Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia jotka kolmekymppisiä ja keitä luullaan kymmenen v nuoremmaksi?

Vierailija
28.06.2024 |

Otsikko

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua luultiin vielä 38-vuotiaana 10 vuotta nuoremmaksi. Nyt olen viimeisen kahden vuoden aikana vanhentunut aika paljon ja omasta mielestä näytän ihan ikäiseltäni. 

Vierailija
2/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Javisst! Folk tror att jag är 5 år gammal!

T: Greta Thunberg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aikoinaan, ja yhä 45-vuotiaana luullaan kymmenisen vuotta nuoremmaksi.

Vierailija
4/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hämmentynyt, 42v nainen ja ihmiset arvioivat toistuvasti noin 28-vuotiaaksi. Oon jo muutaman vuoden odottanut että se loppuisi mutta ei vaan. :D

Ikävä lähinnä kun parisuhdetta etsin. Monet miehet ovat vain ulkonäön, kauniin vartalon ja nuorekkuuden perässä..

Vierailija
5/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta nuoremmalta näyttäminen ei  erittäin hyvillä geeneillä, kenties lapsekkailla kasvoilla jne vielä ole maailman suurin ihme, mutta 20 vuotta nuoremmalta  näyttäminen on jo aika kova. Ihonkin täytyy koko kropassa olla aika moitteeton. 

Vierailija
6/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vauva.fi:n nainen näyttää vähintään 15 vuotta ikäistään nuoremmalta. Etkö tiennyt?

Vierailija
7/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinun elämäsi suurin murhe nyt 30-vuotiaana? Ikäännyt hyvin paljon 30-50 välillä koko kehosi osalta, ja koko lopun elämäsi jokainen päivä. Koeta nyt vain tyynesti hyväksyä se. Paljon voit vaikuttaa ainakin jättämällä pois tupakan ja auringonpalvonnan, joka on pahin ihon kurtistaja.