Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fyysiset tarpeeni ovat useimmiten täyttyneet parisuhteissa, henkiset eivät juuri koskaan.

Vierailija
28.06.2024 |

Moni kertoo täyttymättömistä seksuaalisista toiveista ja fantasioista ja tyydyttämättömistä fyysisistä tarpeista. Olen itse saanut roppakaupalla villiä ja estotonta seksiä, mutta miksi ihmiset eivät halua jakaa sieluaan ja ajatuksiaan kumppanin kanssa? Olen lisäksi Mensan jäsen ja poikkeuksellisen älykäs, sekin ehkä pelottaa joitakuita.

Olen avoin ja lämmin, ymmärrän ihmisyyttä ja sen ilmenemisiä ja variaatioita. Miksi moni haluaa vain kapean siivun ihmisestä? Minä olen valmis antamaan ja saamaan ihan kaiken.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma ollut älykkäänä naisena. En voi neuvoa muuta kuin että jatka etsimistä. Itse löysin miehen, joka vastaa jokseenkin noihin henkisiin tarpeisiin, mutta hänen kanssa taas sakkaa hieman fyysisellä puolella. Silti olen todennut sielujen sympatian tärkeämmäksi asiaksi loppuelämän suhteessa, kuin seksuaalisen yhteensopivuuden.

Vierailija
2/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä asioita te jaksatte kelatakin, eikö normaalista elämästä selviäminen riitä?

M55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä asioita te jaksatte kelatakin, eikö normaalista elämästä selviäminen riitä?

M55

Tää polvi ei kaipaa feikkausta tai kulisseja.

Vierailija
4/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M55

Elämästä selviää joka tapauksessa. Mukavammin selviää, kun on kumppani, joka tekee elämästä parempaa. 

Vierailija
5/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentistasi! Olen jo yli 50 vee, etsiminen tuskastuttaa. Nuorena löysin yhden vastakappaleen, en edelleenkään ymmärrä, mihin juttu sakkasi. Ehkä järkevyyteen, jota minulla on älyn lisäksi. En haahuile enkä ole epäadekvaatti.

Vierailija
6/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviän itse normaalista elämästäni. Kumppanilleni haluan antaa ja häneltä saada täyttä lisäarvoa, henkistä 360 astetta.

Ap

Vierailija
7/7 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullun mieltä kukaan ei ymmärrä eikä kukaan voi sellaista sairasta mieltä tyydyttää.