Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#boysober yleistyy: nuoret naiset lopettavat kaiken deittailun ja romanttisen säädön

Vierailija
28.06.2024 |

Nuoret ovat kyynistyneet, rakkautta ei ole.

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010506095.html

Kommentit (1103)

Vierailija
881/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä kelpaa jo vähän eltaantuneempikin liha nuorille miehille harjoitteluun heh.

Mutta läheskään kaikki nuoret miehet eivät kelpaa sille vanhemmallekaan lihalle 😉

Ne pojat onki #girlsober

Sehän on vain hyvä, että deittikulttuuriin pettynyt unohtaa koko homman. Ei muuta kuin deittisovellukset pois ja keskittyy hyödyllisempiin asioihin elämässä! 👍🏻

Oletkohan nyt unohtanut deitti"kulttuurin" toisen o

Syvä joki? 😆🤣

Siellä yksi vanhapiika juuri paljasti ikänsä. 

On saman ikänen kuin minäkin

t. pappa

Vierailija
882/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän heillä aiemminkaan ole ollut kuin Netflix ja fantasiat Mr. Graysta joka läiskyttelee pyllylle piiskaansa. Mieskokemukset rajoittuneet siihen, mikä näkyy heikoissa toidoissa vastakkaisesta sukupuolesta.  Aikovat siis lopettaa Netflix tilauksensa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat käyneet liikaa tällä palstalla, jossa saa käsityksen, että miehet ovat naisia halveksivia nilkkejä.

Kun elämä olisi enemmän tosimaailmassa eikä virtuaalimaailmassa, tilanne voisi olla toinen.

Vastaan näin lukematta linkitettyä juttua.

Ikävä kyllä meillä naisilla on nimenomaan huonoja tosielämän kokemuksia. Sama heijastuu palstalla. Olen pyörinyt eri foorumeilla sekä ulkomailla, että Suomessa ja edes jokaista foorumia kohti ei löydy yhtä hyvää miestä, joka kommentoisi aikuismaisesti ja järkevästi ja naisia kunnioittaen. En ole valitettavasti oikeassa elämässä nähnyt yhtään kunnollista miestä. Muutamaa olen alussa arvellut kunnolliseksi (kuten serkkuani), mutta on paljastunut samanlaiseksi pläjäksi kuin muut.

Miehillä on yhtä lailla huonoja kokemuksia naisista, mutta senhän te kyllä tiedätte sanomattakin. Eihän se kuitenkaan ole syy alkaa haukkua naisia sukupuolena.

Vierailija
884/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

phoi souppö

Vierailija
885/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat käyneet liikaa tällä palstalla, jossa saa käsityksen, että miehet ovat naisia halveksivia nilkkejä.

Kun elämä olisi enemmän tosimaailmassa eikä virtuaalimaailmassa, tilanne voisi olla toinen.

Ikävä kyllä meillä naisilla on nimenomaan huonoja tosielämän kokemuksia. Sama heijastuu palstalla. Olen pyörinyt eri foorumeilla sekä ulkomailla, että Suomessa ja edes jokaista foorumia kohti ei löydy yhtä hyvää miestä, joka kommentoisi aikuismaisesti ja järkevästi ja naisia kunnioittaen. En ole valitettavasti oikeassa elämässä nähnyt yhtään kunnollista miestä. Muutamaa olen alussa arvellut kunnolliseksi (kuten serkkuani), mutta on paljastunut samanlaiseksi pläjäksi kuin muut.

Miehillä on yhtä lailla huonoja kokemuksia naisista, mutta sen

Täällä on homma viety vähän pidemmälle. Täällä miehet joilla ei ole mitään kokemuksia naisista, haukkuvat naisia kollektiivina.

Vierailija
886/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain vähä tähän suuntaan varmaan on tapahtunut. Kyllä täällä saa aivan karmean kuvan naisistakin.

Vierailija
887/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikella kunnioituksella, jos et eläessäsi ole tavannut hyvää miestä niin silloin on aika katsoa peiliin ja arvioida olisikos sittenkin hieman sisäistettyä miesvihaa sinulla. Näin kuriositeettina, mitä tykkäisit jos sanoisin että "en ole ikinä tavannut loogista naista. Kerran luulin tavanneeni mutta paljastui samanlaiseksi hupakoksi kun kaikki muutkin". Luonnollisesti en ole tota mieltä mutta tää ajatusleikki oli nyt sulle avuksi. Voimia.

Vierailija
888/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaan odottaa kunnes se oikea osuu kohdalle. Itseeni amorin nuoli osui 30-vuotiaana.

Ei oo osunut ja oon N32. Vaikka miksi osuisikaan kun käyn about kerran vuodessa viihteellä.

Eikä ole osunut tännekään. 42 v. tulee täyteen pian enkä ole koskaan ollut suhteessa, eikä mitään "oikeaa" ole löytynyt. No, olenkin aseksuaalisuuden kirjolla eli ymmärrän miksi kumppanin löytäminen on käytännössä mahdotonta. Valitettavasti en ole myös aromanttinen, eli kaipaan silti romanttista suhdetta. Mutta sitten muistan millaista sellaisen etsiminen on (ja näen ystävien ja tuttujen suhteita...) ja olenkin 100% tyytyväinen näin. En usko että tulen koskaan suhdetta aloittamaan kenenkään kanssa.

Vierailija
889/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Boysober, sober curious, lakto-ovovege, jne jne". Mikä ihmeen tarve naisilla on yrittää "brändätä" ihan perusasioitakin joksikin ihmeellisiksi ilmiöiksi termeineen? Joo ei kiinnosta ukot, ryyppäys, eikä punainen liha. Asia tulee kyllä selväksi ja selvemmäksikin ilman mitään moisia myötähäpeätermejä.

ennen et löytänyt miestä nykyään olet boysoberi. 

Enpä tiedä, tuossa on mukana tosi nuoriakin, vasta lukioikäisiä. Moni on kyynistynyt kohdattuaan enenevästi naisvihaa, etenkin verkossa. Oma tytärkin muutti "pelinimensä" sukupuolineutraaliksi jo 16-vuotiaana kyllästyttyään online-pelaajien naisvihaan. 

Tämä on totta ja tyttöjen keskuudessa valitettavan tuttua.

Tästä ihan dokkarik

Johtunee siitä, että näitä poikia on usein kiusattu ja he saavat elämässä kuulla kamalia ilkeyksiä tytöiltä ja naisilta. Heillä ei ole seurustelukokemuksia, eivätkä ole saaneet. En siis puolustele heitä, eikä se ole syy kiusata ketään. Kiusaaminen on raukkamaista ja inhottavaa, mutta ymmärrän niitä syitä, mistä se kumpuaa, että he kohdistavat kiusaansa joihinkin tyttöihin.

Vierailija
890/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaan odottaa kunnes se oikea osuu kohdalle. Itseeni amorin nuoli osui 30-vuotiaana.

Ei oo osunut ja oon N32. Vaikka miksi osuisikaan kun käyn about kerran vuodessa viihteellä.

Eikä ole osunut tännekään. 42 v. tulee täyteen pian enkä ole koskaan ollut suhteessa, eikä mitään "oikeaa" ole löytynyt. No, olenkin aseksuaalisuuden kirjolla eli ymmärrän miksi kumppanin löytäminen on käytännössä mahdotonta. Valitettavasti en ole myös aromanttinen, eli kaipaan silti romanttista suhdetta. Mutta sitten muistan millaista sellaisen etsiminen on (ja näen ystävien ja tuttujen suhteita...) ja olenkin 100% tyytyväinen näin. En usko että tulen koskaan suhdetta aloittamaan kenenkään kanssa.

Mulla on naisia riittänyt toista sataa lyhyissä ja pitkissä suhteissa. Olin naimisissa ja lapsiakin olen saanut. En ole koskaan ollut onnellinen.

M41

Vierailija
891/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aromanttinen mutta ikävä kyllä en aseksuaalinen. 

Vierailija
892/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÄ en ole vaatinut naisilta nimen vaihtoa, huivien käyttöä, uskontohumputuksia tai mitään. MÄ en oo asepalvelusta keksiny enkä vaatinut keltään. 

Miksi siis mua pitää syrjiä mitenkään jos itse en syrji ketään.

Mies voi vaikuttaa paljonkin joka päivä. Esim. foorumeilla mies voi kommentoida muille miehille, miten syrjiviä naista kohtaan he ovat typerillä äijäkommenteillaan. Etenkin nuorten miesten puheita pitäisi suitsia, ennenkuin ne muuttuvat pysyviksi asenteiksi. Täällä todella harvoin, ehkä kerran vuodessa näkee jonkun viisaamman miespuolisen ojentavan tyhmempiään. Sama tosielämässä. Väkivalta syntyy vihapuheista ja juuri tuollainen miesten aivoton kommentointi aiheuttaa henkisen väkivallan lisäksi fyysistä väkivaltaa. Tosielämässä voi sanoa omassa kaveripiirissään jne.

Vierailija
893/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet, joilla ei ole mitään kokemuksia naisista, haukkuvat naisia..." 

Kyllä heillä on kokemuksia naisista, mutta ne rajoittuvat siihen, että heitä on kiusattu ja pilkattu ja heille on naureskeltu.

Heitä on usein kiusattu myös koulussa ja tytöt vähintäänkin ovat jollain lailla olleet siinä kiusanteossa mukana.

Naisille on vaikea ymmärtää myös se, miten tuhoisaa miessukupuolisille on, jos he jäävät ilman sukupuoliyhdyntää.

Vierailija
894/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÄ en ole vaatinut naisilta nimen vaihtoa, huivien käyttöä, uskontohumputuksia tai mitään. MÄ en oo asepalvelusta keksiny enkä vaatinut keltään. 

Miksi siis mua pitää syrjiä mitenkään jos itse en syrji ketään.

Mies voi vaikuttaa paljonkin joka päivä. Esim. foorumeilla mies voi kommentoida muille miehille, miten syrjiviä naista kohtaan he ovat typerillä äijäkommenteillaan. Etenkin nuorten miesten puheita pitäisi suitsia, ennenkuin ne muuttuvat pysyviksi asenteiksi. Täällä todella harvoin, ehkä kerran vuodessa näkee jonkun viisaamman miespuolisen ojentavan tyhmempiään. Sama tosielämässä. Väkivalta syntyy vihapuheista ja juuri tuollainen miesten aivoton kommentointi aiheuttaa henkisen väkivallan lisäksi fyysistä väkivaltaa. Tosielämässä voi sanoa omassa kaveripiirissään jne.

Jokainen voi sanoa toiselle, että tuo ei ole oikein. Sanottiin sitten toiselle miehelle, mies naiselle, nainen naiselle, nainen miehelle jne.

Vierailija
895/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aromanttinen mutta ikävä kyllä en as

Haha joo tasan ei käy onnenlahjat. Kadehdin aro/ace -ihmisiä ihan tosissani. On siinäkin omat taistelunsa, mutta ainakin pääsisi tästä nyt n. 28 vuotta kestäneestä romantiikan kaipuusta eroon...

Vierailija
896/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on taas näitä höpötoimittajien höpölöpinöitä joistakin tyhjänpäiväisistä muotipuheista, Ei ihminen muutu miksikään joittenkin teinien löpinöiden vuoksi. Seksuaalisuus on niin voimakas vietti, ettei sille voi kukaan yhtään mitään. Ja näin pitää ollakin, muuten laji kuolee sukupuuttoon.

Taitaa miesten väkivaltaviettikin olla niin voimakas ettei sille mahda kukaan mitään (tai ei haluta mahtaa)

Siksi naisen turvallisempaa olla ilman miestä

Suomessa pitäisi olla avoimempaa puhetta väkivallan syistä. Miesten pitäisi päästä työstämään väkivaltaisuusongelmaansa. Onnellisessa perheessä ei ole väkivaltaa. Väkivalta on ongelma, joka pitäisi purkaa. Väkivalta vaikuttaa traumatisoivasti lapsiinkin. Joskus luottamuspula miehiinkin syntyy siellä väkivaltaisessa lapsuuden perheessä o

Miesten, miesten, miesten ja taas kerran vain ja ainoastaan miesten! Naiset ovat yhtä väkivaltaisia kuin miehet! Siitä ei ole vain sopiva puhua.

Vierailija
897/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä heillä on kokemuksia naisista, mutta ne rajoittuvat siihen, että heitä on kiusattu ja pilkattu ja heille on naureskeltu.

Heitä on usein kiusattu myös koulussa ja tytöt vähintäänkin ovat jollain lailla olleet siinä kiusanteossa mukana.

Naisille on vaikea ymmärtää myös se, miten tuhoisaa miessukupuolisille on, jos he jäävät ilman sukupuoliyhdyntää.

Okei, eli ymmärrät hyvin naisia jotka syyttävät kaikkia miehiä ahdistelijoiksi, koska nimenomaa miehet ovat heitä ahdistelleet.

Miehille on vaikea ymmärtää myös se miten tuhoisaa naissukupuolisille on, kun he joutuvat ahdistelun uhreiksi.

Vierailija
898/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, monelle naiselle taas on nimenomaan parempi niin päin ettei ole yhdyntöjä. Ehkäisyn ongelmat, yhdyntäkivut, taudit ja tulehdukset, raskaudesta ja synnytyksestä puhumattakaan. 

Vierailija
899/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on naisia riittänyt toista sataa lyhyissä

Mene terapiaan ja lakkaa leikkimästä muilla ihmisillä.

Vierailija
900/1103 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan, niin päästään nopeammin kohta todellista tasa-arvoa kun miehiä ei enää pompoteta seksin avulla. Pääsee naisetkin asevelvollisuuden piiriin, likaisiin/vaarallisiin ammatteihin, tekemään infraa yms. kun seksillä kiristys hiipuu.

"Eniten väkivaltaa työssään kokevat erityisopettajat, lähihoitajat, koulunkäyntiavustajat sekä lastentarhanopettajat."

Varmaan miesten ammatteja 🤔

Varmasti vähintäänkin osittain totta, mutta eivät miehet tuo edes tietoon heihin kohdistettua väkivaltaa. Ne ei eivät näy tilastoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme