Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti italialainen yleisesti tulee järkiinsä draamakohtauksen jälkeen?

Vierailija
28.06.2024 |

Kuinka nopeasti italialainen yleisesti tulee järkiinsä draamakohtauksen jälkeen?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommahan meni näin: tavattiin nettideittipaikassa. Juteltiin jotain mitä lie. Mies alkoi valittelemaan välimatkaa ja ehdotti kaveruutta sen takia. En halua alkaa vaatimaan mitään ulkomaalaisilta, koska fakta on etten itse muuttaisi ulkomaille. En yhdenkään miehen perässä enkä ilman. Vaikka vaadin mieheltä enemmän, en vaadi mitään mikä tarkoittaa todella suuria uhrauksia, kuten esim. ulkomaille muuttaminen. Jatkettiin juttelua ja flirttailua. Mies sanoi, että on todennäköisesti tulossa Suomeen tänä vuonna ja voisimme tavata. Juttelu oli kuitenkin aika takkuista tietyllä tapaa. Pitkähköjä taukoja. Silloin kun juteltiin, oltiin aina sovussa, kaikki hyvin ja flirttailtiin. Jatkuu...

Please älä jatka tarinaa. Olet tosikko, joka ottaa flirtin tosissaan. Flirtti on flirttiä. Tuossa tarinassa ei ole mitään kummallista, tarina on tyypillinen deittipalstan tarina, jossa nyt oli osallisena ulkomaalainen mies, jos oli edes mies. On myös mahdollista, että kyseessä on huijari, joka ei ole miestä tsi Italiaa nähnytkään. Nyt eteenpäin. Tuo ei ollut vuosisadan dettitarina, eikä vuosisadan rakkaustarina. Get a life! Kuulostaa ehkä pahalta, mutta nyt pitää jo ymmärtää vaihtaa levyä.

Vierailija
42/47 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä yönä mies tuli mieleeni, olin väsynyt (nukutti) ja turhautunut ristiriitaisiin signaaleihin. Lähetin aika neutraaleja viestejä, jotka sitten eskaloituivat aika pian. Sanoin, etten halua olla tekemisissä, kun mies antaa tarkoituksella ristiriitaisia signaaleja ja johtaa harhaan. Sanoin, että ehkä minun pitäisi blokata hänet. Sitten näytin sen kuvan hänelle osoittaakseni, ettei hän ole elämäni keskipiste. 

Hei, nyt kaikki (netti)deittimaailmassa elävät kuulolle  - ei näin! Epätoivo, selittäminen,  jankkaus, "mulla onkin uusi"-lallatus karkottaa sitkeimmänkin tyypin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä yönä mies tuli mieleeni, olin väsynyt (nukutti) ja turhautunut ristiriitaisiin signaaleihin. Lähetin aika neutraaleja viestejä, jotka sitten eskaloituivat aika pian. Sanoin, etten halua olla tekemisissä, kun mies antaa tarkoituksella ristiriitaisia signaaleja ja johtaa harhaan. Sanoin, että ehkä minun pitäisi blokata hänet. Sitten näytin sen kuvan hänelle osoittaakseni, ettei hän ole elämäni keskipiste. 

Hei, nyt kaikki (netti)deittimaailmassa elävät kuulolle  - ei näin! Epätoivo, selittäminen,  jankkaus, "mulla onkin uusi"-lallatus karkottaa sitkeimmänkin tyypin.

Kuule kun en ole jankannut mitään ja minä vain kyllästyin noihin loputtomiin epäselviin signaaleihin. Aloitin keskustelun väsyneenä, mikä oli virhe, mutta mies olisi voinut olla itse aikuinen (jos italialaiset sellaiseen kykenevät) ja ehdottaa, että jutellaan päivällä tai yksinkertaisesti käyttäytyä. 

Jos minut on laitettu friendzoneen ja sitten flirttaillaan ja annetaan aina ymmärtää milloin mitäkin, niin lopulta siihen vain hermostuu.

Vierailija
44/47 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on keskustelufoorumi, täällä keskustellaan. Ihmetyttää kaltaisesi ihmiset jotka ovat jatkuvasti yrittämässä lopettaa toisten keskustelun. Jokainen ihminen jolla on kengännumeroa isompi ÄO ymmärtää, että mitään täydellisiä vastauksia tai keskusteluja ei tule yleisillä foorumeilla. Jos joku aihe menee niin kovasti tunteisiin, että pitää aukoa päätä tai tiuskia, niin voi mennä poisikin ja jättää muut keskustelemaan." 

Vierailija
45/47 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli on menetetty tuon ukon kanssa. Friendzonellakin. Anna olla ja elä omaa elämääsi. 

Vierailija
46/47 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on keskustelufoorumi, täällä keskustellaan. Ihmetyttää kaltaisesi ihmiset jotka ovat jatkuvasti yrittämässä lopettaa toisten keskustelun. Jokainen ihminen jolla on kengännumeroa isompi ÄO ymmärtää, että mitään täydellisiä vastauksia tai keskusteluja ei tule yleisillä foorumeilla. Jos joku aihe menee niin kovasti tunteisiin, että pitää aukoa päätä tai tiuskia, niin voi mennä poisikin ja jättää muut keskustelemaan." 

Vierailija
47/47 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistin kerran italialaisen nuoren naisen raivoa juna-asemalla ja juna ehti lähteä, ennen kuin nainen rauhoittui. Aikaa kului ehkä 15 minuuttia ja poliisikin oli jo tulossa. Paikalla oli tietysti jo naisen poikaystävä, joka oli ilmeisesti mokannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi