantainakin.

Mun pojilla on hyvät anopit, viettävät lomat ja juhlapyhät ja joulut anoppilassa ja tekevät paljon remppaa ym. Anoppiloissaan.

Lisään, anoppi on myös lomamatkoilla aina mukana,  talvella kävivät lämpimässä lomakohteessa,  nyt reissaavat teinien ja anppin kanssa autolla Euroopassa.

Vierailija
6/7 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeehän ei sano, että mies on varannut lomaa häneltä kysymättä, vaan että mies on varannut loman ja hän luuli pystyvänsä siihen, mutta on nyt muuttanut mieltään.

No, jos ap luottaa miehensä kasvatustaitoihin, niin ihan hyvä vaihtoehto on että mies ja lapset viettävät aikaa anopin kanssa. Ap lomailee erikseen tai väittää vaikka, että töissä tuli odottamaton tilanne ja on pakko siirtää lomaa. Itse en kuitenkaan välttämättä päästäsi lapsia yksin tai miehen kanssa anopin luo, jos tiedossa olisi, että ollaan kasvatuksesta hyvin eri linjoilla. Teinit on herkässä iässä, kaikenlaista voi sattua. SIlloin ei auta kuin a) yrittää selittää tilanneteta miehelle ja/tai b) purra hammasta ja mennä mukaan.

Vierailija
7/7 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuukohan miehet puremaan hammasta kun ovat vaimo-anoppi klikin komennossa kaikki vapaansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi