Muita naisia jotka kolmekymppisiä ja keitä luullaan kymmenen v nuoremmaksi?
Kommentit (7)
Minua aikoinaan, ja yhä 45-vuotiaana luullaan kymmenisen vuotta nuoremmaksi.
Oon hämmentynyt, 42v nainen ja ihmiset arvioivat toistuvasti noin 28-vuotiaaksi. Oon jo muutaman vuoden odottanut että se loppuisi mutta ei vaan. :D
Ikävä lähinnä kun parisuhdetta etsin. Monet miehet ovat vain ulkonäön, kauniin vartalon ja nuorekkuuden perässä..
10 vuotta nuoremmalta näyttäminen ei erittäin hyvillä geeneillä, kenties lapsekkailla kasvoilla jne vielä ole maailman suurin ihme, mutta 20 vuotta nuoremmalta näyttäminen on jo aika kova. Ihonkin täytyy koko kropassa olla aika moitteeton.
Jokainen vauva.fi:n nainen näyttää vähintään 15 vuotta ikäistään nuoremmalta. Etkö tiennyt?
Onko se sinun elämäsi suurin murhe nyt 30-vuotiaana? Ikäännyt hyvin paljon 30-50 välillä koko kehosi osalta, ja koko lopun elämäsi jokainen päivä. Koeta nyt vain tyynesti hyväksyä se. Paljon voit vaikuttaa ainakin jättämällä pois tupakan ja auringonpalvonnan, joka on pahin ihon kurtistaja.
No mua luultiin vielä 38-vuotiaana 10 vuotta nuoremmaksi. Nyt olen viimeisen kahden vuoden aikana vanhentunut aika paljon ja omasta mielestä näytän ihan ikäiseltäni.